Dierentuin met gezin n.a.v. kaarten door Eneco! | Eneco Community
vraag

Dierentuin met gezin n.a.v. kaarten door Eneco!

• 1 augustus 2012
  • 61 reacties
  • 6544 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Ik ga morgen met mijn gezin naar de dierentuin. Kan iemand bevestigen of je nog extra kaarten aan de kassa kopen voor mensen die niet onder de eneco kaarten vallen? Er moeten nog 2 kinderen boven de 3 jaar extra betalen.

61 Reacties

Veel plezier.
Ik had in het verleden ook van Eneco kaartjes gekregen. Zijn helaas door misverstand bij het oud papier terecht gekomen. Wie weet in de toekomst nog eens....
Maar kaartjes bijkopen kan altijd.
Reputatie 3
Badge
Dan moet het vandaag een top dag worden. Vanaf 15.00 uur droog dus kinderen straks vertellen dat we een verrassing hebben.

Welkom op het forum trouwens.
Reputatie 3
Badge +3
Leuk ! .. wij gaan vanmiddag ook naar Blijdorp. 🙂 🙂 Speciaal een halve dag verlof voor opgenomen 😃
Reputatie 3
Badge
O wat leuk. Het wordt mooi weer dus voor de mensen die ook gaan. Fijne dag gewenst
Hallo allemaal, gisteren een heerlijke middag en avond gehad in Diergaarde Blijdorp
dankzij de gratis kaartjes van Eneco, het was prachtig weer tot aan de avond toen ging
het helaas regenen maar daar was Eneco op voorbereid, voor iedereen een gratis poncho,
wat een service.
Heel hartelijk bedankt Eneco.

Groetjes van mij en mn dochter 
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Rebecca,

Goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad in Blijdorp. Graag gedaan en bedankt voor je positieve bericht!

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Sta in de file bij de afslag van de snelweg. We hebben er zin in. Vanavond laat ik weten of de dag geslaagd was maar dit kan niet anders met mooi weer,
Reputatie 3
Badge
Helemaal super! Mooi weer gehad vandaag en ondanks de late tijd waarop eneco klanten naar binnen mochten hebben de kids het goed volgehouden. Je kon informatie inwinnen bij stands, maar werd er niet mee doodgegooid (spreekwoordelijk). Helemaal super dat we een dagje weg konden zonder verdere verplichtingen.

Personeel was vriendelijke en ondanks het stukje file een fijne dag gehad. ENECO bedankt.
Kaartjes dierentuin?
Gisteren hoorden ik mijn vrouw er over praten,iedereen gaat naar de dierentuin,heb jij niks ontvangen van eneco vraagt ze,ik niet ,Hé wat raar .
Reputatie 3
Badge
Hoi Rien,

Welkom op dit forum. Ik ben ook klant van Eneco en heb via dit forum kaartjes bemachtigd. Voor veel klanten is het anders gegaan doormiddel van een actie waarbij Eneco klanten heeft uitgenodigd. In een ander topic is door een moderator besschreven waarom niet iedereen mee kon. Mogelijk ben jij volgend jaar of het jaar daarop aan de beurd.

Groetjes en hopelijk mogen we meer van je horen hier.
Van de week liepen we in de dierentuin Blijdorp. En tot onze verbazing liepen er allemaal klanten van Eneco in het park, die de kaarten voor niks hadden gekregen. Mijn vraag hoe worden die verstrekt? Want wij en ook onze dochters die klant zijn bij Eneco hebben nog nooit iets gehad!
Reputatie 3
Badge
Beste Dick,

Welkom op dit forum. Wanneer je de zoekfunctie van dit forum gebruikt zal je lezen in een ander topic hoe Eneco dit heeft geregeld. Ik zit op mijn mobiel dus kan de link nu even niet zoeken. Wanneer je na het zoeken nog niets heb gevonden hoor ik het graag, dan kijk ik nog even voor je.
Reputatie 3
Badge +3
Helemaal super! Mooi weer gehad vandaag en ondanks de late tijd waarop eneco klanten naar binnen mochten hebben de kids het goed volgehouden. Je kon informatie inwinnen bij stands, maar werd er niet mee doodgegooid (spreekwoordelijk). Helemaal super dat we een dagje weg konden zonder verdere verplichtingen.

Personeel was vriendelijke en ondanks het stukje file een fijne dag gehad. ENECO bedankt.

Absoluut waar. Tegen 2en was het nog regen maar vanaf 15:00u brak het helemaal open. Volop zon. heerlijke middag en avond gehad.
De file was te wijten aan het kleinpolderplein. Van Rotterdam oost naar blijdorp 1,5 uur over gedaan. Het was het wel waard. 🙂 :)

Ook van mijn kant : Eneco .. bedankt voor het organiseren.
Reputatie 5
Badge +3
@bernard,
Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Bedankt voor je berichtje!
Worden er dit jaar ook gratis kaartjes uitgedeeld voor Blijdorp.
Reputatie 3
Badge
Elk jaar is er een nieuwe actie. Niet iedereen krijgt kaarten. Elk jaar wordt er een groep geselecteerd. Omdat het forum toen nog vrij nieuw was werd dit als een soort actie extra erbij gedaan. Ik zou dus niet uitgaan van het forum, maar je kan het forum altijd in de gaten houden.
Reputatie 5
Badge +3
@jumphola en @ Jeroen,

Het is nog niet bekend of er dit jaar weer een Dagje Vooruit wordt georganiseerd. Dat besluit wordt meestal later in het jaar genomen, rond april/mei.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Ik verwacht niets maar altijd leuk als er iets georganiseerd word toch?
Oké dankjewel voor de informatie ! 
wij hebben ze nooit gehad
Reputatie 3
Badge +3
Allereerst Welkom op het Eneco Forum Estrella. Leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden.

Heb je in die tijd ook ingeschreven voor die actie? (Het is al weer even geleden)

Ik hoop dat ze in de toekomst weer een dergelijke actie uitzetten.
Reputatie 5
Badge +3
@Estrella,

Welkom op ons forum! In dit forum over het Dagje vooruit in Blijdorp, hebben we uitgelegd hoe deze actie werkt en waarom we niet al onze klanten tegelijk kunnen uitnodigen.

Daarnaast hebben we vorig jaar als extra actie via het forum kaartjes voor Blijdorp weggegeven. We doen ons best er voor te zorgen dat iedereen een keer aan de beurt komt!

Groet, Kelly
Mijn schoonzus heeft gister gratis kaartjes gekregen voor dierenpark blijdorp van Eneco. 
Zij woont 3 straten bij mij vandaan waarom krijgt zij wel die gratis kaarten en ik niet ? 
Hoi RobertSoer,

Jammer dat je niet meteen ook aan de beurt kwam voor Blijdorp!
Maar in de reactie voor jou schrijft Kelly toch duidelijk:

"We doen ons best er voor te zorgen dat iedereen een keer aan de beurt komt!"

Dus wat in het vat zit verzuurt niet, toch...............
Hoi RobertSoer,

Jammer dat je niet meteen ook aan de beurt kwam voor Blijdorp!
Maar in de reactie voor jou schrijft Kelly toch duidelijk:

"We doen ons best er voor te zorgen dat iedereen een keer aan de beurt komt!"

Dus wat in het vat zit verzuurt niet, toch...............

dat snap ik wel maar als dit per wijk gaat of postcode is het toch vreemd ? 
Ik hoor al 2 of drie jaar dat er mensen kaarten krijgen bij mij uit de buurt 

Reageer