Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst! | Eneco Community
Sticky

Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

  • 10 januari 2019
  • 102 reacties
  • 26448 Bekeken
Problemen met inloggen in Mijn Eneco, Eneco app of Toon app? Lees dit topic eerst!

Toon eerste bericht

102 Reacties

Reputatie 5
Badge +5
@htca kijk aan! Heel fijn dit 🙂 Het is inderdaad goed om bij de andere ook even opnieuw in te loggen.
Reputatie 6
Badge +7
Ik heb nu weer een ander probleem. Ik kan nu niet meer inloggen op mijn eneco en de app. Klantnummer word ook niet herkent als ik een nieuw account wil aanmaken.
Reputatie 7
Badge +5
@picardo

Ik heb je wachtwoord aangepast waardoor het inloggen nu wel mogelijk is. Ik stuur je een DM met meer informatie.

Groet, Denise
gelukt!
Sinds ik Eneco heb (een paar maanden nu) probeer ik in te loggen of te registreren op Mijn Eneco op de website, maar alle keren krijg ik de pagina met Even wind tegen te zien. Waarom werkt dit niet? Ik wil graag in kunnen loggen. Hulp graag.

Groetjes,
Inge
Beste forum,
Sinds een week zijn wij verhuisd en hebben eneco en een toon geïnstalleerd in huis.
Helaas kunnen wij niet inloggen op mijn eneco of de toon app. Meerdere malen een wachtwoord reset aangevraagd maar die komt niet in de mail binnen. Ook de spam gecontroleerd.
Via Facebook contact gehad en zojuist telefonisch verwezen naar een help mailadres welke niet bestaat. Dit is digitaal@eneco.nl?
Kunnen jullie ons verder helpen?
Wij willen alleen maar een link om het wachtwoord te resetten. Klinkt niet moeilijk toch?
Gr. Will en Lein
Reputatie 5
Badge +5
@willlenleinrovers vervelend zeg, dat je niet komt ingelogd. We helpen je hier graag bij natuurlijk. Het klantnummer wat vermeldt staat in jouw profiel lijkt echter niet te kloppen, of geeft in ieder geval geen zoekresultaat. Wil je dit nog eens nalopen?
@willlenleinrovers vervelend zeg, dat je niet komt ingelogd. We helpen je hier graag bij natuurlijk. Het klantnummer wat vermeldt staat in jouw profiel lijkt echter niet te kloppen, of geeft in ieder geval geen zoekresultaat. Wil je dit nog eens nalopen?
Beste @Erica Het klantnummer is aangepast.
We horen graag van je. Gr. Will en Lein
Reputatie 5
Badge +5
@willlenleinrovers bedankt! Inmiddels de gegevens erbij kunnen pakken. Ik zie al meteen de reden dat je niet kunt inloggen en dat probleem ligt inderdaad aan onze kant. Ik ga zorgen dat dit wordt opgelost zodat jij je opnieuw kunt registeren en daarna gewoon inloggen op beide apps.
Reputatie 5
Badge +5
@willlenleinrovers als het goed is kun je je nu opnieuw registeren via https://www.eneco.nl/aanmelden/ wil je dit eens proberen?
Badge +1
Beste Eneco,

Sinds een paar dagen ben ik klant bij jullie. Een aantal weken geleden werd Toon al geplaatst. Deze werkt goed.
Sinds gisteren kan ik ook op Mijn Eneco inloggen maar helaas niet op de Toon app.
Inloggegevens worden niet herkent.

Ik heb alle stappen uit dit forum doorlopen maar zonder resultaat.

Kunt u mij helpen door eens in mijn account te duiken te checken of er geen dubbele of foutieve gegevens in staan.

Vriendelijk bedankt
Ik denk even mee....
Heb je op Toon®️ wel een abonnement van €4,50 p/m genomen?
Dat heb je nodig voor uitbreidingen op Toon®️, zoals de Toon App.
Badge +1
Dank voor je reactie Brandje.
Ik heb een abonnement van 4,50 pm voor Toon.
Zou het kunnen zijn dat deze nog niet actief is.
Ik blijf gewoon proberen.

Om even aan te geven hoe beroerd het inlog systeem van Eneco is... Toen ik wilde reageren op jou post werden mijn inlog gegevens van deze community niet meer herkent. 😃
Graag gedaan. Ja het actief worden van de App kost idd enige tijd.
Het inloggen op dit forum zou gewoon probleemloos moeten kunnen.

