Eneco dagje Blijdorp | Eneco Community
beantwoord

Eneco dagje Blijdorp

Ik heb onlangs van collega's vernomen dat zij toegangs beiwjzen hebben ontvangen voor een enecodag in blijdorp.
Nu wij al jarenlang klant zijn van eneco vraag ik mij af waarom wij dit niet hebben ontvangen.
OOk vorig jaar niet !!!
icon

Beste antwoord door Kelly 12 juli 2012, 17:23

Hallo rek001,

Welkom op ons forum. Je hebt je toevallig net al aangemeld op ons forum waarin we 25x gratis kaartjes weggeven voor Blijdorp. Om je vraag nog even te beantwoorden, elk jaar selecteren wij een andere groep klanten en sturen hen dan een uitnodiging voor Dagje Vooruit. We kunnen namelijk niet al onze klanten tegelijkertijd uitnodigen.

Groet, Kelly

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo rek001,

Welkom op ons forum. Je hebt je toevallig net al aangemeld op ons forum waarin we 25x gratis kaartjes weggeven voor Blijdorp. Om je vraag nog even te beantwoorden, elk jaar selecteren wij een andere groep klanten en sturen hen dan een uitnodiging voor Dagje Vooruit. We kunnen namelijk niet al onze klanten tegelijkertijd uitnodigen.

Groet, Kelly
Ook wij zitten al vele jaren bij de Eneco maar ik baal wel dat ook wij nog nooit in aanmerking zijn gekomen voor die gratis kaarten !! jammer dat er vaak de zelfde mee aan de haal gaan. Misschien word het toch eens tijd om over te stappen naar een andere Energie Maatschappij dit geeft zeker in het begin vaak een leuk extraatje.
Beste Moderator. Ik heb een uitnodiging gehad voor Blijdorp. Ik heb me voor 2 kaartjes aangemeld. En heb ook bericht gehad over die dag, 27 juli vanaf 15u. Maar verder niets meer. Nu vermoed ik dat ik zelf iets verkeerd heb gedaan, want ik heb niets meer gehoord en ook geen kaartjes of etickets ontvangen. Waar kan ik nagaan wat en of er wat mis is gegaan?
M.I. van der Veen wrote:

Beste Moderator. Ik heb een uitnodiging gehad voor Blijdorp. Ik heb me voor 2 kaartjes aangemeld. En heb ook bericht gehad over die dag, 27 juli vanaf 15u. Maar verder niets meer. Nu vermoed ik dat ik zelf iets verkeerd heb gedaan, want ik heb niets meer gehoord en ook geen kaartjes of etickets ontvangen. Waar kan ik nagaan wat en of er wat mis is gegaan?

Als het goed is heb je op 8 juli 2016 van deze afzender:

Eneco WereldUitje via msdp1.com

een E-mail gekregen.

Dus ik zou m'n digitale prullenbak of je Spam-map maar eens nakijken.
In dat E-mailtje zat een groene download knop om de E-tickets te downloaden.
Gecontroleerd, en geen email ontvangen. Niet in mijn inbox en niet in de ongewenste emails....kunt u deze nog een keer sturen?
Ik heb dus vanaf 8 juli dus niets ontvangen. Maar ik vind net wel een email van 14 juni met daarin die downloadknop en het eticket heb ik net uitgeprint. In de email stond echter wel dat ik deze voor 6 juli uit had moeten printen. Levert dat nog problemen op of is het goed zo? In ieder geval bedankt voor de reactie.
Als je de datum weet en de tijd, na 15:00 uur, dat stond in diezelfde mail.
Dus die moet je dan toch ontvangen hebben?

Misschien dat een moderator morgen nog even aan je verzoek om herhaalde toezending kan zorgdragen............
Reputatie 4
Badge +4
@M.I. van der Veen,

Welkom hier!

Wat onhandig dat er onduidelijkheid is over de uitnodiging voor ons WereldUitje in Blijdorp. Je kan het beste even bellen met het volgende telefoonnummer: 010 - 890 6982. Daar helpen we je graag verder.
M.I. van der Veen wrote:

Ik heb dus vanaf 8 juli dus niets ontvangen. Maar ik vind net wel een email van 14 juni met daarin die downloadknop en het eticket heb ik net uitgeprint. In de email stond echter wel dat ik deze voor 6 juli uit had moeten printen. Levert dat nog problemen op of is het goed zo? In ieder geval bedankt voor de reactie.

Goed dat je de Email toch gevonden hebt.
Bij mij stond er op, toen ik 'm op 8 juli kreeg, ook bij dat ik voor 6 juli moest klikken en printen.
Nou ondanks, die waarschuwing ging het perfect.

Dus klikken en printen en het is klaar!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen