Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst! | Eneco Community
Sticky

Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

• 10 januari 2019
  • 102 reacties
  • 26568 Bekeken
Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

Toon eerste bericht

102 Reacties

Badge
Hi,

I've been trying to sign in my eneco page all day to change my installation amount but keep getting the same error.

Reputatie 5
Badge +5
@colmpatricklehane sorry you experience problems with Mijn Eneco. I have asked our administrator to solve this problem for you. I will get back to you as soon as I have an answer.
Badge
Hi @Erica

Any update on this?

Thanks
Reputatie 7
Badge +5
@colmpatricklehane

Not at the moment. My colleague Erica will get back to you as soon as there is news.

Best, Denise
Badge
Hallo,

Ik krijg de 'Wind tegen' pagina als ik probeer in te loggen. Ik heb de stappen hierboven gevolgd (incognito modus gebruikt in mijn browser) maar dat helpt helaas niet.

Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor 'Mijn Eneco' aangemaakt bij het aanmelden voor Toon (Eneco is niet mijn energieleverancier). Ik denk dat hier wat mis gegaan is.

Mijn gebruikersnaam en wachtwoord worden duidelijk wel herkend, maar hij loopt ergens 'vast' tijdens het inloggen.

Groet,
Jelle

PS ik krijg de melding op pagina
https://www.eneco.nl/authorization-code/callback
Gezien het een 'error 500' is gaat er op de server iets fout lijkt het?

Ik kan ook niet in de Toon App inloggen met hetzelfde wachtwoord.
Als ik opzettelijk een verkeerd wachtwoord invoer, krijg ik de melding dat ik niet herkend wordt - dus gebruikersnaam & WW zijn juist.
Als je gebruikersnaam en WW voor de Toon®️ App goed zijn, dan is het gewoon nog even wachten ivm de activering van je Toon®️ die net pas gerealiseerd is.
Straks nog een keer proberen en je zal zien dat het dan wel werkt.
Badge
Hallo Brandje, helaas, het werkt nu nog steeds niet - zelfde resultaat. Denk dat iemand van Eneco er naar moet kijken.

Gr Jelle
Hoi Jelle,

Dat is erg jammer!
Helaas gaat het bij inloggen Toon®️ klanten met een abo zonder energiecontract nogal eens fout.
Hopelijk kan een simpel WW reset door een moderator een oplossing bieden.
Reputatie 7
Badge +5
@Pozo

Goed dat je het aangeeft en bedankt voor het volgen van de stappen. Loop je hier vandaag ook nog tegenaan?

Groet, Denise
Badge
Hallo Denise, ja, geen verschil ten opzichte van eerder.
Reputatie 7
Badge +5
@Pozo

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb je dit probleem uitstaan bij mijn collega's die zich bezig houden met Mijn Eneco. Zodra dit is opgelost of wanneer er nieuws is, koppel ik dit hier terug.

Groet, Denise
Dear Eneco team,

My problem is the following: I am Eneco customer. I don't have a 'Mijn Enco' account. However, when I try to make one it says I can't make one because I already have one. Which I don't. That's it.

I have been trying to solve this issue since months. I called by now 3 times. 2 times I have been promised a solution and getting back to me, but neither ever happened. The third time the call center lady was kind enough to tell that they actually can't help me. I have to post at the forum. Whe I posted at the forum, I have been redirected to this post to seek for a solution. When I pronounced my diasppointment about your completely disfunctional and impotent system with a comment before, I have been contacted by your colleague of the month, Urgel, who said that my post is deleted because inaprorpiate language. Of course he also refused to help me until I post again here. So here I am, not using inapropriate language. Maybe this time I succeed. But who knows, maybe I won't. At this point I am not sure if contacting you is more helpful or I should rather just simply start praying for help from God. If I don't receive help until Sunday, I guess I will have to visit the church and start praying for a 'Mijn Eneco' account. Oh my life will be wonderful once I will have it
Reputatie 1
Badge
Hi @S.Flatin , we meet again. We want to keep the forum organized, which is why I referred you to this.

In the meantime you have spoken to another colleague. He wants, just like me, that everyone follows the house rules. But that aside. Your My Eneco account.

I assume that you have completed the above steps in the meantime? Have you also requested a password reset? Does this work?
Badge
Hoi, bij mij nog geen verbetering. Kunnen jullie iemand activeren om dit op te lossen? Ter controle - Dit is de formele klantenservice hiervoor toch? Die indruk wordt in ieder geval gewekt door de eneco site.

