Nieuwsbrief van Eneco | Eneco Community

Nieuwsbrief van Eneco

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Via mijn eneco heb ik aangegeven op de hoogte te blijven van nieuwsbriefen en/of aanbiedingen. In de afgelopen jaren heb ik ooit is 2x een nieuwwsbrief ontvangen. Hoevaak worden nieuwsbriefen en/of aanbiedingen verstuurd ongeveer per jaar en kan het zijn dat mijn emailadres verkeerd in het systeem staat? Dit email adres graag in een prive bericht.

gr. jeroen

10 Reacties

Reputatie 3
Badge +3
De laatste nieuwsbrief die ik heb is van 5 juli
Reputatie 3
Badge
Ik heb ivm actie dierentuin een email gehad op een oud adres, terwijl mijn eneco een huidig emailadres bevat. ben benieuwd wat er nu bij eneco in het systeem staat.
Reputatie 5
Badge +3
@ Jeroen Ruiter,
We versturen de nieuwsbrief maandelijks... Ik heb je in een privé bericht laten weten welk e-mailadres bij ons bekend is. Ik hoor graag van je of dat klopt.

Groet, Kelly
Reputatie 6
Badge +1
Ik ga nu even een heel oud typ naar boven halen 🆒 maar ik heb geen zin om een nieuw topic aan te maken:)

Vandaag kreeg ik in mijn mailbox en servicemail met als onderwerp: belangrijk nieuws over uw jaarnota.

Gezien ik over een paar dagen de jaarnota krijg, zou dit kunnen. Echter tijdens het openen van het bericht krijg ik een bericht over het Service nieuws brief van november.

Wat heeft deze brief te maken met mijn jaarnota? En hoezo is dit belangrijk voor de jaarnota die binnen enkele dagen gaat komen. Volgens mij gaat er iets fout met het versturen een zou er een ander verhaal moeten staan, wat dus gericht zou zijn op mijn jaarnota of een ander onderwerp. Want dat is wat het bericht volgens de kop zou zijn.
Reputatie 3
Badge +3
Oops .. Beetje ongelukkige keuze qua subject
Reputatie 7
Badge +6
@jvp

DIt betreft de nieuwsbrief van november. De klanten die binnenkort(deze maand) hun jaarnota ontvangen krijgen inderdaad een nieuwsbrief met een algemeen artikeltje over de te verwachten jaarnota.
Reputatie 6
Badge +1
Snap ik @Folkert, maar Bernard slaat met dit

Oops .. Beetje ongelukkige keuze qua subject

Toch wel de spijker op zijn kop. Misschien iets o om intern over na te denken.:?
Reputatie 3
Badge
Ik heb me al diverse keren aangemeld om de 'Eneco digitale nieuwsbrief' te mogen ontvangen. Ik krijg zelfs een bevestigingsmail. Maar nog steeds zie ik in 'mijn eneco' dat ik geen digitale nieuwsbrief ontvang. Sterker nog: ik heb ze nog nooit ontvangen. Hoe kan dat?????
Reputatie 4
Badge +4
@Reinoud76,

Erg vreemd dat het niet lukte om je aan te melden voor de nieuwsbrief. Ik heb het voor je in orde gemaakt. Je ontvangt de nieuwsbrief nu elke maand van ons.
Reputatie 3
Badge
@EvavdZ. Hartelijk dank!

Ik begrijp ook niet waarom het nooit gelukt is. Nu staat er gelukkig een 'Ja' naast 'Eneco digitale nieuwsbrief'.

Reageer