Het Eneco Forum wordt vernieuwd! Help jij mee? | Eneco Community

Het Eneco Forum wordt vernieuwd! Help jij mee?

• 15 augustus 2013
  • 37 reacties
  • 2774 Bekeken

Badge
  • oud Community Manager
  • 381 reacties
Beste forumleden,

De komende weken gaan we aan de slag om het Eneco forum te vernieuwen, daar willen we jullie graag bij betrekken! Naast een vernieuwd concept zullen we het design ook volledig vernieuwen. Dit betekent dat we overgaan naar een dynamische pagina waar je in één oogopslag alle content ziet die voor jou relevant is.

Om te weten wat jullie graag zien en hoe jullie het forum dagelijks gebruiken, vragen we jou om mee te denken over de vernieuwingen. Dit doen we in samenwerking met Denise van inSided, het bedrijf dat de software voor het forum levert. Denise zal hiervoor gedurende drie weken onderzoek doen in een afgesloten forum.

Ben jij geïnteresseerd in deelname? Meld je dan aan via een reactie op dit topic, dan verlenen we je spoedig toegang tot het afgesloten forum. Uiteraard waarderen we het ontzettend als jullie met ons meedenken. Voor de deelnemers hebben we dan ook een kleine verrassing als dank voor de inzet.

Met vriendelijke groet,

Marijn
Community manager

37 Reacties

Hoi Marijn,
Zet mij maar op de lijst; ik wil wel met jullie daarover meedenken.
En een fijne vakantie!!
Reputatie 6
Badge +1
natuurlijk mag jij mij er ook op zetten.
Badge
Plaats mij ook maar op de meedenklijst 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Marijn als je mijn inspraak op prijs stelt: count me in!

Stansat
Reputatie 7
Badge +7
beste Marijn,
noteer mij ook A.u.b. het lijkt me leuk om hier over mee te denken.
mvg,
jan
Reputatie 4
Badge
En mij natuurlijk ook.
Reputatie 1
Ik wil ook graag meedenken en input geven 🙂
Reputatie 4
Badge
Is er trouwens al iets bekend wanneer de mensen iets horen, of is het daar nog te vroeg voor?
In de aanhef van dit topic staat: we gaan de komende weken aan de slag. 
Dus gaande weg komt er een seintje wanneer je op een afgesloten gedeelte van het forum aan de slag kunt!
Hoi allemaal, 

Dank voor jullie enthousiaste reacties! Leuk dat jullie mee willen denken over het vernieuwde concept en design van de Eneco community. Deze week zal ik een afgesloten forum aanmaken en jullie daarvoor uitnodigen, ik geef inderdaad een seintje wanneer het zover is! 

Voor iedereen die zich nog niet heeft aangemeld geldt: het kan nog steeds :o

Ik kijk uit naar het onderzoek!

Groetjes, 
Denise 
Reputatie 6
Badge +1

Ik ook 🙂,en ik  denk nog vele met mij.
Hoi Marijn,

Lijkt me leuk count me in!
Hoi allemaal,

Dank voor jullie enthousiaste reacties! Leuk dat jullie mee willen denken over het vernieuwde concept en design van de Eneco community. Deze week zal ik een afgesloten forum aanmaken en jullie daarvoor uitnodigen, ik geef inderdaad een seintje wanneer het zover is!

Voor iedereen die zich nog niet heeft aangemeld geldt: het kan nog steeds :o

Groetjes,
Denise

Hoi Denise,

Bedankt voor de nadere info.
Nou Marijn is van stal; dus je hebt het rijk alleen:o
Ik ben in afwachting op je seintje dat we kunnen "stoeien" op het afgesloten gedeelte van het forum.
Ik heb wellicht weinig reacties geplaatst op dit forum, maar ik ben nogal een stille lezer en bezoek regelmatig het forum (soms ingelogd, soms niet).. Plus zoals mijn nickname doet vermoeden, ben ik iemand die erg meedenkt. Dus als ik mee 'mag' doen, dan zou ik me vereerd voelen 🙂
Reputatie 4
Badge
We wachten af 🙂
Hallo Marijn. Helaas geen tijd om serieus mee te testen. Ik wil jullie in overweging geven om Tapatalk voor het mobiele platform mee te nemen in de verniewing. Het forum bezoeken zeker met een mobieltje is geen sinecure. Met Tapatalk is dat een stuk makkelijker!
Hallo Marijn. Helaas geen tijd om serieus mee te testen. Ik wil jullie in overweging geven om Tapatalk voor het mobiele platform mee te nemen in de verniewing. Het forum bezoeken zeker met een mobieltje is geen sinecure. Met Tapatalk is dat een stuk makkelijker!

