Positieve berichten en complimenten | Eneco Community

Positieve berichten en complimenten

• 30 december 2013
  • 42 reacties
  • 2448 Bekeken

Reputatie 1
Op het forum staan vaak vragen of klachten over diensten/producten die niet werken, storing hebben of afhandelingen die te lang duren. Om ook de andere kant van de medaille te zien lijkt het me leuk om in dit topic ook eens positieve berichten / complimenten te plaatsen over zaken die wel heel goed en heel snel worden afgehandeld. Er zijn op het forum al enkele van deze berichten voorbij gekomen en het is voor iedereen leuk om te lezen wat er goed gaat, voor de forumbezoekers, maar ook voor Eneco. Wellicht is het ook een stimulans en werkt het motiverend. Ik ben benieuwd...

42 Reacties

Reputatie 1
Om dan ook meteen het spits af te bijten:
Toen wij in ons huis gingen wonen liep de levering van elektra via een andere leverancier. Na een jaar met ellende hebben we dit omgezet naar Eneco. Hierdoor liepen er dus 2 contracten, een voor gas en een voor elektra. Om Toon goed te laten werken moest dit omgezet worden naar 1 contract en dankzij de moderators hier en de medewerkers is dit snel en vakkundig afgehandeld. De jaarnota is binnengekomen en alles staat netjes op 1 contractnummer. Een snelle, nette en vakkundige afhandeling dus! Complimenten 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Goed initiatief! Ook voor de positievere verhalen moet ruimte zijn, wij vinden dat zeker motiverend om te lezen. 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Zoals loco1981 al aangeeft staan er op forums vaak negatieve ervaringen, dit komt natuurlijk omdat deze fora vaak alleen worden bezocht als er problemen zijn.
Dat geeft natuurlijk geen reëel beeld over de leverancier.
Veelal gaat alles gewoon goed en verneem je daar niets van.

ik sluit me daarom aan bij dit topic.
Zelf heb ik al 32 jaar een klantrelatie met Eneco, en eigenlijk geen problemen.
Waren er probleempjes dan zijn en worden die tot heden altijd keurig opgelost.
Mijn ervaring met de medewerkers van Klantenservice en de medewewrkers op dit forum zijn eigelijk alleen maar positief.
Even gezien mijn laatse contractomzetting, die geen alledaagse vraag betrof, proberen ze altijd een oplossing te vinden, en in deze is alles ook keurig netjes opgelost.

Ik concludeer dus dat ik Eneco nog steeds zie als een betrouwbare energieleverancier met tot heden vriendelijke en plezierige medewerkers, die beslist niet bang zijn voor een kritische noot.
Energie is overal te koop, vriendelijkheid en een goede aftersales niet.
Chapeau dus!
Reputatie 1
Mooi om te horen het_toontje. Het klopt inderdaad dat mensen vaak pas fora gaan bezoeken als er problemen zijn en als alles goed gaat hoor je daar niet zoveel van. Daarom leek het me ook leuk om daar wat aandacht aan te besteden. Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met hele positieve ervaringen???
Die zijn er vast wel, maar ze moeten zich meer laten horen!
Het is "mensen-eigen" om te klagen en veel minder om te laten horen hoe goed het gaat.
Het goed gaan wordt als vanzelfsprekend beschouwd..............
We zijn een week verder, maar veel positieve geleuiden worden hier ook niet geplaatst.
Reputatie 4
Badge
Goed initiatief! Ook voor de positievere verhalen moet ruimte zijn, wij vinden dat zeker motiverend om te lezen. :)

Ze weten vaak het forum te vinden als er iets aan de hand is. Maar voor positieve dingen helaas vaak niet.
Misschien moet het forum meer aangeprijst worden?
Reputatie 7
Badge +7
We zijn een week verder, maar veel positieve geleuiden worden hier ook niet geplaatst.

klopt Ton,
maar ik denk dat dit overal zo gaat .
misschien een soort van mens eigen , klagen als het niet naar de zin gaat.
en worden ze dan geholpen , hoor je niets meer.
Reputatie 4
Badge

De meeste mensen die geholpen zijn hebben hier vaak ook niks meer te zoeken. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als ze nog een berichtje achter zouden laten van b.v. hoe ze geholpen zijn e.d.
klopt Ton,
maar ik denk dat dit overal zo gaat .
misschien een soort van mens eigen , klagen als het niet naar de zin gaat.

Hoi Jan,

Maar ik vond het juist zo'n goed initiatief, maar de realiteit is dus anders.
Soms lees ik een compliment wel in een bepaald topic en dan blijft het daarbij.
Tja als forumlid moet je ook maar net weten dat dit topic er is.
Reputatie 6
Badge +1
De meeste mensen die geholpen zijn hebben hier vaak ook niks meer te zoeken. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als ze nog een berichtje achter zouden laten van b.v. hoe ze geholpen zijn e.d.

