Dit forum op de iPad | Eneco Community
beantwoord

Dit forum op de iPad

Reputatie 1
Badge
  • Energiekeling (level 11)
  • 53 reacties
Hallo allemaal,

Bij dit nieuwe forum is er wat geks aan de hand op mijn iPad 3.
De velden waarin je tekst typt, typen heel langzaam. Dus het invoeren van deze reactie duurt heel lang.probeer het maar eens. KAN HIER IETS AAN GEDAAN WORDEN? HET OUDE EN ANDEre fora weken wel goed, he hedt waarschijnlijk te maken met de gebruikte editor inhet forum. Excuses voor de typefouten, en de hoofdletters, maar dat komt dus ook hierdoor. IK KAM EVENTUEEL EEN FILMPJE MAKEN ALS NIET DUIDELIJK IS WAT IK BEDOEl.
icon

Beste antwoord door Stefan 1 mei 2014, 08:51

Hallo RvD,

Bedankt voor je reactie. Het is bekend dat het forum nog niet optimaal werkt op de iPad. We werken momenteel aan een oplossing en proberen die zo snel als mogelijk live te zetten. Doordat de technische impact hiervan aanzienlijk is, duurt dat helaas langer dan gehoopt. Fijn dat je een oplossing hebt gevonden middels je telefoon.

Bekijk origineel

16 Reacties

Badge +5
Hallo RVD het klopt dat de weergave veel later op het scherm komt dan het werkelijke intoetsen.
Het is al eerder aangegeven dat het werken met een smartphone of tablet tergend is en het wachten is op een oplossing.
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor je reactie. Ik had even gezocht, maar kon er geen topic over vinden. Op mijn Android-telefoon werkt het wel naar behoren, daarop typ ik nu.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo RvD,

Bedankt voor je reactie. Het is bekend dat het forum nog niet optimaal werkt op de iPad. We werken momenteel aan een oplossing en proberen die zo snel als mogelijk live te zetten. Doordat de technische impact hiervan aanzienlijk is, duurt dat helaas langer dan gehoopt. Fijn dat je een oplossing hebt gevonden middels je telefoon.
Misschien een vervelende opmerking over het forum in het algemeen. Maar wat een verschrikkelijke layout heeft het forum.

Of ben ik nu de enige die vindt
Reputatie 1
Badge
Misschien een vervelende opmerking over het forum in het algemeen. Maar wat een verschrikkelijke layout heeft het forum.

Of ben ik nu de enige die vindt

Nee, ik vind dat eigenlijk ook maar wou ook niet teveel zeuren. VOORAL OP DE PC IS HET ER onhandig vormgegeven ook. Op de ipad valt het wel mee, maar werkt het weer niet. Al met al vond ikhet oude beter. MAAR er zullen ook mensen zijn de het nieuw beter vinden. VOORTAAN WEL GRAAG EERST TESTEN OP TABLETS 🙂 en excuus voor de hoofdletters wederom
Reputatie 4
Badge +2
Hallo,

De afgelopen tijd hebben we hard gewerkt aan de optimalisatie van het forum op tablets. Een aantal verbeteringen waren al live gegaan, zoals het 'achterlopen' tijdens het typen. Nu is ook de laatste bug opgelost: de 'plaats' button staat binnen het venster van de iPad. Bijgaand nog een screenshot ter verduidelijking. Ik hoop dat jullie de verbeteringen ook ervaren, als er vragen of tips zijn hoor ik dat graag.

Badge +5
Hallo,

De afgelopen tijd hebben we hard gewerkt aan de optimalisatie van het forum op tablets. Een aantal verbeteringen waren al live gegaan, zoals het 'achterlopen' tijdens het typen. Nu is ook de laatste bug opgelost: de 'plaats' button staat binnen het venster van de iPad. Bijgaand nog een screenshot ter verduidelijking. Ik hoop dat jullie de verbeteringen ook ervaren, als er vragen of tips zijn hoor ik dat graag.

Hallo Stefan, ik zie inderdaad het gehele venster op het iPad scherm en kan dus ook bij het vraagtekentje. Soms staat de cursor als verticaal streepje nog een regel te laag te knipperen maar hij reageert wel goed. De snelheid van typen en scherm weergave is ook prima dus lijkt het nu allemaal in orde.
Bedankt voor deze verbetering voor tablet gebruikers! 😉
Reputatie 6
Badge +1
Ja hier valt ook alles binnen de beeld grenzen. Prettig dat we nu ook gewoon alle functies kunnen gebruiken en ook zien wat we typen, als gehel text.
Hallo,

Hoi Stefan!

Fantastisch op de iPad gaat het nu perfect en heb je het groene plaats veldje keurig rechts in beeld!

Op de iPhone (uiteraard een kleiner scherm) verdwijnt bij het intikken van tekst het veldje wel, maar even naar rechts swippen en je hebt het.

Een goede wijziging; helaas hebben we er wel lang op moeten wachten hoor............
Ik zie dat deze post alweer een paar jaar oud is, maar op mijn iPad3 is het na de laatste samenvoeging nog steeds een ramp! Typen in een commentbox ijlt vreselijk na...
Reputatie 7
Badge +4
@Aaipad

Bedankt voor je feedback. Je hebt hier enkel last van op de Eneco Community? Of kom je dit probleem ook tegen op andere websites/in andere Apps?

Groet, Denise
Hallo @DeniseMR alleen op dit forum. Andere fora die ik bezoek werken wel correct. Zelfs op de Android gaat dit bericht typen zoals ik zou verwachten op de iPad.
Reputatie 7
Badge +4
@Aaipad

Goed om te weten, bedankt! Op welke software draait je iPad? Zo kan ik voor je nagaan of hier meer over bekend is.
@Aaipad

Goed om te weten, bedankt! Op welke software draait je iPad? Zo kan ik voor je nagaan of hier meer over bekend is.

iOS versie 9.3.5 (de laatste versie die mogelijk is op deze iPad).
Reputatie 7
Badge +4
@Aaipad

Bedankt!

We hebben het getest, maar lopen vreemd genoeg niet tegen hetzelfde probleem aan. Voor nu ben je dus de enige die dit ervaart, maar we houden het in de gaten.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen