Termijnbedrag aanpassen lukt niet | Eneco Community
beantwoord

Termijnbedrag aanpassen lukt niet

  • 3 juni 2018
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

Ik krijg de volgende foutmelding, als ik probeer mijn termijn bedrag aan ta passen.

Termijnbedrag wijzigen

Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens.
icon

Beste antwoord door Danielle 4 juni 2018, 09:18

@A.R. Heukels,

Jammer genoeg is het op dit moment enkel mogelijk om je termijnbedrag in te zien. Het wijzigen lukt helaas niet, sorry voor het ongemak. We zijn er druk mee bezig zodat dit snel opgelost wordt. Kun je testen of het verhogen van het termijnbedrag wel lukt via de Mijn Eneco app?
Bekijk origineel

2 Reacties

Zit je wellicht vlak voor de opmaak van je jaarnota?
Dan lukt die aanpassing namelijk niet.
Reputatie 7
Badge +6
@A.R. Heukels,

Jammer genoeg is het op dit moment enkel mogelijk om je termijnbedrag in te zien. Het wijzigen lukt helaas niet, sorry voor het ongemak. We zijn er druk mee bezig zodat dit snel opgelost wordt. Kun je testen of het verhogen van het termijnbedrag wel lukt via de Mijn Eneco app?

Reageer