Contactformulier | Eneco Community
beantwoord

Contactformulier

• 28 mei 2016
  • 7 reacties
  • 832 Bekeken

Ik ben nu al 4 dagen bezig contact met Eneco te zoeken via het contactformulier. "Probeer het over 5-10 minuten nog een keer".
Die zijn reeds na 4 dagen verstreken.
icon

Beste antwoord door StéphanL 21 maart 2019, 15:42

Eneco heeft geen contactformulier. Je kunt wel op andere manieren contact met ons opnemen, zoals via Facebook, telefonisch en natuurlijk via de Eneco community.

Op onze contactpagina staan alle mogelijkheden op een rijtje.
Bekijk origineel

7 Reacties

Sommigen hebben soms problemen met het contactformulier; daar staat veel over geschreven hier op het forum.

Ik adviseer altijd gewoon, zonder privacy gevoelige info, je vraag hier te stellen.
Nu is het weekend, maar maandag krijg je meteen antwoord van een moderator.
Beste Ton,

Ik wil mijn vraag hier niet stellen, maar Eneco moet dan eens zorgen dat het contactformulier wel toegankelijk is.

Het is belachelijk dat je geen contact kunt zoeken.
Het contactformulier werkt bij sommige niet ivm de instellingen op de pc, bv cookies; pop-up bescherming enz enz
Dat bedoelde ik met dat er veel over geschreven is.

Dat het formulier wel werkt zie je op m'n  Iphone 6 S Plus; ik heb wel uiteraard eerst uitgelogd; ivm met mijn privacy.
Want standaard vult het contactformulier je gegevens zelf in omdat je ingelogd bent op het forum of bv bij Mijn Eneco.

Zie bijgaande screendump

Reputatie 7
Badge +6
@M.J. Memelink,

Balen dat het formulier niet werkt. Kun je eerst uitloggen in Mijn Eneco en dan naar eneco.nl/contactformulier gaan? Dan werkt het als het goed is wel.
Beste Danielle,

Nee dit werkt niet.

vr.gr.
Reputatie 7
Badge +6
@M.J. Memelink,

Kun je uitgelogd in Mijn Eneco een andere webbrowser proberen om de site te openen? In Chrome heb ik geen problemen. Anders zijn het inderdaad instellingen waar @Brandje het over heeft waar wij helaas geen zicht op hebben.
Mocht dat niet lukken dan verneem ik het graag.
Reputatie 4
Badge +3
Eneco heeft geen contactformulier. Je kunt wel op andere manieren contact met ons opnemen, zoals via Facebook, telefonisch en natuurlijk via de Eneco community.

Op onze contactpagina staan alle mogelijkheden op een rijtje.

Reageer