Contactmogelijkheden | Eneco Community
vraag

Contactmogelijkheden

• 10 december 2018
  • 6 reacties
  • 271 Bekeken

Telefonisch is Eneco onbereikbaar, kan alleen contact leggen via Facebook maar verdom het om een Facebook account te openen. WAT IS HET E-MAIL ADRES VAN ENECO!!!!!!!

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +5

@siem222 e-mail is het enige kanaal waar wij beperkt mee communiceren behalve wanneer het aankomt op communicatie vanuit Eneco zelf. Daarom bieden wij ruime keuze in digitale kanalen naast telefonie. Sorry dat hier geen optie tussenzit waar jij je comfortabel bij voelt of gebruik van maakt/wil maken. Wellicht op een later of ander moment nog eens telefonisch contact opnemen is in deze specifieke situatie het beste.

Badge

Facebook, Twitter: doe ik niet aan want social media onzin.

Forum: gevoelsmatig te publiekelijk

Whatsapp met digitale assistent: niet bruikbaar voor klantspecifieke vraag

App: geen zin om te installeren om 1x een vraag te stellen

Blijft over de chat optie. Kan ik via die optie mijn verlengvoorstel bespreken?

De keuze is misschien reuze, maar deze wordt nogal beperkt door mijn keuze om geen social media te gebruiken of een app te installeren. Dat laatste is mijn keuze, dat klopt. Persoonlijk vind ik het altijd fijn om een email te kunnen sturen, want dan hebben jullie de tijd om er over na te denken, ik kan verder met mijn dagelijkse bezigheden.

Reputatie 5
Badge +5

@M. Goudsmit@siem222 bedankt voor jullie feedback! Sorry dat het op dit moment langer duurt dan wenselijk voor je een medewerker aan de telefoon krijgt. Wanneer het einde van het jaar nadert is het in de regel altijd drukker, zeker wanneer het aankomt op contractzaken. Gelukkig bieden wij diverse, alternatieve, routes aan om contact met ons te kunnen krijgen. Via Facebook, Twitter, het forum, WhatsApp (+31 6 13220600) via onze Digitale Assistent en chat optie via website en onze app. De keuze is reuze dus :wink:  

Je hoeft toch geen privé aangelegenheden daarbij te noemen. Dus een discussie starten kan toch ook geanonimiseerd?

Heb je ook aan overstappen gedacht?Heb je ook vergelijkingssites nagekeken?
Maar uiteindelijk kan je dit soort zaken met Eneco alleen (echt goed) telefonisch onderhandelen. 
Ook een minder druk moment kiezen, zoals vroeg in de morgen kan schelen. 
Aan het eind van het jaar is het ieder jaar altijd telefonisch erg druk met dit soort zaken. 

Badge

Het is gevoelsmatig nogal vreemd om op een forum een vraag te stellen over een prive aangelegenheid. Facebook begin ik ook niet aan, en bellen heb ik geen zin in wegens wachttijd. Waar is het email adres gebleven?

Jullie kunnen toch alsnog veelgestelde vragen omzetten in een topic? Ik denk niet dat een openbare discussie over de absurde hoogte van mijn verlengaanbod veel bij zal dragen aan de community.

Inderdaad @M. Goudsmit het is erg druk bij telefonisch contact met Eneco.
Dat je geen Facebook account wilt is heel begrijpelijk hoor!😃
Maar waarom niet hier op het forum een start gemaakt met hetgeen je aan Eneco wilt vragen?
Je hoeft echt niet bang te zijn voor privacy problemen, want mocht dat spelen dan gaat een moderator gewoon via een privé bericht verder met je.
Dus mijn tip: “probeer het eens uit”!

Reageer