Nieuwsbrieven | Eneco Community
beantwoord

Nieuwsbrieven

• 10 augustus 2016
  • 11 reacties
  • 701 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 320 reacties
Het is al weer een tijdje terug dat er een topic was over de nieuwsbrieven ( kan deze niet meer terugvinden). De laatst ontvangen nieuwsbrief over Toon ( die ik ontvangen heb) was van 21 maart 2016. De laatste servicebrief van Eneco ( die ik ontving) was van april 2016. Ik dacht dat beide nieuwsbrieven maandelijks verzonden werden?
Komen ze nog maandelijks? Zo ja, waarom ontvang ik deze niet ( meer) ? Zo nee, wanneer komt de volgende?
Niets in "spammap" als die vraag mocht komen.
icon

Beste antwoord door Danielle 10 augustus 2016, 10:18

@Arno01,

Goed dat je het aankaart. De Toonnieuwsbrief wordt per kwartaal verstuurd, begin augustus was de laatste. Zonde dat je die niet hebt ontvangen!
Wel versturen we de Eneco nieuwsbrief maandelijks.
Ik zorg dat je de volgende nieuwsbrieven weer ontvangt! Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Arno01,

De laatste nieuwsbrief van Toon is verstuurd in juni 2017, dus je hebt niets gemist. We sturen de laatste maanden regelmatig e-mails omtrent Toon alleen hangt de naam 'nieuwsbrief' er niet aan.
Reputatie 3
Badge +4
Hallo @Arno01,

De nieuwsbrief is in aankomst hoor, ik verwacht die begin januari.
Nog even geduld als je wil.

Groet, Vincent

Inderdaad de gewone nieuwsbrief is vandaag ( 18-01-18) ontvangen maar de nieuwsbrief over Toon
( die 1x per kwartaal zou komen) daarvan was de laatste juni 2017 ( 2 kwartalen terug). Als er geen nieuwsbrief over Toon komt dan wil ik dat graag ook weten want dan hoef ik niet steeds te denken of die wel aankomt.😑 c.q. is verstuurd.
Hoi Mark,

Ik heb het totaal opgegeven.
Vanaf het moment dat ik veldtester ben heb ik nooit meer een nieuwsbrief gehad.
Het is mij bv een raadsel waarom op z’n minst deze nieuwsbrieven niet op een centrale plek op de site raadpleegbaar zijn.
Een beetje weet ik reden wel, waarom ook dat lastig is, want vaak zit er een persoonsgebonden link in verstopt.
Dat bleek enige maanden geleden bij die aanbieding van 2 rookmelders tegen zeer gereduceerde prijs.
Je moet dan Hemel en Aarde bewegen om toch daarvan te kunnen profiteren.
Dan hoop ik toch echt wel dat ik nou eindelijk een keer de nieuwsbrief ontvang.

De enige mailings die wel aankomen zijn die voor toon groentjes ( aanbieding voor aanschaf toon)? Hier hangt hij al 5jaar aan de muur. Ook in mijneneco Steengast de aanbieding voor een toon.
Reputatie 6
Badge +2
Hallo @Arno01,

De nieuwsbrief is in aankomst hoor, ik verwacht die begin januari.
Nog even geduld als je wil.

Groet, Vincent
Reputatie 3
Badge +4
De laatste "Toon Nieuwsbrief" ontvangen in juni 2017. De betreffende nieuwsbrief is toch per kwartaal?
Reputatie 3
Badge +4
@Arno01,

Onlangs de maandelijkse weer ontvangen;)
Nu hopen dat in december de Toon nieuwsbrief ook weer komt.
@Danielle

Hier krijg ik 'm ook niet.
Reputatie 7
Badge +6
@Ton van Rijn,

Ook zorg ik dat het bij jou weer goed komt.
Reputatie 7
Badge +8
@Danielle

Hier ook niet ontvangen..
Reputatie 7
Badge +6
@Arno01,

Goed dat je het aankaart. De Toonnieuwsbrief wordt per kwartaal verstuurd, begin augustus was de laatste. Zonde dat je die niet hebt ontvangen!
Ik zorg dat je de volgende nieuwsbrieven weer ontvangt! Sorry voor het ongemak.

Reageer