Als ik zelf mijn wachtwoord probeer te resetten (door bij het inloggen aan te geven dat ik hem vergeten ben) krijg ik te zien dat mijn gebruikersnaam niet bekend is.

Groet, Jelle
Reputatie 1
Badge
Hoi, bij mij nog geen verbetering. Kunnen jullie iemand activeren om dit op te lossen? Ter controle - Dit is de formele klantenservice hiervoor toch? Die indruk wordt in ieder geval gewekt door de eneco site.

Als ik zelf mijn wachtwoord probeer te resetten (door bij het inloggen aan te geven dat ik hem vergeten ben) krijg ik te zien dat mijn gebruikersnaam niet bekend is.

Groet, Jelle

Hoi @Pozo , dit is zeker de juiste weg om dit aan te kaarten! 🙂

Dus, bij het inloggen krijg je niet de vraag om te registreren maar om je wachtwoord in te voeren? En vervolgens krijg je de melding dat je e-mailadres (en dus ook je gebruikersnaam?) niet bekend is? Vreemd. Dit spreekt elkaar tegen.

Ik ga navraag voor je doen hoe dit komt, en belangrijker, of mijn collega's dit op kunnen lossen. Zodra ik terugkoppeling krijg, hoor je van mij.

Groet, Bianca
@Biancaa,
I have tried the steps and tried to reset the password. Neither worked
Badge
Inderdaad, het is wat vreemd, de symptomen zijn niet veranderd sinds ik 9 dagen geleden voor het eerst wat liet weten.

Gr Jelle
Reputatie 1
Badge
Inderdaad, het is wat vreemd, de symptomen zijn niet veranderd sinds ik 9 dagen geleden voor het eerst wat liet weten.

Gr Jelle

@Pozo , goed nieuws! Er is aan de achterkant het een en ander controleert. Niet alle instellingen stonden juist, nu weer wel! Wil jij je opnieuw registreren en mij laten weten of het aanmelden daarna wel lukt?

Groet, Bianca
Badge
Hoi, kan nu inderdaad wel inloggen, gelijk weer het volgende issue. Om de een of andere reden staat Automatische Incasso uit - heb ik niet voor gekozen, maar lijkt zo te zijn. Als ik mijn IBAN invul (toch echt correct, in format NLXX BANK XXXX XXXX XX zoals het op mijn bankpas staat), is het formulier het niet eens dat dit een geldig IBAN is...

Groet,
Jelle

Ik kan niet inloggen op mijn toon app. Er wordt aangegeven dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord onjuist zijn. Inloggen lukt wel op de Eneco app. Ik heb gebeld met klantenservice, die gaven aan dat Toon nog niet geactiveerd is. Ik meen me te herinneren dat ik Toon wel geactiveerd heb. De Toon thermostaat lijkt goed te werken. Wat moet ik doen om te kunnen inloggen op de Toon app?
Is je Toon®️ soms 2e hands.
Dus bedoelt de klantenservice misschien niet dat je Toon®️ dan nog ontkoppeld moet worden van de vorige eigenaar?
Pas dan kan je Toon®️ opnieuw activeren.
Hey Ton, dank voor je reactie! Ja, ik heb een Toon van een vorige eigenaar. Klantenservice heeft me gevraagd om in het Forum mijn verzoek te plaatsen, dan zou het verder opgepakt worden.
Hoi @case76 ,

Oke duidelijk!
Een moderator kan de ontkoppeling voor je regelen. Houdt het displaynr van de Toon®️ even paraat.
Heb je wel een abonnement op Toon®️ genomen ad €4,50 per maand?
Anders werkt de App voor Toon®️ ook niet.
Dank! Volgens mij heb ik een abonnement op Toon genomen (verhuisd, veel nieuwe dingen afgesloten), anders had ik volgens mij geen e-mail met activatiecode ontvangen 🙂.

Ik ben niet thuis. Als ik thuis ben zal ik het displaynummer paraat houden. Hoe kom ik dan in contact en hoe geef ik dat nummer door?
Vanavond zal de dan dienstdoende moderator jouw topic lezen en via een privébericht dit displaynr met je uitwisselen en de ontkoppeling voor je regelen. Dit ivm de privacy!
Komt goed.

Reageer