Klopt niets van de email van Eneco! | Eneco Community
vraag

Klopt niets van de email van Eneco!

• 7 november 2015
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Eneco kijk Uw administratie eens beter door voordat er mail verstuurd wordt.

Zie: "Per 1 juli jl. is uw vaste contract afgelopen. Dit betekent dat u vanaf dat moment gebruik maakt van ons variabele tarief voor onbepaalde tijd. Wat betekent dit eigenlijk precies? En is dit een voordelig tarief voor u? Wij vertellen het u graag.

Dit tarief wordt bepaald door de prijsontwikkelingen op de energiemarkt. Hierdoor betaalt u nooit te veel. Het variabele tarief kan op meerdere momenten in een jaar aangepast worden, maar doorgaans past Eneco het variabele tarief aan op 1 januari en 1 juli. U vindt de huidige variabele tarieven op eneco.nl/tarieven."

"1 juli jongsleden" hallo het is nu 7 november!
Mijn vaste contract liep tot 1 oktober, Eneco heeft mij bestookt met mail over het verlopen hiervan en nu komt U met deze foute mail.

Foutje bedankt🆒

3 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Beste moderator,

Hopelijk lees je mijn bericht en een reactie zou op zijn plaats zijn, tenslotte ben ik vast niet de enige die deze foute mail ontvangt.
Stuur deze klanten even een correctie mail stel ik voor.

Stansat🆒
Reputatie 7
Badge +6
@Stansat

Ik ga het doorgeven, dit gaat inderdaad niet goed. Heb je wel een contract afgesloten per 1-10-2015, of klopt het dat het nu variabel moet zijn? In ieder geval bedankt voor het melden!
Reputatie 3
Badge +2
Hi Folkert,

Het klopt dat ik per 1 oktober variabel ben overgestapt maar niet per 1 juli uiteraard.

Bedankt voor je reactie.

Stansat🆒

Reageer