Mijn Eneco - ontbrekende info (al maanden) | Eneco Community
vraag

Mijn Eneco - ontbrekende info (al maanden)

• 5 april 2019
  • 6 reacties
  • 478 Bekeken

Badge +2
  • Liefhebber (level 10)
  • 15 reacties
In "Mijn Eneco" ontbreekt al maanden de info over mijn stroomcontract... al eerder contact over gehad, wanneer wordt dit opgelost?

De informatie over mijn verbruik Warmte is ook al maanden van slag. Zowel mijn jaarafrekening maart 2018 als maart 2019 geven geen 36 GJ aan. De vergelijking met "Nederland" vind ik dan wel weer grappig... blijkbaar ben ik de enige Warmte gebruiker?

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @kiz,

Bedankt voor het melden. Ik heb dit doorgespeeld naar de experts die achter Mijn Eneco zitten. Zodra ik hierover een terugkoppeling ontvang (en ik hoop snel), deel ik dit in dit topic.

Groet, Denise
Badge +2
Beste @DeniseMR

We zijn inmiddels ruim een maand verder, en er is nog niets veranderd. Ik word wel, als ik inlog bij Mijn Eneco, netjes naar de App "voor meer inzicht" verwezen. Daar kan ik dan de tarieven inzien, maar weer niet het volledige gebruik (werkt niet voor Stadswarmte).

Begint wel vervelend te worden ondertussen.
Reputatie 5
Badge +5
@kiz goed dat je ons hieraan herinnert. Ik heb mijn collega Denise gevraagd of zij jou al van een update kan voorzien aangaande het issue. Na het weekend kan zij hier bij jou op terugkomen.
Reputatie 7
Badge +4
@kiz

Momenteel nog geen nieuws, helaas! Ik zit er wel voor je achteraan en laat het je weten zodra er iets bekend is.

Groet, Denise
Badge +2
We zijn inmiddels weer een maand verder, en er is nog steeds niets veranderd: volgens Mijn Eneco neem ik alleen Warmte af (zal ik maar stoppen met betalen voor stroom dan?) en het overzicht verbruik Warmte geeft een kaal grafiekje zonder getallen, met vergelijkingen die nergens aan te relateren zijn.

Alle "meer inzicht" aanbevelingen ten spijt, het werkt gewoon al maanden niet en ik krijg ook niet echt het idee dat er gewerkt wordt aan een oplossing.
Reputatie 7
Badge +4
@kiz

We zijn momenteel bezig met het vernieuwen van Mijn Eneco en nemen dit hier in mee, vandaar dat het tot nu toe nog niet opgelost is. De verwachting is dat de vernieuwing is afgerond na de zomer, wat betekent dat het nog even kan duren voordat je meer inzicht hebt.

Groet, Denise

Reageer