En hebben jullie Emma geprobeerd; de virtuele hulp op het forum. | Eneco Community

En hebben jullie Emma geprobeerd; de virtuele hulp op het forum.

• 5 oktober 2013
  • 89 reacties
  • 3622 Bekeken

Vandaag heb ik Emma voor het eerst bij Eneco op het forum ontdekt.
En wat vinden jullie er van?
Al geprobeerd een paar vragen te stellen?

89 Reacties

Ik kreeg net een verwijzing naar het contactformulier.
Voorheen waren daar veel klachten over, want het werkte niet.
Maar het formulier verschijnt en werkt nu perfect.
Vandaag heb ik Emma voor het eerst bij Eneco op het forum ontdekt.Iets te diep in het glaasje gekeken?
Tijd dat je een nieuwe pc gaat kopen:mad:

https://[/img]
Ik heb naar iets dergelijks in topics zitten zoeken, dus niks mis met mijn computer. :D
Je hebt me op weg geholpen, maar na het vinden Emma niet.
Op bijna al mijn vragen krijg ik als antwoord:
Ik weet geen antwoord op uw vraag. Stel me alstublieft een andere vraag of formuleer uw vraag anders.
Ziet er leuk uit, maar verder ook niet. Zelfde effect als ik het de poes vraag.
Kijk nou ben je tenminste weer serieus...............................
Het ging erom of je de nieuwe virtuele Emma had ontdekt.
En wat je er dus van vindt.
Ik heb een paar vragen gesteld, die ook hier op het forum voorbij komen; daar werd prima op geantwoord.

Ook kwam er uiteraard soms geen antwoord; dan denk ik maar gewoon; het is een 1e begin en Emma moet nog even wat bijleren.............
Reputatie 7
Badge +7
Werkt leuk die Emma,
ze is ook nog in de leer fase
dus vragen maar.
Precies Jan,

Het is natuurlijk maar een begin, maar soms worden hier op het forum ook simpele vragen gesteld, waar Emma echt wel antwoord op kan geven. 
Ook vindt er soms een verwijzing plaats en je komt meteen verder. 
Al met al een goed begin en zeker niet perfect; alle begin is moeilijk. 
Reputatie 1
Badge +1
Iets te diep in het glaasje gekeken?

lol 😛 ..........
Reputatie 6
Badge +1
Ik kan ze niet vinden via mijn ipad. Ze zal zich wel verstoppen.:p
Als je even terug kijkt in dit topic, zie je een foto van mij. 
Daar zie je dus onze virtuele Emma. 
Reputatie 6
Badge +1
Als je even terug kijkt in dit topic, zie je een foto van mij. 

o.o.o. Leuk dit is een inkoppertje!

" dus zo zie jij er s morgens uit, als Emma een foto van jou is ". :D
Ja zeker, stralend vind je niet??

Maar heb je ook een test met Emma gedaan?
En......wist ze een paar antwoorden?
Reputatie 6
Badge +1
Nee, want de werkelijke applicatie kan ik niet op het forum of site vinden. Dus heb ik geen mogelijkheden om het uit te proberen.
Je vindt de applicatie ook niet op het forum.
Het is de bedoeling dat je een vraag in die balk tikt naast het fotootje van Emma.
Dan zal de virtuele Emma reageren.
Ik zal zelf Emma ook eens via de iPad benaderen.
Ahhhhh, duidelijk, zowel op de iPad in Safari en Chrome blijft het stil naast de rechterbovenhoek waar "Werken bij Eneco" staat.
De virtuele Emma draait dus op Flash en we weten dat Apple daar een hekel aan heeft.
Maar dat weten de ICT'ers van Eneco natuurlijk ook.
Heeeeel jammer, want er zullen erg veel forummers zijn die een iPad gebruiken.

Als het goed is hebben de overige tablet gebruikers er geen last van.
Dus @moderators geef svp eens feedback op het bovenstaande!!!
Reputatie 6
Badge +1

Als het goed is hebben de overige tablet gebruikers er geen last van.

Klopt, want op mijn telefoon zie. Ik zie ik ze wel, maar op vragen als Toon loopt vast, Toon heeft een probleem komt het standaard antwoord dat Toon een revolutionaire thermostaat is en dat je hem kunt aanschaffen. Ik wil dat niet. Ik heb hem al. Ik wil graag verwezen worden naar de hulp pagina.
Hoi Jürgen,

Ja we zullen maar zo denken dat zit in het leerproces, maar het begin is leuk en sommige vragen worden wel goed beantwoord, heb ik gestest.
Reputatie 6
Badge +1
Ja, alleen had ik aan Emma een ander gezicht gegeven met een andere kledingstijl. Maar ik denk dat dat smaak is.
Ja ik denk dat jij bedoelt dat ze er nu wat stijfjes/ouderwets bij staat. 
Ze had er best wat moderner mogen uitzien, zeker bij deze moderne automatisch digitale taak!
Overigens schreef ik eerder dat Emma op de iPad onzichtbaar is door de Flashplayer, die Apple nooit gebruikt. 
Maar grappig is, dat dat niet voor de iPhone geldt want daar is onze virtuele Emma prima zichtbaar. 

Ik ik ben dan ook nieuwsgierig wat de moderators morgen hier over te vertellen hebben. 
Reputatie 7
Badge +7
ieder z,n smaak toch:p

btw hoe gaat het met jurgen ?
ik hoop alles oke

mvg,
jan
Reputatie 1
Emma is nog niet echt wakker Ton, als ik vraag: wanneer komt de nieuwe Toon?
Krijg ik uitleg wat Toon inhoudt en wat je er allemaal mee kunt doen;)
Reputatie 4
Badge +1
@allen Bedankt voor jullie feedback! Dit stellen we erg op prijs. Ik lees kort samengevat de volgende 3 punten:

- uiterlijk Emma
- werking op Ipad
- geen antwoord op gestelde vraag

Uiterlijk Emma
Helemaal eens, dit is natuurlijk ook een kwestie van smaak. Dat het een vrouw is, haar leeftijd en het soort kleding, is een bewuste keuze geweest. Mochten jullie hier meer over willen weten, zorg ik voor meer informatie 🙂

Werking Ipad
Dit punt hebben we getest en lijkt wel juist te werken. Zijn er meer gebruikers met dit probleem?

Geen antwoord op gestelde vraag
Emma is net begonnen en heeft natuurlijk ook nog veel te leren. Op veel vragen weet ze al het antwoord, wat niet wegneemt dat er nog vragen zijn waarvan we het antwoord nog kunnen toevoegen of verbeteren. Het is de bedoeling dat Emma steeds "slimmer" wordt.

Groet,
Mike, Eneco

Reageer