Termijn bedrag niet aan te passen in de mijn eneco app | Eneco Community
vraag

Termijn bedrag niet aan te passen in de mijn eneco app

  • 3 januari 2017
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Badge
  • Komt hier vaker (level 8)
  • 56 reacties
Ik kan in mijn eneco app het termijn bedrag niet aanpassen omdat ik de jaarafrekening ga ontvangen, edoch was de jaarafrekening er al op 1 december 2016

7 Reacties

Daar is reeds eerder een topic over geweest.
We kregen toen dit antwoord:

Kan de link met eerder antwoord moderator niet vinden.
Er werd gemeld dat de mogelijkheid pas in een volgend kwartaal mogelijk zou zijn.
Toch de link nog gevonden:

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/mijn-eneco-app-12189/index2.html#post134364
Badge
Bedankt voor het bericht.

Mijn internet ligt eruit, defect modem, bij Ziggo. Dus vandaar de late reactie

Groet.
Duidelijk!
Graag gedaan!
Reputatie 7
Badge +6
@kbijl

Is het nog gelukt met het aanpassen van het termijnbedrag? Anders kunnen wij dat voor je in orde maken.
Badge
Ls,

Nee Folkert niet gelukt. Blijft volhouden dat de jaarafrekening moet komen
Maak er maar hetzelfde bedrag van als het jarr 2016 svp
Bedankt alvast
Reputatie 7
Badge +6
@kbijl

Ik heb het aangepast voor je en ik zorg dat de wijziging ook in je Toon terecht komt.

Reageer