Eneco YouTube kanaal! | Eneco Community

Eneco YouTube kanaal!

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Bij de introductie van Toon heb ik een mooie indruk gekregen van het idee maar niet van de werking. Via een website die gadets test kwam ik achter hoe het apparaat echt werkt en wat je er aan kon hebben. Dit heeft me helemaal overgehaald over te stappen naar Toon. Idee om zelf een YouTube kanaal te openen waarin dit soort dingen en komende zaken zoals een app voor de telefoon helemaal uitgelegd worden en als een soort reclamemiddel gebruikt kunnen worden?

82 Reacties

Reputatie 3
Badge
Op http://www.youtube.com/user/EnecoMedia vind je het officiele YouTube kanaal van Eneco.

Het zou leuk zijn als ze de werking van toon, plaatsen van zonnepanelen en dergelijke ook vastleggen op dit kanaal. buiten de finaciele kosten van bijvoorbeeld zonnepanelen zullen veel mensen nog afhaken bij mogelijke intresse omdat ze geen grote verbouwing willen in huis. Wanneer ze zien dat het plaatsen niet zoveel tijd in beslag neemt en de overlast zo min mogelijk is zullen ze hier serieuser naar kijken.
Badge
@Jeroen, Het Youtube kanaal die je aanhaalt is idd ons officiele videokanaal. Hier plaatsen we met regelmaat nieuwe filmpjes. Je vindt er nu o.a. al filmpjes over Toon en over zonnepanelen. Deze plaatsen we meestal door op onze webpagina's.
Er zijn nu plannen voor extra filmpjes voor bijv. Toon. Denk daarbij aan video's waarin Toon-eigenaren aan het woord komen of de installatie uitgelegd wordt. Houd ons videokanaal dus in de gaten!
Overigens kunnen onze klanten natuurlijk ook zelf video's van Toon maken en deze op Youtube plaatsen.
Reputatie 3
Badge
Ik ga hem zeker in de gaten houden. Met betrekking tot Toon komt eventuele informatie voor mij te laat aangezien ik hem dan zelf al in huis heb. Ik denk dat vooral bij 1e testfasen de positieve zaken juist alvast belicht mogen worden.

Er is namelijk verschil tussen een promotiefilmpje, review en praktische informatie filmpjes. Zoals ik in een ander voorbeeld de website van Bright heb genoemd die (al is het een kleine review) Toon lieten zien zoals het werkelijk bij de mensen thuis werkt terwijl de Eneco video bij mij overkomt als een promotiefilmpje waarin alles helemaal 100% kloppend is. Ik weet even niet goed hoe ik het anders zeggen moet, dus exuses als iets onduidelijk overkomt.
Reputatie 6
Badge +1

Er zijn nu plannen voor extra filmpjes voor bijv. Toon. Denk daarbij aan video's waarin Toon-eigenaren aan het woord komen of de installatie uitgelegd wordt. Houd ons videokanaal dus in de gaten!
Overigens kunnen onze klanten natuurlijk ook zelf video's van Toon maken en deze op Youtube plaatsen.

Even terug uit de oude doos 🆒.

Inmiddels zijn we een aantal update's verder, heeft Tóon een nieuwe homescreen interface gekregen en een app om Tóon op afstand te kunnen bedienen. Echter zijn (bijna) alle filmpjes, nog gebaseerd op de oude situatie. Is het niet tijd voor vernieuwing?

Wel leuk om die filmpjes te bekijken. Echt een aanrader.:eek:
Ik denk dat er een nieuwe promotie en nieuwe filmpjes komen als versie 2 (dus gewijzigde hardware) van Toon uitkomt.
Misschien staat die nieuwe Toon al in de steigers?
Reputatie 6
Badge +1
Ik denk dat er een nieuwe promotie en nieuwe filmpjes komen als versie 2 (dus gewijzigde hardware) van Toon uitkomt.
Misschien staat die nieuwe Toon al in de steigers?

Krijgen wij dan ipv een software update ook een hardware update?:p 
Zit zeker dan bij de €3,50 in.
Nee, nieuwe hardware betekent uiteraard nieuwe Toon kopen. 
Ze komen echt niet je printplaatje vervangen. Maar ook het display zou de nieuwe hardware wek niet aankunnen. 
Let op voordat dit een eigen leven gaat leiden:

Dit is uiteraard een toekomstvisie van mij!
Reputatie 6
Badge +1

Ze komen echt niet je printplaatje vervangen. Maar ook het display zou de nieuwe hardware wek niet aankunnen. 
Let op voordat dit een eigen leven gaat leiden:

Dit is uiteraard een toekomstvisie van mij!

