Vandaag nieuwe update Mijn Eneco ''WhatsApp'' | Eneco Community
vraag

Vandaag nieuwe update Mijn Eneco ''WhatsApp''

• 11 juni 2015
  • 9 reacties
  • 2559 Bekeken

In deze update is het mogelijk om Eneco klantendienst als contact toe te voegen bij het Whatsappen.

Net even als test met (de sportieve) @Mike gewhatsappt en het werkt perfect en vooral super snel!

Compliment Eneco voor deze verdere uitbreiding.
Ik kende het al bij mijn ziektekostenverzekering FBTO; steeds meer bedrijven, die klantcontacten hoog in het vaandel hebben staan, gaan er toe over om Whatsappen te gebruiken.

Ik vind het een prima ontwikkeling!

9 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goed idee, zeker nu het contactformulier van Eneco niet werkt.
It'ers van Eneco doer er wat aan:@

Ton waar vind ik een link, ga ik ze gelijk toevoegen.

Een hele tropische dag toegewenst🆒
Hoi Stan,

Dat gaat als volgt.
Open de App Mijn Eneco en kies rechtsonder contact.
Dan zie je de mogelijkheid om WhatsApp met Eneco toe te voegen aan jouw contactpersonen.

Vind je dat lastig dan kan je uiteraard het 06 - 13220600 ook toevoegen.
Uiteraard is dit nr ongeschikt om mobiele gesprekken mee te voeren:P

Gister had ik Mike binnen 5 seconden aan de lijn; ik vind dat Eneco enorm goed met zijn digitale mobiele mogelijkheden meegaat!!
Badge +5
Werkt prima,snel en is gemakkelijk. Heb het uitgeprobeerd.
Goed bezig Eneco!
Net ook toegevoegd! Ben benieuwd hoe ze dat doen, 1 klant tegelijk op 1 nummer is lastig 😃 heel de dag wapjes ontvangen van tientallen klanten. is er pc software voor whatsapp?
Dat wordt ongetwijfeld verdeeld over de moderators. Die hangen met zijn allen uiteraard in het netwerk en zodoende wordt dat ongetwijfeld verdeeld.

Bij FBTO ken ik het al een jaar en het werkt daar ook flitsend.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Stan,

Dat gaat als volgt.
Open de App Mijn Eneco en kies rechtsonder contact.
Dan zie je de mogelijkheid om WhatsApp met Eneco toe te voegen aan jouw contactpersonen.

Vind je dat lastig dan kan je uiteraard het 06 - 13220600 ook toevoegen.
Uiteraard is dit nr ongeschikt om mobiele gesprekken mee te voeren:P

Gister had ik Mike binnen 5 seconden aan de lijn; ik vind dat Eneco enorm goed met zijn digitale mobiele mogelijkheden meegaat!!

Hi Ton,

Bedankt, hij staat in mijn lijstje.
Een nog snellere lijn met een eneco medewerker is top.
Het ging met mijn contact t.a.v. mijn correctienota behoorlijk traag, topicmelding, pm, 2 keer contactformulier wat niet werkt en 2 x klantenservice bellen....pffffff

Niet erg vlot dus maar ze hebben zich gerevancheerd want de correctienota was de volgende dag binnen, i.p.v. 106 betalen 70 terug.

Deze app ga ik gebruiken🆒
Hoi Stan,

Jazeker Eneco maakt een goede sier met de invoering van klantcontact via WhatsApp.

Het gebruik moet uiteraard nog breder verspreid en bekend zijn en dan hoop ik dat de snelle respons tijd blijft!

Goed dat de correctienota nu binnen is en nogmaals gewoon volgend jaar even van te voren checken of ze de standen hebben en je hebt meteen in 1 keer de juiste nota!
Eneco is iets duurder in vergelijking met andere, maar heb gekozen voor een betrouwbare leverancier met goede service. Tot zover zeer tevreden. had connectie problemen met de meetadapter soms, ze hebben een nieuwe kabel opgestuurd en alles werkt weer prima.
Eneco is iets duurder in vergelijking met andere, maar heb gekozen voor een betrouwbare leverancier met goede service. Tot zover zeer tevreden. had connectie problemen met de meetadapter soms, ze hebben een nieuwe kabel opgestuurd en alles werkt weer prima.

En vergeet niet dat Eneco DUURZAAMHEID hoog in het vaandel heeft staan, daar waar andere meer stunten met aanbiedingen en cadeaux.
En voorlopig is Toon qua mogelijkheden en uitbreidingen niet te verslaan en nog een leuke gadget aan de muur!

Reageer