Contactformulier | Eneco Community
beantwoord

Contactformulier

Het klachten en contactformulier is al een aantal dagen offline. Dus bij deze de klacht dan maar hier.

Tijdens het verlengen van mijn contract werden mij drie toegangskaarten beloofd voor blijdorp. Er werd wel vermeld dat dit op een geselecteerd aantal dagen was. Wat niet vermeld was is dat de tijden ook zeer selectief waren, nl van 1500 tot 2200. Voor mij is het namelijk 2 uren rijden, dus dit tijdstip is waardeloos.

Tevens werd dus de suggestie gewekt dat dit een actie was voor mijn verlengde contract. Nu blijkt dat dit voor alle eneco klanten is. Dit voelt als misleiding. Mijn contractverlenging stond los van deze 3 kaarten, maar werd wel gebruikt om mij over te halen.

Graag zou ik een passende oplossing van Eneco verwachten. Zo niet, kan ik dan mijn contract nietig verklaren?
icon

Beste antwoord door Danielle 1 juni 2016, 08:50

@W.H. Bersma,

Welkom op ons forum! Eneco heeft geen contactformulier. Er zijn wel andere mogelijkheden van contact zoals via Facebook, telefonisch en natuurlijk via de Eneco community. Op onze contactpagina staan alle mogelijkheden op een rijtje.

WereldUitje is een actie die wij al enkele jaren hebben, zodat een groep klanten uitgenodigd wordt voor Blijdorp. Het is exclusief, want niet alle klanten krijgen een uitnodiging.
Jammer dat je dit extraatje niet erg op prijs stelt. De tijden zijn zo bepaald omdat wij Blijdrop hebben afgehuurd vanaf 15.00 uur en speciaal voor dit evenement zijn ze open tot 22.00 uur.
Ik zorg er in ieder geval voor dat er telefonisch contact opgenomen wordt om dit verder te bespreken. Mogelijk kunnen we er toch nog uitkomen met je.

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@W.H. Bersma,

Welkom op ons forum! Eneco heeft geen contactformulier. Er zijn wel andere mogelijkheden van contact zoals via Facebook, telefonisch en natuurlijk via de Eneco community. Op onze contactpagina staan alle mogelijkheden op een rijtje.

WereldUitje is een actie die wij al enkele jaren hebben, zodat een groep klanten uitgenodigd wordt voor Blijdorp. Het is exclusief, want niet alle klanten krijgen een uitnodiging.
Jammer dat je dit extraatje niet erg op prijs stelt. De tijden zijn zo bepaald omdat wij Blijdrop hebben afgehuurd vanaf 15.00 uur en speciaal voor dit evenement zijn ze open tot 22.00 uur.
Ik zorg er in ieder geval voor dat er telefonisch contact opgenomen wordt om dit verder te bespreken. Mogelijk kunnen we er toch nog uitkomen met je.
Hallo Danielle,

Er is inderdaad contact met me opgenomen. Je collega heeft samen met mij naar een passende oplossing gezocht. Dit is tot mijn grote tevredenheid gelukt! De snelheid waarmee jullie dit hebben gedaan is bewonderenswaardig. Compliment!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen