Bereikbaarheid Eneco Klantenservice | Eneco Community
vraag

Bereikbaarheid Eneco Klantenservice

• 25 januari 2019
  • 5 reacties
  • 413 Bekeken

Slechte bereikbaarheid Klante service.

Diverse keren heb ik geprobeerd om via de klanteservice iemand te pakken te krijgen om dat ik advies wilde over het verlengen van mijn contract. De meeste keren kreeg ik gelijk te horen dat de wachttijd ongeveer 6 min bedroeg. Pff na 10 min opgegeven zowel het 010, al het 088 nr geprobeerd. Normaal via mail kan het niet of deze is via de vreemde website ook niet te vinden. 1 x is er opgenomen en bleek dat ik bij de verkeerde afdeling terecht gekomen was. Dus werd ik weer doorverbonden, had al 7 min gewacht voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Dus weer in de wacht gezet, na 15 min heb ik opgehangen.

Het enige waar ik Eneco dankbaar voor ben is dat de keuze om over te stappen een stuk makkelijker is geworden :)

Bedankt Eneco.

Een ontevreden klant!!!😡

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Goedemiddag J.H.A. Kramer,

Terecht dat je dit aangeeft! Wij zijn ons ook bewust van de drukte en de oplopende wachttijden.
Het is ongekend druk en we proberen zo goed mogelijk iedereen zo snel mogelijk van dienst te zijn. helaas is dat bij jou niet gelukt. Mijn welgemeende excuses hiervoor!

Mag ik een poging doen om er voor te zorgen dat je gebeld wordt met advies en een aanbod?
Heb je bepaalde voorkeuren of specifieke contracten waar je naar kijkt? Dan neem ik dat mee in mijn verzoek.

Groet, Vincent
Dat mag , al heb ik inmiddels al die offerte aanvragen lopen. Dus mag het wel een hele goede aanbieding zijn. Anders heeft bellen geen zin.

Vr Gr

Henk
Reputatie 5
Badge +3
@J.H.A. Kramer,

Bedankt voor jouw reactie, ik heb het verzoek uitgezet naar onze adviseurs. Hopelijk weten zij je nog tijdig te bereiken met een mooi aanbod! 😉
Gisteren een mailtje gehad, is dat het.......? Een doorverwijzing naar de web site met standaard 3 optie. Dat gaat hem niet worden.

gr Henk
Het kan nog gekker,

heb uiteindelijk een aanbod gehad, waar ik nog vragen over had. Dus gebeld en zowaar binnen 6 min kreeg ik iemand aan de lijn.
Dat deed mijn hoop in een goede service weer opleven. 🙂. Helaas, na bijna niet te verstaande medewerker, door omgevings geluid, werd ik weer doorverbonden . Ja hoor weer binnen 6 min een reactie, alleen van de afdeling Toon. Die kon mij helaas niet helpen en verbond me door naar een andere afdeling. Weer binnen 6 min contact met een aardige vrouw, ook zij kon me niet helpen en moest ik bij een andere afdeling zijn. Alleen daar was het erg druk. Heb gevraagt om de afdeling anulering, was het inmiddels zat. En ja hoor daar had ik zo iemand aan de lijn en binnen 2 min was mijn nieuw afgesloten contract weer op gezegd. Dus neem ik gedeeltelijk mijn woorden terug voorwat betreft de service, deze is uitstekend als je wil opzeggen. Dus misschien een idee voor mensen die snel geholpen willen worden, adviseer ik dit nummer te bellen dan wordt je gelijk geholpen met opzeggen van je contract. :(

Vr Gr

Een nog meer ontevreden klant.

Reageer