Mijn Eneco inlogproces volledig vernieuwd

Reputatie 2
Badge +2
  • Community Manager
  • 297 reacties
Beste forumleden,

Met trots kan ik jullie meedelen dat het inlogproces van Mijn Eneco volledig vernieuwd is! We merkten dat veel klanten niet probleemloos konden inloggen en daarom hebben we hard gewerkt aan het vernieuwen van de pagina's.

De belangrijkste wijzigingen:
  • De schermen zijn volledig vernieuwd: rustig en overzichtelijk.
  • Heldere teksten.
  • Nieuwe functies: zo is het nu mogelijk om op te vragen met welk e-mailadres je geregistreerd bent bij Mijn Eneco.
  • Handige tips: zoals 'waar vind ik mijn klantnummer?'

In bijgaande printscreens alvast een eerste indruk, neem vooral zelf een kijkje! Tips, vragen en ideeën zijn uiteraard welkom.

Groet, Stefan

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Als ik ingelogd ben en ik wil met de tablet mijn pdf jaarnota opvragen, dan opend hij een nieuw tabblad met dezelfde pagina, als waar ik op zit. Ga ik in dit nieuwe tabblad werken, en voer ik dezelfde aktie uit, dan word er in het 2 e tablad een 3e tablad geopens met weer dezelfde pagina etc. Dit gaat door totdat je zelf niet meer ziet, wat je aan het doen bent.,(wordt te klein).

Dus dat gaat iets niet goed.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo jvp,

In dit traject hebben we de inlogflow aangepast, nog niet Mijn Eneco zelf.
We gaan uiteraard kijken naar de melding die je geeft rondom de nota's. Bedankt voor de melding!

Groet, Stefan
Reputatie 2
Badge +1
Hallo jvp,

We zijn er inmiddels mee bezig 🙂 Kun je nog aangeven welke tablet je gebruikt (welke OS en versie) en via welke browser je het hebt geprobeerd? Dan gaan we het verder onderzoeken.

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mike
Reputatie 4
Badge +4
wil ik op mijn pc met chrome de dag tabel zien over 1 week ( grafiek)
dan krijg ik dat niet voor elkaar er word steeds om inloggen gevraagd
week en maand grafiek levert geen probleem op
Reputatie 3
Badge +4
jvdl wrote:

wil ik op mijn pc met chrome de dag tabel zien over 1 week ( grafiek)
dan krijg ik dat niet voor elkaar er word steeds om inloggen gevraagd
week en maand grafiek levert geen probleem op

Hier werkt het op chrome wel, maar via safari niet. gebruik om ergernis te voorkomen firefox als standaardbrowser. PS. via iphone/ipad

Reageer