Inlogprobleem op 17-aug. | Eneco Community
beantwoord

Inlogprobleem op 17-aug.

• 17 augustus 2014
  • 8 reacties
  • 260 Bekeken

Badge +5
Heb ik dat alleen of zijn er meerdere die een groot deel van de dag niet hebben kunnen inloggen op het forum?
icon

Beste antwoord door Stefan 18 augustus 2014, 14:24

Beste forumleden,

Er was gisteren inderdaad een storing waardoor inloggen op zowel Mijn Eneco als het forum niet mogelijk was. Het oplossen van de storing duurde langer dan gehoopt. Onze excuses voor de overlast.

Groeten, Stefan
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Klopt. Ik kon er vandaag ook niet opkomen t/m nu. Ik kreeg steeds de melding dat er een adm. Fout was
Reputatie 1
Badge
Niet alleen probleem op forum. Nog belangrijker geen Toon op afstand en Toon op tablet
Badge +5
Niet alleen probleem op forum. Nog belangrijker geen Toon op afstand en Toon op tablet

Inderdaad Remy, die waren ook niet beschikbaar.
Reputatie 6
Badge +1

Daar heb ik geen problemen bemerkt want ik heb mijn slimme stekker op een ander apparaat gezet
Badge +5

Daar heb ik geen problemen bemerkt want ik heb mijn slimme stekker op een ander apparaat gezet

Hoe bedoel je Jürgen, je kon hem niet bedienen via de app maar wel via Toon of bedoel je iets anders?
Reputatie 3
Badge
hier ook gister de apps niet kunnen gebruiken en ook het forum deed het niet.
Badge +5
Vanmorgen 18-aug ging het ook niet helemaal goed. Kreeg geen mogelijkheid in te loggen om een bericht op te stellen.
Reputatie 4
Badge +2
Beste forumleden,

Er was gisteren inderdaad een storing waardoor inloggen op zowel Mijn Eneco als het forum niet mogelijk was. Het oplossen van de storing duurde langer dan gehoopt. Onze excuses voor de overlast.

Groeten, Stefan

Reageer