Beta testers voor nieuwe producten en diensten | Eneco Community

Beta testers voor nieuwe producten en diensten

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
als 1 van de jongere generatie doe ik veel digitaal. er is op dit forum al door mij en andere gesproken over mee willen doen als tester voor apps en mogelijke toekomst producten.

kunnen geintereseerde op de hoogte gehouden worden van zaken die in ontwikkeling zijn en hier eventueel als tester deel van uitmaken?

mvg,

jeroen

83 Reacties

Badge
@jeroen, jazeker kan dat! Ik heb toevallig afgelopen week bij mijn collega's aangegeven dat ik graag forumgebruikers uit wil nodigen om de app voor Toon te testen. We zijn nu bezig om deze te ontwikkelen. Daarnaast zijn we bezig met andere producten en diensten die we uitvoerig willen gaan testen.
Zodra er meer bekend is, dan nodig ik een aantal forumleden uit. Waaronder jij, want jij bent op dit moment een van onze actiefste gebruikers.

Marijn

ps. Had jij mijn PB nog gezien?
Reputatie 3
Badge +3
Mogguh ,

Hierbij de aanmelding voor nog een tester 🙂
Badge
@bernard, check 😉
Reputatie 3
Badge
Ik ga nog op je reageren. Helemaal vergeten. Ga je nu me stroom afsluiten? 😉
Reputatie 1
Badge
Ik bied me hierbij ook als tester aan.

Android en apple is in ons huis aanwezig. (2 geloven op 1 kussen haha)

Toon is nog niet ingestalleerd, maar ik hoop binnenkort te horen wanneer wel.

Carla
Reputatie 2
Badge +1
ok ik doe ook mee laat me maar weten alstublieft alles om de producten nog beter te maken.....
Hallo marijn,

graag bied ik mij ook aan als Beta tester voor nieuwe diensten en producten.
voor mijn huidige werk doe ik vaak mee aan nieuwe releases als beta gebruiker
doorgeef luik tussen de medewerkers en de sales afdeling.

hoor graag van je of ik een plekje mag vertegenwoordigen.

gr kevin
Badge
Carla, Jurgen, Kevin, ook jullie naam staat genoteerd. Bedankt voor jullie enthousiasme.
Let wel op, het testen van bijv. de Toon app kan nog even duren. Dus ook het verzoek voor een eerste test duurt nog even. Helaas heb ik nog geen info over wanneer exact. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.
Reputatie 3
Badge
Voor de mensen die zich ook willen aanmelden. Ik neem aan dat de iPad, iPhone en Android tablets  en telefoons worden ondersteund?
Wellicht overbodig maar hierbij wil ik mij ook aanmelden als tester...ben wel een kritische gebruiker;)  en heb alleen iPads en Iphone's in huis en doe niet aan jailbreaken..
Badge
@Jeroen In het begin van het smartphone tijdperk kon je je nog permitteren om je alleen te focussen op de iPhone. Nu moet je wel breder kijken en dus ook Android e.a.

@hal Check!
Reputatie 3
Badge
Helaas doet nog niet elk bedrijf hier aan mee en bij android zijn ook zoveel verschillende resoluties en schermverhoudingen dat het erg lastig is om hiervoor een app te ontwikkelen. Ik stelde de vraag omdat er nog iemand was die vroeg of er rekening gehouden zou worden met andere toestellen buiten iphone/ipad
Reputatie 1
Badge
@Jeroen In het begin van het smartphone tijdperk kon je je nog permitteren om je alleen te focussen op de iPhone. Nu moet je wel breder kijken en dus ook Android e.a. @hal Check!

Mooi dat Eneco dit doet ook voor Android.

Wat Jeroen ook al meldt niet elk bedrijf doet dit.
En dat vindt ik als androidgebruiker jammer.

Oke wij hebben thuis ook apple, maar je wil het toch op je eigen telefoon/tablet hebben.

