Bereikbaarheid | Eneco Community
beantwoord

Bereikbaarheid

Toon eerste bericht

44 Reacties

Reputatie 3
Badge
Let op of jouw vraag of opmerking al eerder gepost is, misschien is jouw vraag al beantwoord.

Dit bovenstaande is een huisregel. In een privebericht heb ik met een moderator gesproken over het aanal dubbele topics. Toen werd er gezegd dat iedere klant zijn eigen topic mocht openen. Stukje klantvriendelijkheid... spreekt toch tegen of niet?
Reputatie 4
Badge
Iedere klant zou een topic mogen openen.

Ik snap hem ook niet helemaal denk ik, en ook deze niet, wat heeft het met dit topic te maken?
Reputatie 3
Badge
Misschien is het beter voordat er een nieuw topic word geopend .
Dit eerst door een Eneco moderator word gecontroleerd zodat er geen dubbele topic,s
Ontstaan en het forum overzichtelijk blijft.
Dit helpt mss ook om onzinnige reactie,s op reactie,s tegen te gaan.
Dit is mss wel een beetje censuur maar dat blijkt nodig te zijn jammer genoeg.
laten we het forum vooral mooi / leerzaam / behulpzaam en gezellig houden a.u.b.

Ik reageerde op deze reactie.
Let op of jouw vraag of opmerking al eerder gepost is, misschien is jouw vraag al beantwoord.

Dit bovenstaande is een huisregel. In een privebericht heb ik met een moderator gesproken over het aanal dubbele topics. Toen werd er gezegd dat iedere klant zijn eigen topic mocht openen. Stukje klantvriendelijkheid... spreekt toch tegen of niet?

Hoi Jeroen,

Oh op die fiets. 
Dat klopt, want ik roep ook soms: heb je de zoekfunctie gebruikt?
Immers hoe langer het forum loopt hoe meer kans dat je antwoord er al tussen staat!
Reputatie 3
Badge
Maar goed om on topic te blijven... de vraag is beantwoord en wat mij betreft open houden voor andere die vragen/problemen hebben m.b.t. bereikbaarheid van eneco of de instalatiebedrijven.
Reputatie 4
Badge

Ik reageerde op deze reactie.
Ah nu ik begrijpen.
Maar goed om on topic te blijven... de vraag is beantwoord en wat mij betreft open houden voor andere die vragen/problemen hebben m.b.t. bereikbaarheid van eneco of de instalatiebedrijven.

Hoi Jeroen,

Helemaal mee eens. 
Dit is precies wat ik eerder in dit topic bedoelde en voorstelde. 
Reputatie 4
Badge

Moderators tijd voor een slotje??
Vandaar dit zeker?
Reputatie 3
Badge
Laat een moderator maar gewoon beslissen. Wij zijn tenslotte maar leden.
Reputatie 4
Badge
Dat is wat ik de hele tijd al probeert te zeggen Jeroen 😉
Reputatie 7
Badge +7
Laat een moderator maar gewoon beslissen. Wij zijn tenslotte maar leden.

Klopt Jeroen ,
Maarja uhm sommige leden zijn letterlijk ziende blind.
En verpesten het voor anderen , of altands ze proberen het te verpesten.
Ze hebben al een bericht gekregen van een eneco medewerker hier over.
Maar gaan gewoon door .
Laten ze daar nu plezier van / in hebben.
Reputatie 3
Badge
Ik was eigenlijk niet van plan te reageren via de open kanalen omdat dit niets meer met het forum te maken heeft maar ook ik kan het niet meer laten... Ik heb je inmiddels al verschillende PB berichten gestuurd en we komen er wel uit met elkaar toch? 🙂
Reputatie 6
Badge +1
Jongens.... leven en laten leven daar BEREIK (bereikbaarheid 😉 ) je veel mee mee. En horen, zien en niet reageren helpt ook. Dan hou je alles binnen bereik van dit topic / forum. 😉
Reputatie 4
Badge
Ik heb je inmiddels al verschillende PB berichten gestuurd en we komen er wel uit met elkaar toch? :)
Hou het dan ook via pb. Scheelt weer een hoop berichten hier.
Dit had ook via pb gekund toch.
ook ik wil een afspraak maken voor cv.  website lukt niet.Tel.lang in de wacht.  heb verschillende dagen geprobeerd. kost veel tijd en geld
Reputatie 5
Badge +3
Hallo leenheer,

Welkom op het forum. Gaat het om een onderhoudsafspraak? Wil je je telefoonnummer aan mij toesturen via een DM, dan zal ik het installatiebedrijf vragen om contact met jou op te nemen.

Groet, Kelly
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Leenheer,

Ik zag net je e-mail aan [email]forum@eneco.com[/email]. Ik bedoelde een prive bericht 😃. Die kan je sturen door op mijn naam te klikken, dan verschijnt de optie om mij een prive bericht te sturen.

PS: als je een e-mail ontvangt omdat er een nieuwe reactie geplaatst is op het forum, is het niet de bedoeling dat je die e-mail beantwoord. De e-mails die naar [email]forum@eneco.nl[/email] worden gestuurd, worden namelijk vrijwel niet gelezen. Reacties moet je hier op het forum plaatsen om er ook weer een reactie op te krijgen :)

Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groet, Kelly
Ik heb van u een bericht gekregen voor een onderhoudsafspraak betr.CV.ketel.Op https://thuis.eneco.nl/tempus-klantportaal, 
als ik inlog met klantnummer en pincode krijg ik de melding code 1
en als ik bel naar 088-8955000 moet ik veel te lang wachten.
kom is met een goed antwoord waar ik wat aan hebt.
met vriendelijke groet,
Reputatie 4
Badge +1
Hallo John,

Dank voor je bericht. vervelend dat het niet lukt online de afspraak te maken of om telefonisch in contact te komen met Eneco Installatiebedrijven. Omdat het zo loopt, stel ik voor dat we jou even bellen hierover. Wil je mij via een privebericht het telefoonnummer doorgeven waarop we je kunnen bereiken?

Groet,
Mike

Reageer