Problemen met inloggen Forum/Mijn Eneco | Eneco Community

Problemen met inloggen Forum/Mijn Eneco

• 6 mei 2019
  • 7 reacties
  • 254 Bekeken

Badge
zoals jullie al eerder schreven is er een duidelijke scheiding gemaakt tussen mijn eneco en het forum ze moeten dus beide ieder een afzonderlijke inlog hebben, dus inloggen bij mijn eneco gaat goed, maar ik kan daar vandaan niet naar het forum , ik heb de afgelopen dagen dagelijks een nieuw wachtwoord voor de inlog van forum gemaakt , maar die wordt niet onthouden terwijl ik zelf op mijn laptop het onthouden wachtwoord altijd hebt aam staan ook nu weer een nw wachtw moeten aanmaken om hier te reageren dus ook de link op de mail die ik binnenkrijg in mijn email berichten werkt niet ik moet steeds weer een nw ww aanvragen

7 Reacties

Badge
ik hoop nu wel dat ik de volgende keer gewoon kan inloggen op de community, want ik heb weer eerst een nw wachtwoord moeten aanvragen om hier te komen er is dus nu weer een nieuw wachtwoord, ik reken er op dat ik over 2 dagen nu gewoon kan inloggen met dit nw wachtwoord
Badge
ook vandaag moest ik alweer een nieuw wachtwoord aanvragen terwijl ik dit gisteren ook al gedaan had , hij pakt het wachtwoord van gisteren niet op hij onthoud het niet
Reputatie 7
Badge +6
@G.H. Bleijerveld

Vervelend dat je elke keer een nieuw wachtwoord moet aanmaken.. Log je direct in op het forum, of log je in via Mijn Eneco op het forum?
Badge
het is eigenlijk nog erger bij mijn eneco word de gebruikers naam NIET onthouden ,maar het wachtwoord WEL ook bij mijn eneco moet ik telkens weer de gebruikers naam invoeren, en dan via de puntjes van het wachtwoord kan ik inloggen en werkt alles opnieuw maar deze inlog blijft niet de hele dag al na een uur moet ik weer opnieuw de gebruikers naam invullen de gebruikersnaam van mijn eneco moet mijn email adres zijn ,maar hij onthoud het NIET
Reputatie 6
Badge +2
@G.H. Bleijerveld

Voor je vragen over het inloggen heb ik een nieuw topic aangemaakt. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Als ik het goed begrijp log je in met je wachtwoord en gebruikers naam. Niet via de optie om te loggen op het forum via Mijn Eneco. Krijg je ook een foutmelding als je je bekende wachtwoord alsnog invoert ?

Groeten Chantal
Badge
in mijn eneco heb ik nergens de optie inloggen forum gezien , dus ik log in op de forum pagina als ik dan inlog geeft ie direct aan dat wachtwoord niet goed is ,en dan moet ik weer een nw ww aanvragen alleen vandaag al voor de 3e x
Reputatie 7
Badge +6
@G.H. Bleijerveld

We hebben terugkoppeling gehad van de forum beheerders. Zij geven aan dat dit kan spelen wanneer je inlogt met je e-mail adres en je wachtwoord. Wanneer je inlogt met je gebruikersnaam G.H. Bleijerveld en vervolgens met je wachtwoord, hoef je geen nieuw wachtwoord aan te maken.

Groet,

Folkert

Reageer