Het is gevoelsmatig nogal vreemd om op een forum een vraag te stellen over een prive aangelegenheid. Facebook begin ik ook niet aan, en bellen heb ik geen zin in wegens wachttijd. Waar is het email adres gebleven?
Jullie kunnen toch alsnog veelgestelde vragen omzetten in een topic? Ik denk niet dat een openbare discussie over de absurde hoogte van mijn verlengaanbod veel bij zal dragen aan de community.
Je hoeft toch geen privé aangelegenheden daarbij te noemen. Dus een discussie starten kan toch ook geanonimiseerd?
Heb je ook aan overstappen gedacht?Heb je ook vergelijkingssites nagekeken?
Maar uiteindelijk kan je dit soort zaken met Eneco alleen (echt goed) telefonisch onderhandelen.
Ook een minder druk moment kiezen, zoals vroeg in de morgen kan schelen.
Aan het eind van het jaar is het ieder jaar altijd telefonisch erg druk met dit soort zaken.
Facebook, Twitter: doe ik niet aan want social media onzin.
Forum: gevoelsmatig te publiekelijk
Whatsapp met digitale assistent: niet bruikbaar voor klantspecifieke vraag
App: geen zin om te installeren om 1x een vraag te stellen
Blijft over de chat optie. Kan ik via die optie mijn verlengvoorstel bespreken?
De keuze is misschien reuze, maar deze wordt nogal beperkt door mijn keuze om geen social media te gebruiken of een app te installeren. Dat laatste is mijn keuze, dat klopt. Persoonlijk vind ik het altijd fijn om een email te kunnen sturen, want dan hebben jullie de tijd om er over na te denken, ik kan verder met mijn dagelijkse bezigheden.
Nog geen account? Maak een account aan
Vul je e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.