Bereikbaarheid | Eneco Community
beantwoord

Bereikbaarheid

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Waarom zijn jullie zo slecht bereikbaar? Ik heb van u een bericht gekregen voor een onderhoudsafspraak betr.CV.ketel.Op https://thuis.eneco.nl/tempus-klantportaal, kon ik een afspsraak maken.Maar dat web is al dagen buiten gebruik en telefonisch op 088-8955000 kom je er ook niet doorheen.
icon

Beste antwoord door Kelly 2 mei 2013, 16:33

Beste Fanny,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het zo lastig is om een onderhoudsafspraak te maken met ons installatiebedrijf. Ik heb zojuist contact met hen opgenomen en dit probleem aangekaard. Ze geven aan dat het een periode zeer druk geweest is. De website moet sinds half 4 weer in de lucht zijn en ik kon de medewerkers net ook binnen 3 minuten bereiken via 088 - 8955000. Ik raad je dan ook aan het nu nog eens te proberen.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

44 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste Fanny,

Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het zo lastig is om een onderhoudsafspraak te maken met ons installatiebedrijf. Ik heb zojuist contact met hen opgenomen en dit probleem aangekaard. Ze geven aan dat het een periode zeer druk geweest is. De website moet sinds half 4 weer in de lucht zijn en ik kon de medewerkers net ook binnen 3 minuten bereiken via 088 - 8955000. Ik raad je dan ook aan het nu nog eens te proberen.

Groet, Kelly
Beste Kelly,ik heb je bericht ontvangen en gelijk getracht om een afspraak te maken.Ik heb dus het klantnummer en bijbehorende pincode die op jullie brief staat aangegeven ingelogd.Tot mijn verbazing kreeg ik te zien:   .bewoners van . Maar dat IS ONS ADRES NIET. Mijn adres is .Dat staat ook op de brief vermeld.Het klantnummer en pincode die  jullie aangeven zijn dus fout.Ik raad dus aan om een nieuwe brief te sturen of een email.Met vriendelijke groet, C.Boogerd.
Reputatie 7
Badge +7
Beste Kelly,ik heb je bericht ontvangen en gelijk getracht om een afspraak te maken.Ik heb dus het klantnummer en bijbehorende pincode die op jullie brief staat aangegeven ingelogd.Tot mijn verbazing kreeg ik te zien: xxxxxxxx Maar dat IS ONS ADRES NIET. Mijn adres is xxxxxxxxx. Dat staat ook op de brief vermeld.Het klantnummer en pincode die  jullie aangeven zijn dus fout.Ik raad dus aan om een nieuwe brief te sturen of een email.Met vriendelijke groet,xxxxxx

Het zal wel te laat zijn om zelf je gegevens hier te verwijderen .
Die kun je beter via een prive bericht aan een van de modurators doorgeven.
En hier niet plaatsen.

Modurator graag adres gegevens van desbetreffende persoon verwijderen.
Reputatie 5
Badge +3
@Fanny,
Dat is vreemd. Ik heb het installatiebedrijf zojuist opnieuw gebeld en gevraagd of ze je straks even bellen, om een afspraak met je te maken.

Ps: ik heb de adresgegevens uit je bericht verwijderd, omdat het niet toegestaan is om privé gegevens te delen op het forum, met het oog op de privacy. De moderators van het forum kunnen je klantnummer zien dus wij weten om welk adres het gaat.

Ik ga ervan uit dat het goed komt zo!

Kelly
Als ik probeer in te loggen op thuis.eneco.nl/tempus-klantportaal om een afspraak te maken voor een periodieke inspectie aan de cv-ketel,
dan krijg ik als mededeling dat het niet mogelijk is om een afgehandelde opdracht te (her-)plannen.
Dan mogen ze mij ook even bellen. Bvd.
Als ik probeer in te loggen op thuis.eneco.nl/tempus-klantportaal om een afspraak te maken voor een periodieke inspectie aan de cv-ketel,
dan krijg ik als mededeling dat het niet mogelijk is om een afgehandelde opdracht te (her-)plannen.

Ik denk even met je mee.
Is die site niet alleen geschikt voor reparatie aanvraag/installatie enz.
Maar juist niet voor onderhoud................

Als ik Eneco begrijp, dan krijg je eerst een brief met pincode en kun je dus eenmalig daarna inloggen. toch..............
Ja maar Fanny had het over de slechte bereikbaarheid voor onderhoud aan de cv-ketel, vandaar dat ik reageerde Brandje
Ja maar Fanny had het over de slechte bereikbaarheid voor onderhoud aan de cv-ketel, vandaar dat ik reageerde Brandje

Oké Payrick. 
Maar de vraag van Fanny was al beantwoord door een moderator. 
Overigens welkom op dit forum. 
Reputatie 4
Badge
dat het niet mogelijk is om een afgehandelde opdracht te (her-)plannen.
Maar het is toch al afgehandeld? Dan wordt het toch een nieuwe afspraak?
Reputatie 7
Badge +7

Dan gaat daar ergens iets verkeerd , bij thuis.eneco enz enz.
Reputatie 4
Badge
Dat vraag ik me af omdat het schijnbaar al is afgehandeld?

Hoi Jürgen,

Het is toch al lang afgehandeld?
Zie reactie nr 8.

Dit zei Patrick1974 tegn mij:

Reputatie 6
Badge +1

Hoi Jürgen,

Het is toch al lang afgehandeld?
Zie reactie nr 8.

??????

Edit:  O sorry ik zie het al. Jan had gereageerd. Brandje bedoeld hem en niet mij.
Sorry had niet meteen moeten  reageren.
Hoi Jürgen,

Oké!
Ja ja wat een verwarring he?
Ik wees Patrick erop dat alles al was afgehandeld.
Een moderator had al antwoord gegeven.
Helaas ging het draadje daarna zinloos door.
Kijk maar bij reactie nr 10...........................

Dus dit draadje is rijp voor een slotje
Reputatie 6
Badge +1
Hoi Jürgen,

Oké!
Ja ja wat een verwarring he?
Ik wees Patrick erop dat alles al was afgehandeld.
Een moderator had al antwoord gegeven.
Helaas ging het draadje daarna zinloos door.

Wijze tip. Reageer zonder "hoi Jan of Jurgen of Pieter of etc"
kun je ook geen namen door elkaar gooien en de mensen weten toch wel dat  je heel vriendelijk bent en dat het citaat en het daarop gegeven andwoord voor hun is bedoeld. :rolleyes:.
Het is maar een tip 🙂. Verder wil ik er niks mee zeggen.
Hoi Jürgen ,

Dank je. 
Maar weet je wat het is, ik vind het gewoon netjes om een aanhef te gebruiken. 
Ik neem je tip in overweging!
Reputatie 4
Badge
Goeie tip Jürgen 😉
Het topic ging over bereikbaarheid en die vraag is dus door Kelly beantwoord. 
Moderators tijd voor een slotje??
Reputatie 4
Badge
Topic's zakken vanzelf wel weg als er niet meer gereageerd wordt. En komt er nog iemand met zo'n vraag kan hij hier mooi verder.
Reputatie 7
Badge +7
Misschien is het beter voordat er een nieuw topic word geopend .
Dit eerst door een Eneco moderator word gecontroleerd zodat er geen dubbele topic,s
Ontstaan en het forum overzichtelijk blijft.
Dit helpt mss ook om onzinnige reactie,s op reactie,s tegen te gaan.
Dit is mss wel een beetje censuur maar dat blijkt nodig te zijn jammer genoeg.
laten we het forum vooral mooi / leerzaam / behulpzaam en gezellig houden a.u.b.
Misschien is het beter voordat er een nieuw topic word geopend .
Dit eerst door een Eneco moderator word gecontroleerd zodat er geen dubbele topic,s
Ontstaan en het forum overzichtelijk blijft.
Dit helpt mss ook om onzinnige reactie,s op reactie,s tegen te gaan.
Dit is mss wel een beetje censuur maar dat blijkt nodig te zijn jammer genoeg.
laten we het forum vooral mooi / leerzaam / behulpzaam en gezellig houden a.u.b.

Hoi Jan,

Is een leuke suggestie, maar het haalt de snelheid er wel uit.
Als je bedoelt achteraf, dan denk ik dat dat al gebeurd.
Soms wordt het al aangegeven en kan een moderator ingrijpen.
En je laatste stelling ben ik het roerend mee eens uiteraard. Mijn stelling is altijd als je zinvolle aanvullende argumenten hebt, kom er meer!
Maakt het een topic alleen maar breeder en completer!
Terecht danook dat Marijn daar een opmerking over heeft gemaakt!
Badge

Ik hoop dat een moderator jouw post ziet Patrick. Het is aan de moderators om een topic te sluiten of niet, zolang het open is kunnen er nieuwe vragen in gesteld worden. Die moeten dan ook bijgehouden worden door Moderators.
Het is aan Patrick om een nieuw topic te openen of te posten onder een topic dat over iets soortgelijks gaat.
Wanneer de moderator vindt dat er alsnog een nieuwe topic voor moet komen kunnen zij, de post van Patrick als nieuw topic aanmaken.

Ik vind post 10 hier niet zo onzinnig, maar dat heen en weer gedoe wèl! Er zijn genoeg topics waar doorlopend nieuwe vragen worden gesteld en beantwoord!
Reputatie 4
Badge
En nu Patrick (of Fanny) nog, die heeft al even niet meer gereageerd in dit topic.
Reputatie 3
Badge
De huisregels spreken tegen wat mij 1 op 1 is gemeld. Iedere klant zou een topic mogen openen. Huisregels vertellen eerst de zoekfunctie te gebruiken.

De huisregels spreken tegen wat mij 1 op 1 is gemeld. 

Hoi Jeroen,

Wat bedoel je daar nou mee?

Reageer