Mijn Eneco crasht steeds | Eneco Community
vraag

Mijn Eneco crasht steeds

Toon eerste bericht

39 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
@Folkert:

Thanks voor de duidelijke antwoord!
Ik wacht af. 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

De beheerders hebben er naar gekeken en dit wordt doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de app. Kun je aangeven van welke Android versie je gebruik maakt?
Reputatie 7
Badge +8
@mAiden

De beheerders hebben er naar gekeken en dit wordt doorgestuurd naar de ontwikkelaars van de app. Kun je aangeven van welke Android versie je gebruik maakt?

Telefoon beschikt over Android 5.0.1 Lollypop.
Tablet beschik over Android 4.4.2 KitKat.

Dankjewel Folkert!!
Reputatie 3
Badge +3
@mAiden

Folkert. Geldt dit ook voor mijn melding?:

@Folkert. Geen crash bij mij. "Status nota" bij mij niet in te zien omdat ik nog x maanden heb tot 1e jaarnota. "Verbruik" niet inzichtelijk. Melding: "mandaat is verwerkt en de standen worden opgehaald..."
maar die tekst zie ik al ongeveer 2 weken.

Telefoon Android 5.0 / Tablet Android 4.4.2
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Ervaar je dezelfde problemen wanneer je de app op de tablet gebruikt?

@Arno01

Jouw melding staat uit bij de functioneel beheerders, ik hoop dat ze zo snel mogelijk een oplossing vinden, dit heeft meer te maken met de systemen die gekoppeld zijn aan de app, de melding van mAiden betreft echt de app zelf, dus jullie meldingen staan uit bij verschillende onderdelen. Maar bedankt voor de info dat stellen de beheerders altijd op prijs.
Reputatie 7
Badge +8
@Folkert :

Exact dezelfde problemen. Zodra ik de app open crash deze direct! Heb geen mogelijkheid om een tab aan te tikken.
Reputatie 7
Badge +8
We zijn inmiddels 7dagen verder. Is er inmiddels wat meer bekend, of is er een terugkoppeling ontvangen? Begint nu wel erg hinderlijk te worden om de app niet te kunnen gebruiken..
Reputatie 7
Badge +8
Nogmaals een poging doen, om antwoord te krijgen van een Moderator.. 2 dagen geleden ookal gevraagd naar de huidige stand van zaken. Het continue crashen van de app begint erg hinderlijk te worden.. Zo ben ik nu min of meer verplicht Mijn Eneco zaken via PC te doen...
Reputatie 4
Badge +1
Hoi!

Ik ga dit nog even checken bij Folkert. Hij komt hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet,
Mike
Reputatie 7
Badge +8
Hoi!

Ik ga dit nog even checken bij Folkert. Hij komt hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet,
Mike

Dankjewel voor het snelle antwoorden Mike!
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Ik stuur nog even een berichtje naar de beheerders zodat zij bij de ontwikkelaars kunnen informeren, ik heb nog niets van hen vernomen.
Reputatie 7
Badge +8
@mAiden

Ik stuur nog even een berichtje naar de beheerders zodat zij bij de ontwikkelaars kunnen informeren, ik heb nog niets van hen vernomen.

Dankjewel. Zodra je terugkoppeling hebt, hoor ik het wel!!
Reputatie 7
Badge +8
@Folkert : inmiddels gisteravond een update ontvangen in de Play Store. Deze uitgevoerd, en de app werkt weer.. Zit nu alleen nogsteeds met het mandaat gebeuren.. Kan hier ook spoedig een oplossing voor komen? Dit speelt ookal zeker 1maand..
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Ik zie dat Eva dit in een ander topic voor je in behandeling heeft genomen; wordt vervolgd!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen