beantwoord

Mijn Eneco: verbruik downloaden lukt niet

Reputatie 2
Badge +2
  • 250 gigawatt
  • 392 reacties
Op dit moment lukt het mij NIET om stroom verbruik te downloaden. Als ik een periode kies geeft de website een foutmelding op de gekozen datum. De datum is gekozen via het kalender icoon naast het invoer veld. De melding geeft niet aan wat er niet goed is. Gaat zowel in Edge, IE als in Chrome fout. Chrome geeft wel een iets andere melding.
Is dit alleen bij mij? 🙂
Edge:

Chrome:

icon

Beste antwoord door Folkert 9 mei 2017, 10:06

@Allen

Ik heb dit doorgegeven aan de functioneel beheerders van Mijn Eneco. Zodra ik een terugkoppeling krijg laat ik het aan jullie weten. Ik krijg inderdaad ook deze melding te zien.

Bekijk origineel

22 Reacties

de bestanden kan ik ook niet downloaden, de datum geeft een foutmelding.
Reputatie 2
Badge +2
Misschien kan een moderator hier even naar (laten) kijken.
Reputatie 4
Badge +4
Ook hier krijg ik het niet gedownload via Chrome en Edge.. Het lijkt een MijnEneco probleem te zijn.
Zelfs bestanden in het verleden (01-01-2017 / 01-02-2017) worden niet gedownload.
Reputatie 4
Badge +6
@Allen

Ik heb dit doorgegeven aan de functioneel beheerders van Mijn Eneco. Zodra ik een terugkoppeling krijg laat ik het aan jullie weten. Ik krijg inderdaad ook deze melding te zien.
Reputatie 4
Badge +6
@Allen

Er staat voor volgende week een fix gepland hiervoor, daarna kunnen jullie de standen weer downloaden via mijn Eneco.
Kijk dat is weer een goed bericht!
het downloaden van gebruiksgegevens lukt niet
Reputatie 4
Badge +6
@D. Haagsman

Welkom! Ik heb je topic samengevoegd, dit gaat over hetzelfde onderwerp. Volgende week wordt er een fix uitgerold, daarna is het weer mogelijk om deze gegevens te downloaden.
Reputatie 2
Badge +2
Inmiddels een "studie" gemaakt van de web pagina met de download knop. Mijn conclusie is dat er syntax fout is gemaakt bij de definitie waaraan een datum moet voldoen.
Een paar schuine strepen te veel!
Pagina is m.i. door de ontwikkelaars "live" gezet zonder de download te testen 😞
Het downloaden van verbuik is nog steeds niet mogelijk! Wanneer wel?
Reputatie 4
Badge +6
@D.K. Miedema,

De pagina met het verbruik is tijdelijk buiten gebruik in verband met werkzaamheden.
Wat versta je onder tijdelijk???
De download werkt weer deels. Neem aan dat de rest morgen wordt opgelost?
Reputatie 2
Badge +2
@D.K. Miedema en @J.H. Lagrand

Het is helaas niet bekend voor wanneer dit opgelost is. Je kan de website zelf ervoor in de gaten houden. Sorry voor het ongemak!
Downladen overzicht gaat nu weer goed.
In april 232 kwh opgewekt aan energie.
In het bestand wat ik gedownload heb zie ik daar niets van! Hoe kan dat?
Kijk hier voor het antwoord van moderator Denise:

https://forum.eneco.nl/servicevragen-mijn-eneco-meterstanden-andere-vragen-90/gegevens-downloaden-14399/index1.html#post148938
Op de app kan ik nu zien wat ik teruglever aan kwH. Top!
Ik heb een simpele vraag!
Hoeveel gebruik ik maandelijks totaal aan energie (kwh)
1. Verbruikt energie app - Terug levering app of
2. Verbruikt energie app + Terug levering app?
Mvg,
D.K. Miedema
D.K. Miedema wrote:

Op de app kan ik nu zien wat ik teruglever aan kwH. Top!
Ik heb een simpele vraag!
Hoeveel gebruik ik maandelijks totaal aan energie (kwh)

De verbruikte energie - de terug levering aan energie = jou verbruik in kWh.
Is het getal positief dan heb je meer verbruikt als dat je opwekt.
Is het getal negatief dan heb je meer opgewekt als dat je verbruikt.

Johan
Aan Moderator

Ik download maandelijks v.a. 2016 mijn stroom en gasverbruik, op het download document (excel) vind ik ineens geen stroomverbruik gegevens normaal tarief terug maar alleen laag tarief. Ik kan derhalve mijn totale verbruik dus niet aflezen uit het gedownloade bestand. Hoe kan dit? Was op mijn uitdraai van 3 juli jl. over de maand juni 2017 nog wel zichtbaar: verbruik laag tarief, verbruik normaal tarief. Graag uw antwoord.
r.m. vink
Volgens mij heb je hier van een moderator al antwoord op gehad:

https://forum.eneco.nl/mijn-eneco-en-eneco-app-129/download-verbruiksgegevens-14598/index1.html#post150671
Beste Brandje en Moderator,

Dank jullie wel... had dit even over het hoofd gezien ...
Wacht de aanpassing website af.

m.vr.gr.
Graag gedaan!
Ik las je bericht en dacht: "daar heb ik toch een antwoord op gezien"

Ook weer opgelost.

Reageer