Dierentuin met gezin n.a.v. kaarten door Eneco! | Eneco Community
vraag

Dierentuin met gezin n.a.v. kaarten door Eneco!

• 1 augustus 2012
  • 61 reacties
  • 6537 Bekeken

Toon eerste bericht

61 Reacties

Reputatie 4
Badge
Dat is snel kaat, alvast veel plezier met je kaarten.

klik?
Reputatie 3
Badge
Nou rien even geduld hoor, is een schone zaak. Wij hebben ze ook nog niet gehad.
Ze kunnen de pot op maar toch geef je zo'n reactie. Als ze de pot op kunnen hoef je toch ook geen reactie te geven.

Vorig jaar heb ik kaarten gekregen via het forum en het is totaal geen onzin. Het is voor een gezin heel leuk en als je wilt kan je nog iets leren mbt energie en duurzaamheid maar er is totaal niets opgedrongen.
even een vraag : hoe kom je nou aan die gratis kaarten diergaarde blijdorp voor a.s. donderdag(van 15:00-22:00)
even een vraag : hoe kom je nou aan die gratis kaarten diergaarde blijdorp voor a.s. donderdag(van 15:00-22:00)

Door deze vraag in dit topic te plaatsen.
Maandag zal dit door een van de moderators opgepikt worden en zij zullen dit aan je terug koppelen.
Maar............of dat op nog zo'n korte termijn zal lukken...............
even een vraag : hoe kom je nou aan die gratis kaarten diergaarde blijdorp voor a.s. donderdag(van 15:00-22:00)

Door deze vraag in dit topic te plaatsen.
Maandag zal dit door een van de moderators opgepikt worden en zij zullen dit aan je terug koppelen.
Maar............of dat op nog zo'n korte termijn zal lukken...............

bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Badge +7
even een vraag : hoe kom je nou aan die gratis kaarten diergaarde blijdorp voor a.s. donderdag(van 15:00-22:00)

Gewoon door het  netjes vragen ,!
en wie weet .
maar zoals Ton al zegt op zo,n korte termijn ???
je weet nooit natuurlijk .
Reputatie 4
Badge +1
@johny

Alles kaarten zijn reeds vergeven. Alleen klanten die een uitnodiging ontvangen, kunnen kaarten bemachtigen. Omdat het niet mogelijk is alle klanten in één keer uit te nodigen, selecteren we ieder jaar een andere groep klanten. Zo komt iedereen een keer aan de beurt. Wellicht ontvang je volgende keer een uitnodiging :)

Groet,
Mike, Eneco
toch bedankt voor het reageren en misschien ben ik volgend jaar aan de beurt
ik ben jaren lang klant nooit kaartjes gehad:) komt nog wel denk ik
Wij zijn ook al ruim 20 jaar vaste klant van eneco, net weer contract met 3 jaar verlengd, maar ook nog nooit kaartjes gekregen voor blijdorp. 
Diana
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Dianad,

Welkom op ons forum. Het dagje vooruit in Blijdorp bieden we pas sinds een paar jaar aan. Zoals je in dit topic al hebt kunnen lezen, maakt Eneco elk jaar bij het uitnodigen van klanten voor Dagje Vooruit een zorgvuldige selectie uit haar klantenbestand. Op deze manier komen uiteindelijk alle klanten een keer aan de beurt. Als je dit jaar niet bent uitgenodigd, kan het zijn dat je volgend jaar wel in de selectie zit.

Groet, Kelly

Reageer