Beta testers voor nieuwe producten en diensten | Eneco Community

Beta testers voor nieuwe producten en diensten

Toon eerste bericht

83 Reacties

Mochten er nog meer ontwikkelingen in toon komen wil ik hier uiteraard mijn steentje in bij brengen door deze uitvoerig te testen. Lijkt mij onwijs leuk! Momenteel als werk onderandere ook tester voor nieuwe hard en software!
Ik meld ons graag aan voor het test team.
Badge +1
Hallo, ik zou me graag op willen gevene als beta tester. Ik heb een Toon die een Kamstrup 162 uitleest via P1. Ik lees deze ook nog uit via een eigen systeem en daar ben ik op dit moment veel meer tevreden over. Waarom? -1- Het is open (source) en niet gesloten zoals de Toon. Daardoor -2- kan ik het oploaden naar de cloud en uitlezen waar ik maar wil en op de manier die ik wil, vergelijken met anderen, etc. Daarnaast -3- is het veel goedkoper! Een raspberyPi kost EUR 30,- en een usb naar p1 kabel EUR 25,- Daarmee ben je klaar. En geen verplichte liveupdates.
Om aan mijn klanten (energie-advies) de Toon te adviseren boven het eigen systeem, moet Toon aan een aantal zaken werken. Daar wil ik best bij betrokken worden of in elk geval bovenop zitten.
Waarom heb je toon dan ?
Omdat hij dat aan z'n klanten wil kunnen adviseren, schrijft hij in de laatste volzin!
Dat heb ik ook gelezen,
maar hij heeft een systeem dat beter werkt zoals ik het begrijp
Oké zo kan je het ook lezen!
Daarnaast -3- is het veel goedkoper! Een raspberyPi kost EUR 30,- en een usb naar p1 kabel EUR 25,- Daarmee ben je klaar. En geen verplichte liveupdates.
Hartstikke mooi natuurlijk, maar kun je met een Raspberry Pi ook temperatuur meten en je ketel aan en uit schakelen?
Je moet natuurlijk geen appels met peren vergelijken...

Reageer