Volgens mij heb ik ooit een enquete op het forum gezet, om te inventariseren, wat klanten vonden van de dienstverlening van ons (vaste forumleden). Ook zat in die zelfde vraagstelling, ofdat ze liever door een moderator geholpen werden. Echter was de resonse zo laag dat daar geen echte conlusies uitgetrokken mochten worden.

hier nogmaals de link naar dat topic.
Hoi Jürgen,

Maar in dit topic wordt toch iets anders bedoeld dan jouw poll toen.
Hier gaat het puur om een pluim omdat ze door Eneco in z'n algemeenheid (erg) goed zijn geholpen.
Reputatie 6
Badge +1
Ik reageerde niet op de pol stelling, maar meer op de stelling van toontje lager en dan verwijzend naar de poll dat er in zijn opmerking een grote kern van waarheid zit.
Oké, omdat je de verwijzing naar die poll deed betrok ik die erbij. 
Om het toch positief te maken, ik heb tot nu toe geen enkele klacht en werd het allemaal prima geregeld
Hoi albert,

Heb je gelezen waar het topic over gaat?
Juist ja over het geven van complimenten; dan hoort jouw reactie hier toch niet thuis.
Slimmer is een nieuw topic te satren en daar het antwoord van een moderator af te wachten.
Overigens lijk het mij onmogelijk een 2e aanmanning te krijgen voor de maand januari en de maand is nog niet eens om.
inderdaad het is de eerste aanmaning
inderdaad het is de eerste aanmaning en mijn reactie  hoort hier niet thuis
Open nou gewoon een nieuw topic en vertel de juiste gang van zaken en je krijgt meteen antwoord!
Reputatie 4
Badge
Om het toch positief te maken, ik heb tot nu toe geen enkele klacht en werd het allemaal prima geregeld

Hopen dat het zo voor je blijft Albert :)
Geen probleem en dan toch het forum hebben gevonden. 🆒
inderdaad het is de eerste aanmaning en mijn reactie  hoort hier niet thuis

Hoi albert,

Je was het met me eens, maar je hebt geen nieuw topic gestart?
Is je probleem dan opgelost?
Top service! Bel ik vanochtend over warm water; staat er binnen een paar uur een monteur op de stoep., alvast met een nieuwe warmwaterinstallatie op z'n steekwagen; " Laat me raden, u hebt nog zo'n ouwe witte kast hangen?" 

Reputatie 3
Badge +1
Zoals loco1981 al aangeeft staan er op forums vaak negatieve ervaringen, dit komt natuurlijk omdat deze fora vaak alleen worden bezocht als er problemen zijn.
Dat geeft natuurlijk geen reëel beeld over de leverancier.
Veelal gaat alles gewoon goed en verneem je daar niets van.

ik sluit me daarom aan bij dit topic.
Zelf heb ik al 32 jaar een klantrelatie met Eneco, en eigenlijk geen problemen.
Waren er probleempjes dan zijn en worden die tot heden altijd keurig opgelost.
Mijn ervaring met de medewerkers van Klantenservice en de medewewrkers op dit forum zijn eigelijk alleen maar positief.
Even gezien mijn laatse contractomzetting, die geen alledaagse vraag betrof, proberen ze altijd een oplossing te vinden, en in deze is alles ook keurig netjes opgelost.

Ik concludeer dus dat ik Eneco nog steeds zie als een betrouwbare energieleverancier met tot heden vriendelijke en plezierige medewerkers, die beslist niet bang zijn voor een kritische noot.
Energie is overal te koop, vriendelijkheid en een goede aftersales niet.
Chapeau dus!

Graag wil ik dit Topic even naar boven halen.

Ondanks de soms kritische vragen/opmerkingen van mijzelf en anderen, iedereen moet tenslotte wakker blijven, wil ik toch nogmaals aangeven dat ik zeer tevreden ben met Eneco als energieleverancier.
Daarbij is het contact met de Eneco medewerkers (incl. de moderators) altijd positief, ondanks dat ze af en toe ook (bijna) klem komen te zitten tussen kritische stellingen 😉, daarvoor mijn respect.
Ook het goede moet soms even herhaald worden.
Reputatie 2
Badge
Eneco heeft laatst voor Sinterklaas gespeeld. Ik kreeg zomaar een chocolade-letter van Eneco met een leuk gedicht, voornamelijk over dit forum. Wellicht dat meer mensen die actief zijn op dit forum zo'n verrassing hebben gekregen. Ik was er in elk geval erg blij mee.
Het was trouwens ook nog eens een letter van Tony Chocolonely: op weg naar 100% slaafvrije chocola. Dus ook hier weet Eneco zich in positieve zin te onderscheiden.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo het_toontje,

Bedankt voor het onder de aandacht brengen van dit topic. Ik ben blij te lezen dat je nog altijd tevreden over ons bent. Daar blijven wij ons ook voor inzetten!

Reageer