torenhoog gasverbruik op 19 september jl volgens 'mijn eneco'site | Eneco Community
beantwoord

torenhoog gasverbruik op 19 september jl volgens 'mijn eneco'site

• 24 september 2012
  • 31 reacties
  • 5350 Bekeken

Toon eerste bericht

31 Reacties

Beste allemaal,
leuk om te zien dat mijn geinitieerde topic al zoveel reacties heeft gehad, dat er zoveel mensen hetzelfde 'mijn eneco' gasverbruik probleem hadden op 19 en 20 september jl. Nu maar wachten en hopen dat Eneco dit software probleem oplost binnenkort. Het is nu al 4 weken geleden dat ik mijn bericht plaatste en bij mij is nog steeds een torenhoog verbruik te zien bij 19 september.

groet Ron Bakker
Ik heb precies hetzelfe in september, ik heb blokvermarming dus gebruik alleen gas om te koken,  normaal minder dan 2 euro per maand.

nu zou ik in september ineens 30 euro verbruikt hebben!
Ik heb precies hetzelfe in september, ik heb blokvermarming dus gebruik alleen gas om te koken,  normaal minder dan 2 euro per maand.

nu zou ik in september ineens 30 euro verbruikt hebben!

Tja dit gaat alleen over gas en warmte , nu is elektra aan de beurt. Dit zag ik op 17-10-2012 een verbruik van 221 kWh nacht en 182 kWh dag. De dag erna was dit resp 15 en 9 en de dag ervoor 7 en 4 kWh.

Niet erg betrouwbaar..........
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

De bug waardoor er op 19 september foutieve gasverbruiken weergegeven worden is hersteld. De grafiek ziet er nu weer correct uit.
Een hele geruststelling, echter niet te controleren; Door een technische storing kan ik niet inloggen.
@Allen

De bug waardoor er op 19 september foutieve gasverbruiken weergegeven worden is hersteld. De grafiek ziet er nu weer correct uit.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo ArieJ,

Als het goed is kun je nu weer inloggen. Laat je even weten of het gelukt is?

Groet,
Kelly

Reageer