Let op dat je forumnaam je gebruikersnaam is en het WW kan je uiteraard vrij kiezen.
@willlenleinrovers als het goed is kun je je nu opnieuw registeren via https://www.eneco.nl/aanmelden/ wil je dit eens proberen?
@Erica Dankjewel! Gelukt. Alleen vraagt mijn eneco app nu om meterstanden terwijl we die al hebben doorgegeven. Oja en we hebben wind tegen op de laptop haha. 😂 komt goed. 👍🏻
Reputatie 5
Badge +5
@willlenleinrovers nou gelukkig gaat er nu één ding goed 😉 Op naar de volgende! Waar zie je de tegenwind melding precies? Op welke tab? Wat betreft de meterstanden uitvraag, is dit het officiële verzoek voor de jaarnota of een reguliere vraag naar meterstanden? Want de app is gebouwd om inzicht te geven door middel van meterstanden uitvragen of uitlezen (bij een slimme meter).
Beste Urgel,
Ik stel voor dat je zelf eerst de topic over dit probleem leest. Daar kom je ook al tegen. Ik heb 45 jaar in de ICT gewerkt maar dit "prutswerk"ben ik in mijn omgevingen nog nooit tegen gekomen. Ik wil dus wijzen naar de aanlogprocedures die Eneco gebruikt en niet synchroon lopen. De vreemde manier die Enweco gebruikt om aan te loggen in Mijn Eneco doet ook vreemd aan want als ge jouw emailadres invult en op volgende drukt staat jouw wachtwoord al in de regel. Een vreemde gang van zaken.

Groet George44.
Reputatie 6
Badge +2
@george44

Gezien het issue zowel bij de Toon app als bij Mijn Eneco speelt heb ik je bericht verplaatst naar dit topic. Kan je aangeven wat op dit moment nog de melding(en) zijn die je krijg te zien als je probeert in te loggen ? Je hebt waarschijnlijk voor Mijn Eneco de optie " wachtwoord onthouden" aanstaan. Dit is de reden dat je wachtwoord automatisch ingevoerd wordt.

Groeten Chantal
De huidige persoonsgegevens zijn momenteel niet beschikbaar.Neem contact op met onze klantenservice.

Dit krijg ik als ik ingelogd ben bij mijn Eneco en alles kan zien. Wil ik mijn paswoord veranderen dan krijg ik Oeps er is iets fout gegaan wilt u het opnieuw proberen.
Reputatie 6
Badge +2
@george44

Ik zet de issue hier intern uit. Mochten we meer informatie nodig hebben laat ik het weten.

Groeten Chantal
Reputatie 6
Badge +2
@george44

Mijn verzoek is om via een incognito pagina proberen in te loggen. In Chrome kan dat door control - shift - N in te toetsen. Mocht je alsnog de melding krijgen ontvang ik graag een printscreen van de melding.

Groeten Chantal
Goedendag,
Al sinds de afsluiting van mijn contract kan ik niet inloggen op mijn Eneco. Volgens het inlogscherm zou ik een mijn Eneco account moeten hebben. Wanneer ik op wachtwoord vergeten druk, krijg ik geen email. Wanneer ik gebruikersnaam vergeten selecteer, krijg ik wel een email. Ook wanneer ik mij met een nieuw mailadres probeer te registreren, zegt jullie website dat ik al een account heb op mijn eigen mailadres.

Nu, volgens de telefonische klantenservice heb ik geen account en zou ik een nieuw account moeten kunnen aanmaken. Zij sturen de melding steeds door naar ict, zonder dat er daadwerkelijk wat gebeurd.
Ik zou nu toch eens graag van mijn Eneco gebruik willen maken, om inzicht in mijn gebruik te krijgen en mijn voorschot hier eventueel op aan te passen. Ik wil niet voor verassingen komen te staan.

Groeten Thomas
Reputatie 5
Badge +5
@29Thomas10 sorry dat je niet kunt inloggen en in een loop vast zit. Erg frustrerend! Ik heb onze beheerders gevraagd alles te resetten zodat jij je wel kunt registeren. Zodra dit is geregeld geef ik je een seintje 🙂
@29Thomas10 sorry dat je niet kunt inloggen en in een loop vast zit. Erg frustrerend! Ik heb onze beheerders gevraagd alles te resetten zodat jij je wel kunt registeren. Zodra dit is geregeld geef ik je een seintje :-)

Ik wacht rustig af. Weet jij hoelang dit duurt? Ik neem aan dat dit best snel kan gebeuren 😃
Reputatie 5
Badge +5
@29Thomas10 begrijpelijk dat je hierop terug komt! Graag nog wel wat geduld omdat het nog niet is geregeld. Ook al zou dit qua handeling snel kunnen gebeuren, zijn we afhankelijk van de mensen die dat kunnen 😉. Ik heb een reminder gestuurd aan de betreffende afdeling. Zodra het zover is kom ik bij je terug!

Reageer