Eneco laat klant vallen | Eneco Community

Eneco laat klant vallen

• 17 november 2012
  • 0 reacties
  • 4817 Bekeken

Hallo allemaal nou we zijn nu bijna weer drie maanden verder en heb van eneco nog niks gehoord .voorde mensen die nog niet weten wat er is voor gevallen leg ik het in het kort even uit. ik ben gebelt door Tempus voor een afspraak om de Toon teplaatsen .oke op vrijdag zal men komen .nou met veel pijn en moeite een een dag vrij .maar op die dag geen Tempus tezien ik bel ze om 16.45 op en men zegt O zie niks op de pc .ik zeg dat is niet best jullie hebben mij zelf gebeld voor deze afspraak .antwoord nou weet het ook niet .maar ik kan wel een nieuwe afspraak voor je maken. waarop ik zij nou neem eerst wel contact op met eneco.nou ik heb met eneco gebeld en zij wat er is gebeurd. werd heel goed en met begrip tewoord gestaan .want ik zij wil nu wel een schade vergoeding heb een dag vrij genomen en heel de dag binnen zitten wachten met de korte achter naam .En vertel er gelijk bij dat dit nu al de tweedekeer is van Tempus. dat zij niet komen op de afspraak de keer hier voor was het tedoen om de CV ketel dus vandaar dat ik 50 euro vergoeding wil .en Tempus zij nou standerd regel 25 euro.daar neem ik geen genoegen mee .
Ik heb alles door gespeeld aan eneco want zij zijn toch de opdrachtgever .dus de Baas. maar van eneco hoor je dus ook niks. zelfs na drie maanden niet.Jammer voor zo bedrijf om zo met je klant om tegaan

0 reacties

Nog geen reacties, wees de eerste die reageert!

Reageer