Blijdorp | Eneco Community
beantwoord

Blijdorp

Reputatie 6
Badge +7
Wanneer zijn weer de enecodagen in blijdorp ?
icon

Beste antwoord door Danielle 30 mei 2016, 11:35

@Picardo,

Per abuis heeft mijn collega de verkeerde data doorgegeven voor 'WereldUitje' in Blijdop.
Het WereldUitje 2016 vindt plaats op de volgende dagen:
Woensdag 20 juli
Vrijdag 22 juli
Woensdag 27 juli
Donderdag 28 juli
Vrijdag 29 juli

@C. van der Molen,
T/m midden juni worden de uitnodigingen verstuurd, dus het is nog even afwachten!
Bekijk origineel

27 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Picardo, Dagje Samen Uit vindt dit jaar op 13, 15, 20, 21 en 22 juli plaats. Dan opent Blijdorp dus de deuren voor ons en een deel van onze klanten. Als je een van gelukkigen bent die gaat: veel plezier alvast ;)

Groet Martijn
Hoi Martijn,
Ons was verteld dat wij in mei de (4) kaartjes voor Blijdorp zouden ontvangen. Mei is bijna voorbij ;)). Ben ik te vroeg of is er iets mis gegaan?
Groetjes,
Carin
Reputatie 7
Badge +6
@Picardo,

Per abuis heeft mijn collega de verkeerde data doorgegeven voor 'WereldUitje' in Blijdop.
Het WereldUitje 2016 vindt plaats op de volgende dagen:
Woensdag 20 juli
Vrijdag 22 juli
Woensdag 27 juli
Donderdag 28 juli
Vrijdag 29 juli

@C. van der Molen,
T/m midden juni worden de uitnodigingen verstuurd, dus het is nog even afwachten!
Beste Danielle,
Dank voor je bericht. Ik zag gisteravond dat de uitnodiging al binnen was. ;))
Groetjes,
Carin
Reputatie 7
Badge +6
@C. van der Molen,

Oh kijk eens aan! Mooi zo. ;)
Veel plezier alvast!
Wij z'n al jaren klant bij Eneco en hebben zelfs toon in huis maar nog nooit kaartjes voor Blijdorp mogen ontvangen? Mvg
Reputatie 3
Badge
Wij z'n al jaren klant bij Eneco en hebben zelfs toon in huis maar nog nooit kaartjes voor Blijdorp mogen ontvangen? Mvg

Helaas zaten wij ook nog nooit bij de gelukkigen...:(
Reputatie 5
Badge +5
@ G. Bouwmans en Reinoud76

Wat niet is kan nog komen! We hebben namelijk bijna 1,7 miljoen klanten, jammer genoeg past dit natuurlijk niet allemaal tegelijk in het park 😉.
Daarom proberen we ieder jaar een nieuwe groep uit te nodigen.

Dus wellicht zijn jullier er volgend jaar wel bij! Er kan eventueel telefonisch contact opgenomen worden via 0800 550 3550, misschien zijn er nog kaarten over ...
Mijn dochter heeft een mail met gratis kaartjes ontvangen en ik zou graag met mijn kleindochter van 3 meewillen naar de dierentuin. Maar ik heb deze mail betreffende Blijdorp nooit gekregen. Worden de mails op het moment nog steeds verstuurd?
Reputatie 7
Badge +6
Beste Y.A.G. Zahoer

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Er worden deze week en volgende week nog mails verstuurd, zoals Erica al heeft aangegeven kunnen we niet ons hele klantenbestand uitnodigen, maar wie weet zit je erbij!

Groet,

Folkert
Reputatie 2
HA Erica , Folkert,

Bij afsluiten van ons contract werd verteld door de man die bij ons thuis is geweest (3 maanden geleden) dat iedereen een uitnodiging kreeg en je dus kon inschrijven hiervoor... Jammer we hadden er dus op gehoopt / geloofd dat we konden gaan!
Mijn dochter heeft een uitnodiging ontvangen. Ik ontving niets terwijl ik al heel lang eneco als leverancier heb. Ik zou graag met dochter en kleinkinderen naar Blijdorp gaan. Zijn hiervoor mogelijkheden. Zo ja, graag op 29 juli as.
Reputatie 4
Badge
Beste musi3004, ik begrijp dat het je wellicht verbaast dat je dochter wel een uitnodiging heeft gekregen en jij niet. Helaas ben je dan tot nu toe steeds buiten de boot gevallen, maar het komt zeker een keer goed. Voor dit jaar kan ik nu niets meer betekenen, maar als je volgend jaar weer niets ontvangt, geef mij dan tijdig een seintje (mag in privébericht), dan kijk ik wat ik kan betekenen.

Groet Martijn
Wij hebben kaartje voor 22 juli besteld maar ik heb verder nog niets ontvangen hoe gaat dit precies in zijn werk?

groetjes
Badge
Ik heb mijn contract weer verlengt.Nieuwe klanten krijgen een welkombonus.Waarom bestaande klanten niet.Zou ook graag kaartjes willen voor mijn kleinkinderen
Reputatie 4
Badge
Hoi Vera, fijn om te lezen dat je je contract weer hebt verlengd. Dat waarderen we uiteraard zeer. Ik begrijp dat je graag met je kleinkinderen naar Blijdorpt wilt, maar helaas kunnen we niet iedereen tegelijk uitnodigen. Om die reden maken we steeds een selectie. Als je dit jaar niet bent uitgenodigd, hoop ik van harte dat je volgend jaar wel bij de gelukkigen hoort.

Groet Martijn
Ieder jaar zie ik het langskomen dat klanten gratis een dagje uit mogen. Ik heb al 26 jaar diensten van Eneco. Van thuis uit ook altyd eneco gehad...Nooit wat gekregen. En dan nu via Facebook zien dat er kaartjes voor 50 euro worden aangeboden???
Hoe kan ik mijn kinderen ook een dagje uit geven, zonder grof geld neer te tellen want dat heb ik niet..
Badge
Beste Janneman ik hoop dat je kaartjes krijgt.
Ik gun het je kinderen.Als ik kaartjes had gekregen,had ik ze aan jullie gegeven.
Lief Vera..
Denk alleen niet dat het erin zit.
Wij hadden vorig jaar van jullie ook gratis kaartjes toegezegd gekregen, echter wij wachten nog steeds.....
Misschien is er iets mis gegaan?

Groetjes Sabina
Reputatie 7
Badge +6
@Vera, Janneman1970 & W.denBleker

Ik adviseer jullie om te bellen met 0800 550 3550, wie weet kunnen mijn collega's nog wat regelen, via het forum kunnen we jullie hiermee helaas niet helpen.
Gisteren kaarten aangevraagd, zouden binnen een uur een bevestigingsmail krijgen, nog steeds niets ontvangen?
Reputatie 7
Badge +6
Beste J. De Leeuw,

Welkom op de community. Dan kun je het beste even contact opnemen op het volgende nummer: 010 890 6982.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Mike heeft net een topic geopend, waarin we een beperkt aantal kaarten kunnen aanbieden aan forumleden, reageer dus snel!
Hallo, wij hebben 2 weken geleden een opnieuw een contract afgesloten bij Eneco en ik zou er 4 gratis kaarten bij krijgen, maar heb niks ontvangen.

Reageer