Personal message melding blijft zichtbaar | Eneco Community

Personal message melding blijft zichtbaar

• 28 mei 2019
  • 17 reacties
  • 903 Bekeken

Geen idee of ik het hier kan plaatsen op dit stukje forum 🙂 maar loop tegen het volgende probleem aan. Sinds het toevoegen van beide fora zijn een aantal personal message van moderators die niet meer werkzaam of actief zijn op het forum blijvend zichtbaar als ongelezen. De meeste heb ik nog kunnen aanpassen op 1 na. Hierdoor blijft ten onrecht een melding dat er een nieuw bericht is. Is niet echt storend, maar zou het prettig vinden als jullie dit voor mij zou kunnen aanpassen.

hoor het wel

17 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@mpleizr

Dank voor het melden, kun je hiervan een screenshot sturen naar forum@toon.nl dan kaart ik dit aan bij Insided voor je.
Bedankt voor je reactie @Folkert Ik zal er een foto van maken en naar het mailadres sturen

groet
Mark
Hou @Folkert We zijn nu 18 dagen verder en heb nog geen terugkoppeling gehad?. Heb dezelfde dag nog bewijs verstuurd naar het opgegeven mailadres.
Reputatie 7
Badge +2
Hoi @mpleizr

Goed dat je hier nog op terugkomt. Zeker na een periode van 18 dagen. Voor nu is er echter geen oplossing voor dit probleem, maar we zijn er wel mee bezig. Jammer genoeg kunnen we niet aangeven hoe lang de oplossing op zich laat wachten. We kunnen dus enkel en alleen vragen om je geduld 😩.

Groet. Urgel
Hoi @Urgel

Ik wil mij graag aansluiten bij deze melding van Mark.@mpleizr
Bij mij speelt exact hetzelfde.

Wil je mij “meenemen” om ook voor mij dit toch wel irritante probleempje op te lossen.
Weet iemand van de moderators of er nu voor @mpleizr en mijzelf een correctie aanvraag loopt bij InSided??
De onjuiste teller bij de inlog avatar voor PBtjes is erg irritant.
Reputatie 7
Badge +6
@ Allen

Ik heb dit voor jullie allen neergelegd bij Insided. Mochten meer forumleden er last van hebben dan hoor ik dit graag in dit topic. Zij geven aan dat dit hoge prio heeft, maar lastig te tackelen. Dit is een gevolg van de migratie van het Toon forum.
Zodra er meer nieuws is laten we het jullie uiteraard weten.

Groet,

Folkert
Top Folkert voor deze actie.
Ik wacht het verder af.
Bij mij is de ten onrechte melding/teller nu verwijderd.
Bij jou ook Mark? @mpleizr
Hier is het nog steeds zichtbaar Ton?. @Brandje
Hoi Mark,
Dan heb ik vermoedelijk geluk gehad?
Ik heb gister een pbtje gekregen en toen is het kennelijk meteen gecorrigeerd.
Dan zou bij jou InSided dus nog moeten nemen.
Hoi @Folkert we zijn ruim een maand verder na aanmaken van dit topic betreffende mijn probleem waar ik nu nog steeds tegen aan loop, terwijl die van @Brandje na een dag al was opgelost?. Had direct foto’s gestuurd naar het opgegeven email?. Waar nooit reactie op komt?.

wanneer gaat dit opgelost worden?.
Reputatie 6
Badge +1
@mpleizr

Wij hebben het bericht gehad dat het opgelost zou zijn maar zelf merken we dat dit niet voor iedereen het geval is. Dit hebben we weer gemeld bij InSided. Zodra we wat horen krijg je een reactie.

Groeten, Tina
Reputatie 7
Badge +6
@mpleizr

We hebben je mail ontvangen en ik heb deze met meerder voorbeelden samengevoegd en doorgestuurd naar Insided. Ik had dat even aan je moeten laten weten via dit topic, excuses daarvoor. Ik krijg net een melding door dat het toch opgelost zou moeten zijn. Zou je eens je cookies willen verwijderen en de cache te legen van een browser en dan nogmaals willen inloggen. Ik hoor graag van je of je dit dan nog steeds ziet.
@Folkert Zojuist van alles geprobeerd, maar melding blijft zichtbaar. Diverse browsers getest, cookies ed verwijderd maar niet helpt. Melding blijft zichtbaar

Getest op iphone x, iphone 7, imac, en windows. daarnaast met de browsers firefox, chrome, safari en opera

Een weekje later en helaas nog altijd die onterechte meldingen van PM bij mijn icon?.
Reputatie 6
Badge +2
@mpleizr

Zelf heb ik ook last van deze storing. Ik heb begrepen dat het nog in onderzoek is. We houden je op de hoogte!

Groeten Chantal

Reageer