Tegenwind op tab producten binnen Mijn Eneco | Eneco Community
vraag

Tegenwind op tab producten binnen Mijn Eneco

• 28 september 2018
  • 18 reacties
  • 403 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
De tab producten van mijn eneco heeft nu al weken de melding oeps even de wind tegen. Gaat eneco daar nog wat aan doen?

18 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
Heb je dit ookal eens geprobeerd met een andere web browser?
Safari en Chrome zelfde resultaat.
Reputatie 7
Badge +8
Cookies al eens verwijderd? Liefst volledig verwijderen.
Reputatie 5
Badge +2
Hi @bowi,

Ervaar je ook problemen via de app?

Groet, Vincent
Cookie verwijderen helpt niet, app werkt prima.
Reputatie 5
Badge +2
Dank voor de toelichting!

Ik probeer zojuist bij jouw mee te kijken en ervaar het zelfde @bowi.
Dit speel ik door aan de ontwikkelaars.

Zijn er wellicht zaken waarnaar jij op zoek bent? Dan help ik je op deze manier nu verder.

Groet, Vincent
Voor Jedlix deelname ben ik op zoek naar mijn contractnummer. Ik hoopte die onder producten tab te kunnen vinden. In de app is deze niet vermeld.
Reputatie 5
Badge +2
Die staat hier op het forum ook in je profiel 😉
Geen idee waar je op doelt........
Reputatie 5
Badge +2
Je klantnummer neem ik aan?
In je profiel op deze Community staat dit namelijk vermeld, daar doelde ik op.

Wellicht ben je toch ergens anders naar op zoek?
In de specificatie van mijn profiel staat bij klantnummer optioneel (prive) niets ingevuld. Als bij jou een klantnummer verschijnt, dan is dat ongewenst en vraagt om aanpassing. Afgezien daarvan vraagt Jedlix om een contractnummer. Neem aan dat niet het klantnummer is. Ik ga maar eneco bellen...
Reputatie 5
Badge +2
Dan ben je ingelogd via de Mijn Eneco app. Hiermee is een koppeling gemaakt op de Community.

Als je naar de knop Menu gaat, in de app, dan zie je direct bovenaan je klantnummer staan.
Ik ervaar ondertussen ook al een paar weken deze melding als ik op de "Producten" knop klik.

Is het probleem ondertussen al achterhaald toevallig?
Reputatie 5
Badge +3
Hi @marc-jan,

Goed dat je het meldt. De 'wind tegen' melding speelde enige tijd bij meer klanten maar is in algemene zin opgelost. Ik kijk er dan ook van op dat dit bij jou nog wel speelt en heb hiervan direct melding gemaakt bij mijn collega's achter Mijn Eneco.

Zodra ik van hen een terugkoppeling ontvang, deel ik dat direct met je.
@Rodney Heb je toevallig al iets gehoord?
Reputatie 5
Badge +5
@marc-jan begrijpelijk dat je ernaar vraagt, maar mijn collega heeft nog geen update voor je. Collega Rodney komt, zoals aangegeven, bij jou terug zodra hij een terugkoppeling ontvangt. Hopelijk heb je nog een laatste restje geduld 🙂
@Erica of @Rodney . Hebben jullie toevallig al een update ontvangen over het probleem. Ik krijg nog steeds een foutmelding als ik de Producten tab aanklik.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
@marc-jan

Excuses voor het uitblijven van een update. Door het wisselen van moderators hebben we dit over het hoofd gezien.

Ik heb het opnieuw onder de aandacht gebracht bij onze experts. Zodra er meer over bekend is, koppel ik dit hier terug.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen