Vastlopen "mijn eneco" bij inloggen. | Eneco Community

Vastlopen "mijn eneco" bij inloggen.

• 18 februari 2013
  • 20 reacties
  • 2591 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Top poster (level 15)
  • 4169 reacties
Zoals de titel al zegt. als ik op mijn eneco klik en mijn inloggegevens invul krijg ik daarna een pagina die continu blijft laden en na 20 seconden vastloopt. maakt niet uit of ik windows of mac computers gebruik. is mijn account corrupt?

20 Reacties

Reputatie 1
Ik kan hier gewoon op mijn iPad inloggen Jeroen. Geen idee wat er aan de hand is bij jou. Misschien je cache wissen in je browser, afsluiten en opnieuw opstarten?
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Jeroen,

Doet het probleem zich nog steeds voor?
Reputatie 3
Badge
Het is al weken zo en alle trucjes heb ik al geprobeerd. Ook op verschillende devices geprobeerd
Reputatie 5
Badge +3
Dan ga ik het voor je doorgeven met het verzoek dit uit te zoeken. Zodra ik er iets over hoor, dan laat ik het aan je weten! Bedankt voor het melden.

Groet, Kelly
Reputatie 3
Badge
Is prima. Nu na mijn jaarnota zit er geen haast bij, maar bij het geven van antwoorden die mensen op het forum stellen wil ik wel is meekijken via mijn Eneco. 😉 alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik snap het ja. Het lijkt een probleem op accountniveau te zijn, aangezien je er op alle devices last van hebt. Ik ben benieuwd wat de oorzaak is en hoop dat het snel opgelost kan worden voor je.
Reputatie 1
Beste Kelly,

sinds gisteren heb ik (toevallig?) zelf ook een probleem met de Mijn Eneco website, tabbladen tussenstand Slim: bij verbruik staat ineens als datum laatste jaarnota 15-2-2013 bij zowel gas als elektra, terwijl ik nog helemaal geen nota heb gehad, de aansluiting bestaat sinds november 2012 (datum aansluiting slimme meter).
Misschien is er toch meer aan de hand?

groeten,
Pieter
Reputatie 5
Badge +3
Hallo toon160113,

Bedankt voor je bericht. Hoewel ik niet denk dat dit iets te maken heeft met de melding van Jeroen, meld ik het ook even bij de websitebeheerders om dit na te laten kijken. De jaarnota is inderdaad nog niet verschenen dus de infomatie klopt niet.

Ik kom er z.s.m. op terug.

Groet, Kelly
Reputatie 1
@ Kelly: bedankt voor je snelle reactie, ik wacht het rustig af.
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen en @Toon160113

De vraag staat nog uit hoor, ze zijn er mee bezig maar ik heb nog geen concrete oplossingen gekregen. Nog even geduld aub.

Kelly
Reputatie 3
Badge
Afgelopen week kon ik 1x inloggen. inmiddels nu niet. vreemd he
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen en @Toon160113,

Ik heb vanmorgen bericht gekregen dat het probleem opgelost moet zijn. Willen jullie dat testen en aan mij laten weten of het inderdaad opgelost is?
Reputatie 3
Badge
Ik zal vanavond even kijken. Op mijn mobiel kan ik het slecht testen. Is er nog bekend waar het aan lag?
Reputatie 3
Badge
Het werkt, bedankt voor de hulp.
Reputatie 5
Badge +3
@Jeroen,
Ik kreeg eerlijk gezegd niet mee waar het aan gelegen heeft. Als je dat wilt weten, kan ik het nog navragen. Ik hoor het wel van je. Fijn dat het in elk geval opgelost is. 😉
Reputatie 3
Badge
O nee, hoor doe niet teveel moeite. Jullie hebben ervoor gezorgd dat het werkt. Dat is het belangrijkste. maar was benieuwd of er nog een verklaring voor was. bedankt. 🙂
En? Wat was nu het probleem? Kelly zou hier z.s.m. op terug komen zegt ze op 19-02-2013. Ik zie echter geen reactie meer hier.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Beatrijs Content,

In mijn reactie van 8-3 aan Jeroen heb ik aangegeven dat het probleem opgelost is maar dat ik geen verklaring had voor het ontstaan van het probleem. Dit topic is een paar maanden oud. Wat is de reden van je bericht? Ervaar je momenteel zelf problemen met Mijn Eneco?
Waarom wordt het gasverbruik niet meer vergeleken met de actuele temperatuur? Dit was op de oude site wel te zien. En verder komt de site af en toe heel raar in beeld. De grafiek staat dan helemaal rechts in de hoek en de plek waar die normaal hoort te staan is blanco.
Waarom wordt het gasverbruik niet meer vergeleken met de actuele temperatuur? Dit was op de oude site wel te zien. En verder komt de site af en toe heel raar in beeld. De grafiek staat dan helemaal rechts in de hoek en de plek waar die normaal hoort te staan is blanco.

Hoort je reactie wel thuis in dit oude topic?
Had je niet beter een nieuw topic kunnen beginnen en welke browser gebruik je?

Reageer