Weet ik, was ook maar een geintje. En ik weet dat het een toekomst interpretatie is van jou en dat er niks over bekend is. Niet te min bijt mijn idee bestaan, om toon te promoten met nieuwe app mogelijkheid en interface. Ook op het you tube kanal van Eneco.
Oké, duidelijk!!
Reputatie 3
Badge
Toon met " Retina Display"  :) Nee ik hoop dat Toon zelf nog veel updates krijgt in de versie zoals hij nu is. Maar mocht over een jaar versie 2 komen dan ga ik enorm twijfelen of ik niet over ga na nr 2. 🙂
Reputatie 4
Badge
En Toon geintregeerd in onze smart tv 🙂
Reputatie 3
Badge
Wat is daar het nut van?
En Toon geintregeerd in onze smart tv :)

Dan zal je met je TV moeten gaan praten dat ie zo'n App toelaat, want de smart-tv's zijn er verder al geschikt voor. 
Reputatie 4
Badge
Wel makkelijk als je b.v. je grafieken enzo wilt uitlezen, kan je van uit je luie stoel doen. Gemak dient de mens toch.
En misschien handig voor mensen die slechtziend zijn, hebben ze een groot scherm.
enzv, enzv:
Dus voorstel doen aan de fabrikant van je TV, of gewoon via een web-browser op je smart TV.
Een beetje goeie Smart TV heeft dat!
Reputatie 4
Badge
Dus voorstel doen aan de fabrikant van je TV,
Denk eerder een applicatiebouwer die het aanbied aan....
aan......???

Een App noemde ik al, gaat niet zo makkelijk.
Maar een web-browser zit toch op je smart-tv.................
Reputatie 4
Badge
Samsung, Philips, bedrijven enzv:
Oké nu duidelijk, dus voorlopig gewoon browsen via je smart tv als je het graag groot op beeld wilt zien!
Ben ik effe blij met m'n Dreambox8000.................Daar kan bijna alles mee en de TV geeft het wel weer, nix afhankelijk van Samsung enz (want Philips is uiteraard volledig buiten spel.....)
Op TV gebied is Samsung al de onbetwiste speler. (En overigens terecht, zie de vele uitmuntende testen)
Reputatie 6
Badge +1
Oké nu duidelijk, dus voorlopig gewoon browsen via je smart tv als je het graag groot op beeld wilt zien!
Ben ik effe blij met m'n Dreambox8000.................Daar kan bijna alles mee en de TV geeft het wel weer, nix afhankelijk van Samsung enz (want Philips is uiteraard volledig buiten spel.....)
Op TV gebied is Samsung al de onbetwiste speler. (En overigens terecht, zie de vele uitmuntende testen)

ik kon het niet laten, om op mijn Samsung tv het eens, voor de fun, uit te proberen, echter dan ligt mijn beeld op zijn zij. Ik zou dan de tv een kwartslag moeten draaien. Dus dat kijkt ook niet echt prettig. Nee. Ik pak gewoon even mijn iPad. Groot genoeg 🙂

ik kon het niet laten, om op mijn Samsung tv het eens, voor de fun, uit te proberen, echter dan ligt mijn beeld op zijn zij. Ik zou dan de tv een kwartslag moeten draaien. Dus dat kijkt ook niet echt prettig. Nee. Ik pak gewoon even mijn iPad. Groot genoeg :)

Wat een rare TV heb jij zeg...............
Reputatie 6
Badge +1
Nee hoor, gewoon een Samsung breedbeeldmet normale afmetingen :)
Alleen hij gaat raar om met de internetpagina van toon op afstand, dat klopt wel. En het ligt niet aan de instellingen van de tv hoor. 😞
Nee hoor, gewoon een Samsung breedbeeldmet normale afmetingen :)
Alleen hij gaat raar om met de internetpagina van toon op afstand, dat klopt wel. En het ligt niet aan de instellingen van de tv hoor. :(

Het lijkt mij normaal dat je kan kiezen uit staand of landscape..................
Reputatie 4
Badge
En met normaal surfen over internet heb je daar geen last van? Dus alleen bij Toon?
Reputatie 6
Badge +1
En met normaal surfen over internet heb je daar geen last van? Dus alleen bij Toon?

dan niet. Alleen met de toon pagina. Zelfs de Eneco pagina doet normaal.

Reageer