Geval van Toon bijv heb ik er niks aan als ik eerst mijn man zou moeten sms'en of hij de verwarming wat hoger wil zetten als we beiden op ons werk zitten toch?
Reputatie 3
Badge
We kunnen hier een hele discussie houden over Apple vs Android wat natuurlijk veel gebeurd op vele websites, maar feit is dat Apple tot heden nog maar 1 bepaalde schermverhouding heeft behouden en bij Android en tig mogelijkheden zijn waardoor het ontwikkelen van een app veel meer tijd in beslag neemt wanneer ze op meerdere apparaten moeten kunnen werken.

De andere kant is als Eneco er niet op in speelt ze daardoor mogelijk klanten kwijtraken aan de concurent als die wel mee zou gaan met verschillende soorten toestellen.

Ik ging er al wel vanuit dat Android meegenomen zou worden in het geheel, maar ik heb zelf totaal geen verstand van android telefoon en hoe het verder technisch in elkaar steekt.

off topic, nadeel is bij een overstap van apple naar android of andersom dat je de aankopen vaak kwijt bent en betalend opnieuw moet downloaden. tenzij het gratis apps zijn.
Reputatie 3
Badge +3
Ik ben nu wel een android gebruiker maar mogelijk stap ik later dit jaar over naar een iPhone.
Reputatie 3
Badge
Mooie keus Bernard! 😉 (haal dat mogelijk maar uit je zin)

Dit topic laat zien dat er genoeg mensen zitten te wachten op een app hiervoor. Laten we het team dat dit ontwikkeld maar hun gang laten gaan en afwachten wanner de app online komt en wie de gelukkigen zijn die hem mogen testen.
Reputatie 1
Badge
Mooie keus Bernard! 😉 (haal dat mogelijk maar uit je zin)

.

Wat lees ik nu jeroen? :p
Mooie keus???

hahahahahahaha zei de android fan.

Het is maar net wat je prettiger vind om mee te werken en ieder besturingssysteem heeft zijn voordelen en nadelen.

2 geloven hier in de huishouding
Reputatie 3
Badge
Neeeeeee, geen Apple vs Adroid oorlog hoor. Dan zijn we namelijk niet meer on topic... worden ze niet blij bij eneco. 🙂 Nee geintje moet kunnen. Zoals gezegd. Eneco zal rekening houden met alle popuaire toestellen van dit moment. Lijkt me ook slim zoals benoemd in me eerdere reactie.
Reputatie 1
Badge
Neeeeeee, geen Apple vs Adroid oorlog hoor. Dan zijn we namelijk niet meer on topic... worden ze niet blij bij eneco. 🙂 Nee geintje moet kunnen. Zoals gezegd. Eneco zal rekening houden met alle popuaire toestellen van dit moment. Lijkt me ook slim zo als benoemd in me eerdere reactie.

oorlog voeren over apple en android...kom op zeg hahaha

beiden kunnen naast elkaar bestaan toch?
de één is niet beter of slechter dan de andere

vind het alleen jammer dat sommige mensen dat niet aankunnen ;-)

en daarom voer ik soms graag 😉
Reputatie 3
Badge +4
Ja hoor als kerverse toon aanhanger wil ik ook meetesten.
Reputatie 3
Badge
Het najaar komt in zicht maar het kon nog wel even duren is al gezegd.
Reputatie 3
Badge
Als iPhone en iPad gebruiker wil ik me graag aanmelden om de app te testen.
Ik wil ook graag een bijdrage leveren aan het testen en eventueel verbeteren van de app. Ik heb zowel IOS als Android in huis om ook de verschillende platforms uit te proberen.

Met vriendelijke groeten,
Raymond
@eneco.

Is er al meer bekend over wanneer de app komt.

Het koude weer staat weer voor de deur. Dus de kachel gaat binnen kort
weer aan, de kans dat dan de cv onnodig aanstaat zou dus zonde Zijn
en tevens te voorkomen met de app;-)

Afwachten op jullie reactie met een datum..

Gr kevin
Reputatie 3
Badge
Enkele weken geleden konden ze nog niets zeggen. Aangezien de app ook nog getest moet worden is het een faal van Eneco dat ze voor de winter nog niet klaar zijn. Wanneer de app getest mag worden zal zeker nog weken duren wil je mooie testresultaten bereiken.

Ik heb nog niets vernomen over een uitnodidiging voor een testpanel.

Reageer