Eneco winnaar Gouden oor Award 2013! | Eneco Community

Eneco winnaar Gouden oor Award 2013!

• 4 oktober 2013
  • 10 reacties
  • 1762 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud-Moderator
  • 2785 reacties
Eneco heeft gistermiddag in strijd met T-mobile en ING de Gouden oor Award 2013 gewonnen! Hier zijn we meer dan trots op!

Het Gouden Oor staat symbool voor het luisterend vermogen van een organisatie voor haar klanten. Iets waar we ons iedere dag mee bezig houden en we zijn dus op de goede weg!

De Eneco case 'hostmanship, de kunst om klanten welkom te heten' heeft de jury overtuigd van het feit dat Eneco in haar aanpak echt het verschil maakt. Voor de afdeling Klachtenmanagement betekent dit dat interne en externe klanten zich vrij voelen om problemen waarover zij niet tevreden zijn zonder schroom durven te melden. Klanten voelen zich serieus genomen, omdat er naar hen als persoon wordt geluisterd. Eneco biedt een passende oplossing waarbij regels een leidraad vormen waar vanaf geweken kan worden. Medewerkers krijgen de verantwoordelijkheid en de ruimte om klanten zo optimaal mogelijk van dienst te zijn en werkelijk het verschil te kunnen maken.

Een prachtige bekroning. Voor onze medewerkers die hierbij betrokken zijn, maar vooral voor onze klanten. Die we, mede door dit programma, beter van dienst kunnen zijn. Een eerste belangrijke stap in het steeds meer centraal plaatsen van de klant.

[ATTACH=CONFIG]393[/attach] [ATTACH=CONFIG]394[/attach]

10 Reacties

Reputatie 1
Van harte gefeliciteerd Kelly! En zoals altijd bij awards en certificaten, het is op zich al een prestatie om te winnen, en nog een grotere prestatie om het vast te houden, veel succes gewenst hiermee!
Hoi Kelly,
Nog nooit van gehoord deze award!

Van harte gefeliciteerd, een mooie beloning die toont dat de klantbehandeling bij jullie dus op een hoog peil staat. 
Eigenlijk wist ik dat al, gezien jullie aanpak op dit forum. 
Het forum is een mooi platform om dat tentoon te spreiden. 
Eerder meldde Marijn ook dat jullie directie daar ook van doordrongen was en besloot het forum te blijven faciliteren!
In je bericht noem je dit forum overigens niet; je spreekt over een programma, wat bedoel je daar mee?
Reputatie 5
Badge +3
Dankjewel toon160113 en Brandje!

@Brandje, op onze afdeling is een tijd geleden een programma samengesteld waar o.a. workshops 'Hostmanship' onderdeel van waren. Die hebben mede bijgedragen aan onze bewustwording als het gaat om dienstverlening vanuit het perspectief van de klant. Dat bedoel ik in mijn tekst hierboven met het programma.

Het forum is voor ons een heel mooi platform om de dialoog met onze klanten aan te kunnen gaan en via het forum krijgen we snel signalen/tips binnen van onze klanten die voor ons heel bruikbaar en leerzaam zijn.

Groet, Kelly
Ook weer duidelijk; bedankt voor de nadere info!
Prettig weekend!
Reputatie 7
Badge +7
gefeliciteerd Eneco🆒
Reputatie 6
Badge +1
Het zegd mij niks, maar in ieder geval Eneco proficiat.
Reputatie 4
Badge
Proficiat, er kan er maar eentje de winnaar zijn 😃
Mijn reactie op de beginpost van dit topic is door Eneco verplaatst naar dit topic
https://forum.eneco.nl/actueel-87/uitzending-kassa-5-oktober-2013-a-6390/
Reputatie 1
Eneco gefeliciteerd!!!

Ik moet ook zeker opmerken dat het forum een zeer goed 'luisterend oor' is. Niet alleen doordat het mogelijk is om met mede Eneco-ers te praten en ervaringen/problemen/oplossingen met Toon te delen, maar zeker ook doordat medewerkers van Eneco meedoen in deze gesprekken en daarmee korte lijnen kunnen maken tussen de eindgebruiker en Eneco. Leuk dat het harde werken beloond wordt!
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt loco1981, voor je leuke bericht. Ik vind het fijn dat je het forum zo waardeert, daar doen we het voor!

Reageer