Toon app geeft 'Dat is mysterieus' melding | Eneco Community
beantwoord

Toon app geeft 'Dat is mysterieus' melding

  • 13 juni 2019
  • 7 reacties
  • 161 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de app. Gegevens kloppen. Via de site kom ik dan ook wel gewoon op mijn account. Ik blijf op de app de melding ‘Dat is mysterieus.. de server lijkt offline. Blijf het proberen’ krijgen, maar na 2 dagen proberen heb ik niet het idee dat het zomaar goed gaat komen.

Mijn Toon is wel gewoon online.
Iemand tips?!

icon

Beste antwoord door Folkert 13 juni 2019, 13:55

@JeaninevanGogh

Welkom op het Eneco forum! Kun je nu nog eens proberen in te loggen? Ik hoor graag van je of het nu wel werkt.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Heb je wel een Toon abonnement? Dat is wel een vereiste zou je willen inloggen op de app. Kosten zijn 4,50eur p.m mocht je dit nog niet weten 🙂
Ja, dat had ik dus niet haha. Maar intussen wel. Geïnstalleerd, geactiveerd en wel. Maar krijg nog steeds dezelfde melding..
Reputatie 7
Badge +8
  • Heb je Toon ook al geactiveerd met je activatiecode?
  • Heb je bij Toon aan staan dat er verbinding gemaakt mag worden met Toon op Afstand?
  • Heeft Toon wel verbinding met Service Center?
En....er zit na afsluiten abo wel enige wachttijd aan vast.
Gewoon vanavond nog een keer proberen in te loggen.
Reputatie 7
Badge +6
@JeaninevanGogh

Welkom op het Eneco forum! Kun je nu nog eens proberen in te loggen? Ik hoor graag van je of het nu wel werkt.

Groet,

Folkert
Huh, ineens gelukt!! Super bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +6
@JeaninevanGogh

Goed om te lezen dat het weer werkt! Dank dat je dit nog even laat weten.

Groet,

Folkert

Reageer