Hoi Rob,
Begin mei 2013 heb ik ook zo'n verzoek voor Tapatalk gedaan.
Zie de reactie van Marijn.

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/forum-link-5833/index3.html
zie reactienr 24

Misschien dat jouw nadere verzoek en mijn eerdere verzoek de zaak bespoedigd!

Hoi Rob,
Begin mei 2013 heb ik ook zo'n verzoek voor Tapatalk gedaan.
Zie de reactie van Marijn.

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/forum-link-5833/index3.html
zie reactienr 24

Misschien dat jouw nadere verzoek en mijn eerdere verzoek de zaak bespoedigd!

Hoi Ton, hij is duidelijk.... Toch jammer dat Tapatalk niet ondersteund wordt. Dan maar eens zien wat er wél voor de mobiele gebruiker in het vat zit zoals Marijn meedeelde.....
Hoi allen, 

Ik heb het afgesloten forum aangemaakt en jullie toegang gegeven, we kunnen aan de slag! :o Hij staat onder de categorie 'Huiskamer', en is dus alleen zichtbaar voor de personen die hier hebben aangegeven mee te willen doen. Mocht je je hebben aangemeld en het afgesloten forum niet zien, laat het me dan even weten. 

@Aaipad, mocht je alsnog mee willen doen geef me dan een seintje. Dit onderzoek is in eerste instantie niet gericht op de mobiele versie van het forum, maar wel zullen we hetgeen je hier aangeeft nogmaals bij Marijn onder de aandacht brengen (niet in het onderzoek). 

Groetjes, 
Denise 

@Aaipad, mocht je alsnog mee willen doen geef me dan een seintje. Dit onderzoek is in eerste instantie niet gericht op de mobiele versie van het forum, maar wel zullen we hetgeen je hier aangeeft nogmaals bij Marijn onder de aandacht brengen (niet in het onderzoek). 

Groetjes, 
Denise 

Hallo Denise, hoewel ik weinig tijd heb om echt serieus te testen wil ik best eens kijken. Beslis zelf maar of je mij toegang verleent of niet :p
Reputatie 6
Badge +1
 Dit onderzoek is in eerste instantie niet gericht op de mobiele versie van het forum, maar wel zullen we hetgeen je hier aangeeft nogmaals bij Marijn onder de aandacht brengen (niet in het onderzoek). 

@Denise,

Ik zou het wel meenemen in het onderzoek, want de nieuwe site moet er straks wel op voorbereid zijn, anders loop je de kans dat je op korte termijn opnieuw kunt beginnen met het opbouwen, omdat het dan niet meer geinplanteerd kan worden, of met heel veel moeite. Dat noemen ik dan kapitaalvernietiging :p door niet te anticiperen op toekomstige behoefte.
Ik neem aan dat je Tapatalk bedoelt?
Reputatie 6
Badge +1

Bijvoorbeeld, maar ik bedoel het eigenijk ook in de breedste zin van het woord. Sta niet stil bij nu, maar kijk ook naar toekomstige behoeftes en probeer daar een forum op voortebereiden. 

Bijvoorbeeld, maar ik bedoel het eigenijk ook in de breedste zin van het woord. Sta niet stil bij nu, maar kijk ook naar toekomstige behoeftes en probeer daar een forum op voortebereiden. 

Jammer dat je dat niet concretiseert, bij Tapatalk kan ik me er iets bij voorstellen. 
Nu bv via de browser van iPhone een reactie plaatsen lukt alleen als ik het via een quote doe. 
Dat zal in de toekomst niet verbeteren, maar via Tapatalk is het een fluitje van een cent. 
Badge
Ik doe graag mee!

Reageer