opzegvergoeding | Eneco Community

opzegvergoeding

• 11 februari 2019
  • 3 reacties
  • 171 Bekeken

Alles geregel

Zo begon de email die ik kreeg van Enego
Totdat ik via het declaratie formulier mijn opzeg vergoeding wou terug vragen eerst een formulier invullen met de bekende paarse krokodillen gegevens terwijl ze me klant nr hebben en dan na drie keer in gevuld te hebben omdat het e mail adres niet zou kloppen wat wel klopte natuurlijk ik weet tenslotte als geen ander wat mijn e mail adres is na alle erfenis aan het eind van het formulier bij verzenden te zien krijgen dat je niet kan declareren omdat je gegevens nog niet verwerkt zijn.

Me buik er al weer vol van Enego

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Alles geregel

Zo begon de email die ik kreeg van Enego
Totdat ik via het declaratie formulier mijn opzeg vergoeding wou terug vragen eerst een formulier invullen met de bekende paarse krokodillen gegevens terwijl ze me klant nr hebben en dan na drie keer in gevuld te hebben omdat het e mail adres niet zou kloppen wat wel klopte natuurlijk ik weet tenslotte als geen ander wat mijn e mail adres is na alle erfenis aan het eind van het formulier bij verzenden te zien krijgen dat je niet kan declareren omdat je gegevens nog niet verwerkt zijn.

Me buik er al weer vol van Enego

Goedemorgen @R.V. Hensen,

Wat fijn dat je ons via het forum hebt gevonden. Je bericht is ons niet helemaal duidelijk. Op welke manier heb je het declaratieformulier bij ons ingediend?

Groet, Audrey
Toch nog geregeld

Kan dus wel

Nu weer blij met Enego
Reputatie 5
Badge +3
Toch nog geregeld

Kan dus wel

Nu weer blij met Enego

Helemaal goed @R.V. Hensen!

Reageer