Eneco is niet telefonisch bereikbaar. | Eneco Community
beantwoord

Eneco is niet telefonisch bereikbaar.

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik probeer jullie te bellen maar krijg al dagen geen contact!!!!!!!
icon

Beste antwoord door VincentN 11 september 2018, 15:44

pasvd wrote:

Goedemiddag @pasvd,

Welkom op onze Community.

De lijnen zijn open en ik heb nog niets vernomen van een storing.

Voor Eneco gerelateerde vragen kan je terecht bij; 088 - 8 955 955
Voor vragen mbt Toon kan je terecht op het nummer dat @Brandje aangeeft.

Groet, Vincent

Bekijk origineel

13 Reacties

Bel je met 088 895 59 59 ??????
Reputatie 5
Badge +2
pasvd wrote:

Goedemiddag @pasvd,

Welkom op onze Community.

De lijnen zijn open en ik heb nog niets vernomen van een storing.

Voor Eneco gerelateerde vragen kan je terecht bij; 088 - 8 955 955
Voor vragen mbt Toon kan je terecht op het nummer dat @Brandje aangeeft.

Groet, Vincent
Ik wil een nieuwe aanbieding van Eneco voor energielevering per 01-02-2019. ik heb vanaf 2 januari al 3 keer 's avonds rond 20.00 uur gebeld, waarbij ik te horen kreeg dat de openingstijden waren van 8.00 tot 21.00 uur.
Waarna de verbinding werd verbroken. Ik heb 1 keer overdag Eneco aan de lijn gehad, waarbij ik doorverbonden werd naar een andere medewerker die ging over de tarieven, deze vrouw zou mij weer doorverbinden met iemand die mij de scherpste tarief kon aanbieden. ik heb zeker 10 minuten gewacht maar toen de verbinding verbroken omdat ik niemand aan de lijn kreeg. Daarna heb ik nog 1 keer overdag gebeld, waarbij ik te horen kreeg dat de minimale wachttijd 9 minuten zou zijn. Waarna ik de verbinding heb verbroken. Daarnaast heb ik nog een mail gehad om mijn bevindingen door te geven met mijn contact met Eneco, hierbij heb ik aangegeven wat ik heb ervaren en aangegeven dat ik nog steeds een aanbieding wil van Eneco met mijn klantnummer en mijn telefoonnummer. Hier heb ik ook nog geen reactie op gehad. De energiemaatschappijen maken heel veel kosten om nieuwe klanten te werven, maar met bestaande klanten wordt geen contact opgenomen. Ik wacht nog een paar dagen af of ik een reactie krijg op dit bericht anders stap ik over naar een nieuwe leverancier. Hierbij nogmaals mijn klantnummer 41003630
Helaas kan ik niet vriendelijk blijven bij Eneco.
Heden vandaag in totaal 45 minuten aan de telefoon gehangen om een vraag te stelen over
de verlenging van een energie contrakt. Na de telefoniste van de klantenservice werd ik in de wacht gezet naar de bertreffende
afdeling.Uiteindelijk mijn vraag gesteld maar helaas konden zij mij niet helpen. maarwerd doorgeschakeld naar de jiuste afdeling.
Jammer ook zij konden mij niet helpen en de telefoon werd abrubt afgebroken.
Het hele proces op nieuw begonnen weer bij de telefoniste van de klantenservice het hele verhaal uitgelegd en zou worden door verbonden met de goede afdeling, helaas deze konden mij ook niet helpen en zou weer worden doorverbonden met de jiuste afdeling
helaas de telefoon werd weer afgebroken. uit eindelijk heb ik na 45 min. de handoek maar gegooid.
Ik heb van mijn leven nog nooit een bedrijf meegemaakt wat zo log ,dom,onkundig, en klant onvriendelijk is als Eneco
Het word tijd dat het verkocht word en er eens een reorganisatie plaats vind,
Op naar een andere leverancier,misschien zijn die beter.????????

