vraag

Eneco belt niet terug

Hoe is bij jullie de communicatie met eneco??? Hier bijna onmogelijk. diverse brieven, telefoontjes en mailtjes worden niet beantwoord. Service is bijzonder slecht geworden. Zitten al ruim 50 jaar bij dezelfde aanbieder maar ben nu bezig over te stappen. Waardeloos bedrijf geworden !!!! Verlang terug naar de oude PUEM (Utrecht)van toen !!!!

4 Reacties

Het contact met Eneco is prima; zeker als je contact zoekt via het forum.

Maar dat is voor jou nu niet meer van belang; je gaat immers overstappen.
Reputatie 4
Badge +6
Beste C. Kamhoot,

Ik zie dat er afgelopen week contact is geweest met ons. Graag hoor ik of ik nog iets kan doen.

Groet,

Folkert
Eneco belooft terug te bellen BINNEN 14 dagen, inmiddels ruim een maand verder en..... nog steeds niet terug gebeld. Voorschot nota plots van 420 naar 480 verhoogt zonder bericht of wat dan ook, na vele pogingen bellen eindelijk iemand die het zou nakijken en zou laten terug bellen. Inmiddels maar factuur gestorneerd !!! Uiteindelijk werd toch de 420 maar weer afgeschreven maar nooit bericht gehad waarom dit werd verhoogd. Graaien dat is alles wat Eneco kan !!! Ook een ketel hier gehad, NOOIT ( 4 jaar lang) service op gehad, ketel ging in storing komt er een nitwit met een computer om de ketel uit te lezen. Dit na 3 WEKEN ZEUREN OM SERVICE !!!!!! Oeps de ketel kan niet met computer uitgelezen worden. Monteur met kennis van zaken dus !!!! Zou een andere monteur sturen die het zou oplossen.... NOOIT MEER iemand gezien. Uiteindelijk lokale monteur gebeld en die kwam binnen twee uurtjes, mag ook wel in december 2013 !!!! Conclusie ketelafvoer is verstopt en reparatie zou meer kosten dan ketel waard is. Eneco was weer eens onbereikbaar !!! Andere ketel laten plaatsen door ander leverancier. Eneco gemeld dat ketel buiten gebruik is door defect en klaar staat om op te halen. Ketel staat hier nu 2017 nog steeds !!! Betalen ?? NOOIT !!!! Zal een rekening sturen voor opslag van de ketel . Ben Eneco zo langzaam aan spuug zat !!! Nog nooit een andere energie leverancier gehad maar zodra de jaarnota komt kan ik precies zien wat het verbruik is en ga meteen opzoek naar betrouwbare leverancier !!! Afspraken?? komen zo nooit na dus waarom zou ik dat wel moeten !!! Het is daar een zooitje op kantoor, mail raakt zoek, kontaktpersonen verdwijnen plots en wie weet dan wat er speelt ??
Reputatie 3
Badge +3
Beste C.Kamhoot,

Wat zonde om te lezen dat we het jarenlange vertrouwen wat je in ons had, zo hebben geschaad. Ik kan me indenken dat je hierdoor uitziet naar een andere energieleverancier. Dit spijt ons!
Natuurlijk zouden we het jammer vinden om je als klant te verliezen door deze misstappen. Het is echter je goed recht dit toch te besluiten.

Neemt niet weg dat we graag zien dat de kwesties alsnog worden opgehelderd/opgelost. Voor wat betreft het termijnbedrag wat destijds is verhoogd zonder bericht hierover; dit had te maken met de huur voor de CV-ketel welke toen onterecht is opgevoerd en automatisch is meegenomen in het termijnbedrag. Dit is kort hierna ook weer hersteld.

Dat de CV ketel nog steeds in de woning staat om te worden opgehaald en dat de service daaromheen slecht was, betreuren we ook. Dit gedeelte heb ik doorgespeeld naar ons installatiebedrijf, die hier overgaan. Ik heb hen verzocht contact met je op te nemen om tot een nette oplossing te komen zodat je dit boek kunt sluiten. Ik ga ervan uit dat zij binnen 2 werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Laat je het ons hier weten?

Een prettig weekend gewenst.

Groet, Kelly

Reageer