Eneco in het nieuws | Eneco Community

Eneco in het nieuws

• Komt hier vaker (level 8)
  • 18 reacties
https://www.nu.nl/economie/5311280/personeel-eneco-er-heerst-angstcultuur-in-top.html

https://www.ad.nl/economie/personeel-tegen-rechter-angstcultuur-bij-eneco-commissarissen-moeten-weg~ab7e1855/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Volgens mij is dit het starten van een topic van een slecht verliezer??
Slechte verliezer licht je toe Brandje?
@Brandje De links zijn feiten, feiten zijn ook dat er ongelofelijk veel klachten over eneco zijn ...Dus tja wie is hier dan de verliezer?
Nou snap ik het @Brandje niemand mag natuurlijk weten wat er werkelijk aan de hand is met Eneco...Ow jammer dan!!
Reputatie 7
Badge +6
@P.ATS,

Goed dat je dit bespreekbaar wilt maken dat Eneco de laatste tijd vaak in het nieuws is. Als je er vragen over hebt dan verneem ik het graag.
Echter staat alles los van onze klanten, ik hoop dat je dat begrijpt. We vinden het jammer om te vernemen dat je een klacht hebt, maar daarnaast is jouw klacht ook nog in behandeling bij de klachtenafdeling. Je wedt op meerdere paarden en dat is niet erg. 😉 Je verneemt er in ieder geval nog van!
Ik doe niet aan wedden @Danielle dat laat ik aan jullie over...Nou het staat natuurlijk niet los van de klanten een slechte werk sfeer heeft zeker wel invloed op de klant psychologie 1.0
@Danielle yup klacht ingediend bij jullie gisteren gedaan dus je hebt nog 4 dagen om te reageren op mijn klacht!
Nou snap ik het @Brandje niemand mag natuurlijk weten wat er werkelijk aan de hand is met Eneco...Ow jammer dan!!

Nou vooruit dan nog ff 1 reactie.
Uiteraard mag een ieder weten wat er aan de hand is; dit forum is openbaar en als je je aan de huisregels houdt, kan je zaken aan de orde stellen.
Vandaar dat Danielle ook zegt: "heb je vragen over Eneco en het in het nieuws staan in dit topic? Stel ze gerust."

Dit alles staat los van jouw eigen persoonlijke klantbehandeling. Keurig gewoon je klachtbehandeling daarover afwachten zou ik zeggen.😉

En uiteraard een fijne dag verder!😎
@Brandje wie begon er over verliezer?Dat was ik niet dat was jij dus hou jij het even netjes dan en aan de regels?
En @Brandje jij creëerde wat dus blus je eigen brandje ook even zonder je te verschuilen achter iemand!
Reputatie 7
Badge +6
@P.ATS,

Laten we de sfeer goed houden. Dit topic sluit ik zodat we het hierbij laten.
Je kunt onze reactie wat betreft je klacht in ieder geval afwachten.