Ing. G.van den Broek
Reputatie 5
Badge +4
@G. vd Broek heel goed dat je je ervaring met onze telefonische bereikbaarheid deelt. Zo te lezen ook meer dan terecht dat je hierover gefrustreerd bent geraakt. Wij zijn door onverwacht toegenomen drukte inderdaad minder goed bereikbaar. Daarvoor mijn excuses. Daarnaast is de doorverbind-route die jij ongewenst bewandeld hebt erg slordig en onnodig geweest. Ook daarvoor zeg ik sorry. Ik heb hier dan ook direct melding van gemaakt zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Wat betreft verkoop en reorganisatie; daar zitten wij al enige tijd middenin 😉

Sta je er nog voor open om door ons opgebeld te worden? Dit door onze afdeling Klant Advies waar je eerder ook terecht had moeten komen. Vanuit die afdeling wordt er met jou bekeken wat de mogelijkheden voor verlenging zijn. Je wordt gebeld binnen 5 werkdagen.

Ik lees het graag!
Reputatie 5
Badge +4
@Petervt ook aan jou mijn excuses voor al het ongemak rondom onze bereikbaarheid. Wij zijn inderdaad momenteel slechter bereikbaar. We doen ons best om alle klanten zo snel en zo goed als mogelijk te woord te staan. Voor jou geldt hetzelfde als voor @G. vd Broek, ik lees graag of je door ons gebeld wenst te worden. Dit binnen maximaal 5 werkdagen.
U mag voordat ik naar een andere leverancier ga waar ik al druk mee bezi ben mij nog 1x bellen voor een
zinnig gesprek en zonder allerlij smoesjes *telefoonnummer verwijderd door moderator*.
Ing. G.van den Broek
U mag mij bellen en een interessant voorstel doen, waaruit blijkt dat jullie bestaande klanten graag willen behouden.
Terugbellen bij voorkeur a.s. maandag t/m vrijdag tussen 13.00 en 13.30 u of a.s. woensdag tussen 11..00 en 18.00 uur
Reputatie 5
Badge +4
@G. vd Broek @Petervt bedankt voor jullie response. Ik heb het verzoek jullie te bellen, binnen 5 werkdagen, neergelegd bij onze afdeling Klant Advies.
Na ruim 5 werkdagen nog geen contact gehad met Eneco, bestaande klanten zijn blijkbaar niet interessant voor Eneco.
Ik ga opzoek naar een nieuwe Energieleverancier.
Een slechte zaak dat Eneco zo omgaat met zijn klanten.
Reputatie 5
Badge +3
Hi @Petervt,

Bedankt voor jouw reactie, zonde dat je nog niets vernomen hebt! Ik trek nogmaals aan de bel bij mijn collega's.

Hopelijk weten zij je alsnog tijdig te bereiken!
Toch nog op het laatste moment gekozen voor een 1 jarig contrakt ,omdat ik verder geen tijd meer had om ondere leveranciers uit te pluizen
ook werd ik een beetje doodziek an de tijd die je er aan moet spanderen,
Al met al heeft het mij wel 11Euro telefoon gekost maar daar praat niemand meer over.
Voor volgend jaar start ik eerder met het inventariseren van leveranciers.
Eneco is en lijft voor mij een waardeloos lomp en een klantonvriedelijk bedrijf, nog geen sorry voor de 11 euro ontvangen,
zal ik over de bestede tijd maar niets zeggen

Ing.G.van den Broek
Reputatie 5
Badge +3
G. vd Broek wrote:

Toch nog op het laatste moment gekozen voor een 1 jarig contrakt ,omdat ik verder geen tijd meer had om ondere leveranciers uit te pluizen
ook werd ik een beetje doodziek an de tijd die je er aan moet spanderen,
Al met al heeft het mij wel 11Euro telefoon gekost maar daar praat niemand meer over.
Voor volgend jaar start ik eerder met het inventariseren van leveranciers.
Eneco is en lijft voor mij een waardeloos lomp en een klantonvriedelijk bedrijf, nog geen sorry voor de 11 euro ontvangen,
zal ik over de bestede tijd maar niets zeggen

Ing.G.van den Broek

Bedankt voor je reactie @G. vd Broek. Fijn dat je nog gekozen hebt voor een 1 jarig contract. Dit waarderen we enorm.

Je vorige reactie heb ik verwijderd in verband met onze huisregels. Voor het bellen met Eneco betaal je je gebruikelijke belkosten. Dit houdt in dat we dus geen reden zien om excuus hiervoor te maken.

Groet, Audrey

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen