Keuze Welkomstcadeau | Eneco Community

Keuze Welkomstcadeau

Ik ontving vandaag een brief met daarin Inlogcode en pin nummer om aan te geven welk welkomstcadeau ik wilde ontvangen. Diende mij aan te melden via eneco.nl/cadeau inloggen.
Dit werkt niet!

Om het eenvoudig en kort te houden ik wilde aangeven dat ik graag de eenmalige korting ad € 100.00 op de jaarnota wilde.

10 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo A. van Dalfsen,

Ik heb voor je vraag een nieuw topic gemaakt. Je vraagt sluit niet aan bij de problemen rondom Mijn Eneco. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk.

Kun je aangeven waarom het niet lukt? Krijg je een foutmelding of kan je niet inloggen om de keuze te maken? Ik hoor het graag van je zodat ik je verder kan helpen.

Groet,
Mike
Nog steeds is 'uw welkomscadeau' niet te vinden...schandelijk! Als ik niet onmiddellijk goed geholpen wordt, stap ik acuut weer over op mijn vorige leverancier
Reputatie 4
Badge +1
Hallo J.P. Stuitje,

Dank voor jouw bericht. Jeetje, dat zit je nog al hoog vermoed ik zo! Jammer dat er naar jou gevoel iets niet goed gaat met het welkomstcadeau. Ik ben zojuist ingelogd met de codes die jij hebt ontvangen en een keuze maken is gewoon mogelijk. Ik verneem dan ook graag tegen welk probleem je precies aanloopt. Dan help ik je graag verder.

Groet,
Mike
welke welkomstcadeau je ook intikt, op geen enkele is er plaats om je code in te vullen

ja en jeetje, dit probleem is kennelijk al enkele jaren oud
J.P. Stuitje wrote:

welke welkomstcadeau je ook intikt, op geen enkele is er plaats om je code in te vullen

ja en jeetje, dit probleem is kennelijk al enkele jaren oud

Misschien houdt je pop-up beschermer de zaak tegen en heb je cookies geaccepteerd?
Probeer ook eens een andere browser.
u zorgt dat ik mijn welkomscadeau toon krijg of ik ga terug naar mijn leverancier die mij 3 jaar aanbiedt met 30% korting
Reputatie 3
Badge
Brandje wrote:

Misschien houdt je pop-up beschermer de zaak tegen en heb je cookies geaccepteerd?
Probeer ook eens een andere browser.

Meestal is bovenstaande inderdaad het probleem.
Reputatie 7
Badge +6
@J.P. Stuitje

Ik wil je vragen om ons en onze leden met respect te behandelen, we proberen je zo goed mogelijk te helpen. Ik heb een reactie van je verwijderd die niet geschikt is voor dit forum, ook de reacties die je daarop gekregen hebt zijn verwijderd. Ik heb met je inlog en code de Toon voor je besteld je krijgt hier op korte termijn een bevestiging van. wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt horen we het graag.

Groet,

Folkert
Hallo,

Op 27 september heb ik een bevestiging gehad van Eneco over mijn welkomscadeau. Die zou ik over circa vier weken krijgen. We zitten u in de vijfde week en io vraag me af of het gewoon langer duurt of dat er misschien iets fout is gegaan.

Met vriendelijke groeten,
D.Dragan
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen D. Dragan,

Welkom op onze Community, leuk dat je er bij bent!

Ik zie dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad hier over, mijn collega heeft al het een en ander in werking gezet voor je. Op jouw verzoek krijg je nog een terugkoppeling, via mail.

Groet, Vincent

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen