Het waren mooie jaren | Eneco Community

Het waren mooie jaren

Reputatie 3
Badge
Beste forumleden en Eneco-medewerkers,

Dit zal een van mijn laatste berichten op dit forum zijn. Vanaf 6 maart stap ik over op een andere energie-leverancier. Niet dat Eneco niet goed is, maar omdat de ander nóg beter (lees: groener en duurzamer) is. Ik heb het een tijdje gerekt, omdat ik de warmtewinner erg interessant vind. Maar helaas kom ik er de komende tijd niet voor in aanmerking. Ik heb met veel plezier de berichten op het forum gelezen en heb graag bijgedragen aan de verschillende discussies. En wie weet zien we elkaar weer eens terug.

Groeten,
Reinoud

5 Reacties

Hoi Reinoud,

Jammer dat je het forum en Eneco gaat verlaten!
Eigenlijk zijn jouw beweegredenen (duurzaamheid) gelijk aan die van mij.
Maar bij mij werkt Toon®️ meer dan perfect en ik blijf nog even hangen.

Bedankt voor je mooie en zinvolle bijdragen altijd.
Ik zal je vergelijkingen mbt onze PV's missen hoor.

Wie weet zien wij elkaar hier nog eens terug!!
Reputatie 3
Badge
Dag Brandje,

Bedankt voor je reactie. Ik hoop voor Eneco dat jij nooit weggaat. Ik weet niet hoeveel mensen jij uit de brand hebt geholpen. Hopelijk blijf je dat nog even doen.

Ik probeer toch stiekem je PV te volgen 😉
Mijn systeem is natuurlijk gewoon hier te volgen.
Hoi Reinoud,

Jij hebt het door! Bedankt dat je het even aanhaalt.
Gelukkig heb ik en krijg ik nog genoeg voldoening bij mijn bijdragen hier op het forum; dus ik ga nog even lekker door.
Komt nog bij dat mijn ideaal scenes voor slimme stekkers nog niet gerealiseerd is.
Ik zal je verwijzing naar je PV bij m'n favorieten zetten en ik houd je ook in de gaten.
Het ga je goed!!
Reputatie 7
Badge +4
Beste Reinoud76,

Jammer dat je ons gaat verlaten. Grote dank voor je bijdrage aan de community. Wellicht dat we je in de toekomst nog eens kunnen inspireren met een topic.
Voor nu: tot ziens!

Vriendelijke groet namens alle moderators.
Reputatie 3
Badge
Bedankt Denise (en alle andere moderators). Ik ga ook met een goed gevoel over Eneco weg. Van de grote energieleveranciers is Eneco de aller groenste en dat is iets om trots op te zijn.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen