Problemen met inloggen op Mijn Eneco. | Eneco Community
vraag

Problemen met inloggen op Mijn Eneco.

Ik kan niet inloggen op Mijn Eneco met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Deze worden niet herkend. Als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw wil opvragen, krijg ik de melding dat ik me eerst moet registreren. Als ik wil registreren met mijn e-mailadres krijg ik de melding dat ik al een account heb.

27 Reacties

Badge
Ik heb precies het zelfde probleem ik kan niet inloggen op mijn eneco maar wel op mijn toon met zelfde email account maar volgens mijn eneco moet ik me registreren en als ik dat wil doen bestaat account al en heb ook nooit een mail met account activatie code gekregen dus heb me account nooit kunnen activeren dus bestaat wel maar werkt niet en hier ook al paar keer over gebeld met eneco die mij zouden berichten wat ook niet gebeurd is dus ben beetje ten einde raadt want moet mijn eneco gewoon kunnen gebruiken wil mijn termijn bedrag ten alle tijden willen kunnen wijzigen zonder steeds te moeten bellen
Reputatie 4
Badge +3
ShirleyW wrote:

Ik kan niet inloggen op Mijn Eneco met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Deze worden niet herkend. Als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw wil opvragen, krijg ik de melding dat ik me eerst moet registreren. Als ik wil registreren met mijn e-mailadres krijg ik de melding dat ik al een account heb.

Hoi @ShirleyW

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je zojuist nieuwe inloggevens verstuurd. Wil je proberen in te loggen?

Groet, Audrey
Reputatie 4
Badge +3
Ramon1988 wrote:

Ik heb precies het zelfde probleem ik kan niet inloggen op mijn eneco maar wel op mijn toon met zelfde email account maar volgens mijn eneco moet ik me registreren en als ik dat wil doen bestaat account al en heb ook nooit een mail met account activatie code gekregen dus heb me account nooit kunnen activeren dus bestaat wel maar werkt niet en hier ook al paar keer over gebeld met eneco die mij zouden berichten wat ook niet gebeurd is dus ben beetje ten einde raadt want moet mijn eneco gewoon kunnen gebruiken wil mijn termijn bedrag ten alle tijden willen kunnen wijzigen zonder steeds te moeten bellen

@Ramon1988

Bedankt voor jouw bericht. Ik wil je graag op weg helpen, maar ik mis een klantnummer. Wil je dit bijwerken in jouw profiel?

Groet, Audrey
Badge
Beste audrey mijn klantnummer staat nu vermeld in mijn profiel

Zou je me nu verder kunnen helpen
Reputatie 4
Badge +3
Ramon1988 wrote:

Beste audrey mijn klantnummer staat nu vermeld in mijn profiel

Zou je me nu verder kunnen helpen

Ik heb zojuist een activatiemail met een code verstuurd. Wil je kijken als het inloggen nu lukt?
Ik heb precies hetzelfde probleem, inmiddels al 4x een nieuw wachtwoord aangemaakt. Wie kan mij verder helpen hiermee?
Audrey wrote:

ShirleyW wrote:

Hoi @ShirleyW

Goed dat je dit aangeeft. Ik heb je zojuist nieuwe inloggevens verstuurd. Wil je proberen in te loggen?

Groet, Audrey

Dit is echt onzin wat je typt ik probeer al 2 weken geholpen te worden om mijn aanbieding te bekijken en mijn eigen keuze te mnaken wat ik wil qua energie maar ho maar dat eneco mee werkt !!!!!! Dus waarom word de een wel geholpen en een ander niet ??
Badge
Helaas werkt dat niet Audrey probleem is dat mijn email al bestaat en ik dus geen gebruikersnaam kan maken omdat dat de email moet zijn zoals er aan gegeven word en een andere mail adres kan je niet gebruiken en de gene waarmee je de account wil maken bestaat al en ben hier al weken mee bezig al meermaals gebeld en juliie noteren het wel maar krijg nooit terug koppeling of telefoon terug en ben nu paar weken klant en al paar weken in strijd hiermee maar probleem is activatiecode werkt wel maar stap 3 waar je gebruikersnaam en wachtwoord moet kiezen werkt niet omdat email adres al bestaat maar dat is de laatste stap waar ik vast zit
Reputatie 5
Badge +3
@Inessa2 @nicolette,

Willen jullie via deze link proberen opnieuw te registreren en nagaan of het inloggen vervolgens wel lukt? Ik verneem het graag, alvast bedankt!

@Ramon1988,

Vind je het goed als we jouw wachtwoord wijzigen om zo zelf na te gaan wat er misgaat? Alvast bedankt voor jouw reactie.
Badge
beste rodney het zit hem niet in het wachtwoord dat had ik ook al geprobeerd om te veranderen ik krijg heel duidelijk de melding bij stap 3 van activatie van mijn account dat de email al in gebruik is als ik die invul bij gebruikersnaam zoals aangegeven bij stap 3 en heb ook telefonische hulp gezocht en geprobeerd de wachtwoord te veranderen maar dat helpt allemaal niet

met vriendelijke groet ramon 't hoen
Rodney wrote:

@Inessa2 @nicolette,

Willen jullie via deze link proberen opnieuw te registreren en nagaan of het inloggen vervolgens wel lukt? Ik verneem het graag, alvast bedankt!

@Ramon1988,

Vind je het goed als we jouw wachtwoord wijzigen om zo zelf na te gaan wat er misgaat? Alvast bedankt voor jouw reactie.

Werkt niet helaas
Rodney wrote:

@Inessa2 @nicolette,

@Ramon1988,

@Rodney het werkt niet
Ik ben 3 maanden geleden met deze topic begonnen. En ik kan nog steeds niet inloggen. Nog steeds hetzelfde probleem.
Ik heb hetzelfde probleem. Op de app inloggen gaat goed alleen op mijn eneco lukt niet.
Audrey wrote:

ShirleyW wrote:

Hoi @ShirleyW

Groet, Audrey

Dit heeft totaal geen effect !!
Heb hetzelfde gedaan en ontvangen van Eneco.
Eneco heeft gewoon geen goede ICT mensen rondlopen.
Echt super klantonvriendelijk !
Inessa2 wrote:

Ik heb precies hetzelfde probleem, inmiddels al 4x een nieuw wachtwoord aangemaakt. Wie kan mij verder helpen hiermee?

Eneco niet iig !
Rodney wrote:

@Inessa2 @nicolette,

@Ramon1988,

Echt HOPENLOOS ! weer tijd verdaan en zelfde pruts scherm waarin ik mij moet registreren wat natuurlijk niet lukt !
Reputatie 5
Badge +2
Goedemiddag @Doezma,

Wil je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik hier naar laten kijken voor je.

Groet, Vincent
VincentN wrote:

Goedemiddag @Doezma,

Wil je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik hier naar laten kijken voor je.

Groet, Vincent

Klantnummer toegevoegd nadat ik ook op dit forum een wachtwoord reset gedaan heb omdat ik er anders niet in kwam.
Nu mijn Eneco nog !!
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je zojuist een bericht gestuurd, wil je alle stappen hier in volgen?
Lukt het dan wel?
Ik heb sinds 1 januari een energiecontract bij Eneco. Ik kan echter niet inloggen op Mijn Eneco en de app omdat er volgens de melding geen producten zijn gekoppeld aan mijn account. Kunnen jullie dit oplossen?
VincentN wrote:

Lukt het dan wel?

Helaas her lukt niet ! Wederom eerst een reset op dit forum moeten doen en dan kan ik via omweg een reactie geven. Die reset die je mij stuurde heeft niets uitgehaald. Dit is al veelvuldig door je collegas ook gedaan. Is het niet hadiger mijn account op mijn eneco te verwijderen. En dst ik dan weer aanmeld. ??
Doezelaar wrote:

VincentN wrote:

Lukt het dan wel?

Helaas her lukt niet ! Wederom eerst een reset op dit forum moeten doen en dan kan ik via omweg een reactie geven. Die reset die je mij stuurde heeft niets uitgehaald. Dit is al veelvuldig door je collegas ook gedaan. Is het niet hadiger mijn account op mijn eneco te verwijderen. En dst ik dan weer aanmeld. ??

Hoi @Doezelaar We zien helaas meerdere gebruikers die hier hinder van ondervinden. Ik raad je aan om even telefonische contact op te nemen 088 - 8955955 en je account te laten ressetten. Ze sturen dan via email een nieuw tijdelijk wachtwoord. Na inloggen kun je dan weer een eigen ww aanmaken en zal het weer moeten werken
mpleizr wrote:

Doezelaar wrote:

VincentN wrote:

Lukt het dan wel?

Hoi @Doezelaar We zien helaas meerdere gebruikers die hier hinder van ondervinden. Ik raad je aan om even telefonische contact op te nemen 088 - 8955955 en je account te laten ressetten. Ze sturen dan via email een nieuw tijdelijk wachtwoord. Na inloggen kun je dan weer een eigen ww aanmaken en zal het weer moeten werken

Sorry hoor maar dit is weer het zoveelste voorstel dat echt niet gaat helpen. Zie mijn eerdere quotes en reacties met VincenN bij jullie. Die stelde hetzelfde voor.
Waarom verwijderen jullie niet mijn account zoals ik voorstel dan kan ik mij opnieuw registeren zoals een nieuwe klant. Vraag het je ICT kenners AUB ! Ik heb weer op ingewikkelde manier op dit forum moeten inlogen omdat het weer niet lukte (zelfde probleem als met Mijn Eneco kennelijk) en dus moet het nu echt serieus opgepakt worden.
Ik ben ook een klant. Anders ga ik via ENECO MKB waar ik ook contacten heb vanwege VvE als bestuurder en heb daar in het verleden wel dingen als particulier voor elkaar gekregen met jullie niet werkende nieuwe Eneco app paar jaar terug. Inmiddels een niet erg blije (40 jaar) klant van Eneco.
Doezelaar wrote:

mpleizr wrote:

Doezelaar wrote:

VincentN wrote:

Lukt het dan wel?

Sorry hoor maar dit is weer het zoveelste voorstel dat echt niet gaat helpen. Zie mijn eerdere quotes en reacties met VincenN bij jullie. Die stelde hetzelfde voor.
Waarom verwijderen jullie niet mijn account zoals ik voorstel dan kan ik mij opnieuw registeren zoals een nieuwe klant. Vraag het je ICT kenners AUB ! Ik heb weer op ingewikkelde manier op dit forum moeten inlogen omdat het weer niet lukte (zelfde probleem als met Mijn Eneco kennelijk) en dus moet het nu echt serieus opgepakt worden.
Ik ben ook een klant. Anders ga ik via ENECO MKB waar ik ook contacten heb vanwege VvE als bestuurder en heb daar in het verleden wel dingen als particulier voor elkaar gekregen met jullie niet werkende nieuwe Eneco app paar jaar terug. Inmiddels een niet erg blije (40 jaar) klant van Eneco.

Komt er nog een reactie ????

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen