Mijn Eneco crasht steeds | Eneco Community
vraag

Mijn Eneco crasht steeds

• 24 februari 2016
  • 39 reacties
  • 1074 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8
Meerdere er last van dat de Mijn Eneco App bij opstarten crasht?

Ik heb de App als is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit maakte geen verschil.
Zo heb ik ook al is het geheugen leeggemaakt, maar ook dit hielp niet..

39 Reacties

Hoi mAiden,

Nee nergens last van op iPhone.
Ik hen die storingsmeldingen nog nooit gezien.
Reputatie 5
Badge +3
Beste mAiden,

Dit is inderdaad een vreemde melding, maar ik vermoed dat dit een fout is van je mobiel in cominatie met de Mijn Eneco app. Wil je anders de app verwijderen en opnieuw downloaden?

Groet, Audrey
Reputatie 3
Badge +3
Meerdere er last van dat de Mijn Eneco App bij opstarten crasht?

Ik heb de App als is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dit maakte geen verschil.
Zo heb ik ook al is het geheugen leeggemaakt, maar ook dit hielp niet..

Ja ik kreeg die melding ook een week geleden na een update. Alles verwijdert en opnieuw gedownload en nadien werkte het weer. Was met een "android" mobiel.
Beste mAiden,

Dit is inderdaad een vreemde melding, maar ik vermoed dat dit een fout is van je mobiel in cominatie met de Mijn Eneco app. Wil je anders de app verwijderen en opnieuw downloaden?

Groet, Audrey

Hoi Audrey,

Dat heeft hij gedaan en dat maakte geen verschil.

@mAiden,

Zoals gezegd op de iPhone heb ik geen problemen.
Wat is jouw configuratie?
Je zegt ik heb geheugen vrijgemaakt; kan je ook rebooten of een harde reset en dan opnieuw installeren?
Reputatie 7
Badge +8
@Audrey

Ik heb inderdaad de App als is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Heb zelfs het geheugen, wat de App gebruik leeggemaakt.

Ik beschik over een LG Leon 4G met Android 5.1.
Sinds de laatste update gebeurt dit continue als ik hem opstart.

@Brandje

Toestel heb ik al is opnieuw opgestart, ook dit maakte niet uit.
Wel vrij hinderlijk, want kan nu niks met de App op mij telefoon.
Telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik nog niet geprobeerd, doe dat liever ook niet.

//

Even nog een aanvulling.
Ik heb het vandaag ook getest of het aan mij toestel lig. Dus heb het ook getest op een Samsung galaxy tab 3 maar ook hier crasht de App direct bij opstarten. Zelfde als bij mij toestel gebeurd.
Hoi mAiden,

Zou het dan toch aan Android liggen??
Wel vreemd dat er geen andere crash meldingen zijn, want 1 keer en dan gewoon werkend opnieuw installeren telt niet mee zoals jij het ervaart.

Ik ben nieuwsgierig wat de software-ontwikkelaars hier nu van vinden....
Reputatie 7
Badge +8
Hoi mAiden,

Zou het dan toch aan Android liggen??
Wel vreemd dat er geen andere crash meldingen zijn, want 1 keer en dan gewoon werkend opnieuw installeren telt niet mee zoals jij het ervaart.

Ik ben nieuwsgierig wat de software-ontwikkelaars hier nu van vinden....

Daar ben ik ook nieuwsgierig naar!
Reputatie 5
Badge +2
@mAiden

Ik heb dit voorgelegd aan de ontwikkelaars en hoop snel een terugkoppeling voor je te hebben.
Zodra ik meer weet kom ik er hier op terug.
Hoi mAiden,

Kijk dat is snel!
Nu even afwachten dus!
Reputatie 7
Badge +8
@VincentN

Super, dankjewel.. Ik wacht af..

@Brandje

Inderdaad, dat is snel! Nu inderdaad maar even afwachten, wat er uitkomt!
Reputatie 6
Badge +2
ach ik heb nog steeds geen data in die app blijft maar mandaat houden waardeloze app !!
Reputatie 5
Badge +2
@mAiden

Ik krijg zojuist een update; er word maandag naar gekeken, dan ben ik er zelf helaas niet dus ik hoop hier dinsdag op terug te kunnen komen.
Reputatie 7
Badge +8
@mAiden

Ik krijg zojuist een update; er word maandag naar gekeken, dan ben ik er zelf helaas niet dus ik hoop hier dinsdag op terug te kunnen komen.

Dankjewel voor het snelle antwoord! Is helemaal goed hoor, dan hoor ik het dinsdag wel! Alvast fijn weekend gewenst vanuit het zonnige Almelo.
Hoi mAiden,

Nou dat is mooi in behandeling.

Zonnige Almelo.....
Hier in het Westen zit het pot dicht:@

Vrijwel geen opwek.....
Er loopt maar 297 waat binnen van de 1920.
Reputatie 3
Badge +2
Heb dezelfde melding op Samsung tablet, wacht af wat de update brengt.
Reputatie 7
Badge +8
Even kleine update :

Helaas vandaag terug naar fabrieksinstellingen moeten gaan. Ergens zag ik het ook positief in. Want misschien deed de Mijn Eneco app het nu wel? Helaas, was te mooi om waar te zijn, hij crasht nogsteeds bij het opstarten.
Gewoon het onderzoek van Eneco afwachten, want wellicht dat dat helderheid brengt.
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden, Stansat & Arno01

Als ik het goed begrijp kunnen jullie wel inloggen, maar crasht bij ''status nota''? Gebeurt dit ook wanneer jullie het verbruik opvragen?
Reputatie 3
Badge +3
@Folkert. Geen crash bij mij. "Status nota" bij mij niet in te zien omdat ik nog x maanden heb tot 1e jaarnota. "Verbruik" niet inzichtelijk. Melding: "mandaat is verwerkt en de standen worden opgehaald..."
maar die tekst zie ik al ongeveer 2 weken.
Reputatie 7
Badge +6
@Arno01

Bedankt, ik meld deze ook bij onze functioneel beheerders.
Reputatie 7
Badge +8
@mAiden, Stansat & Arno01

Als ik het goed begrijp kunnen jullie wel inloggen, maar crasht bij ''status nota''? Gebeurt dit ook wanneer jullie het verbruik opvragen?

Zodra ik de app open crash deze direct. Dit gebeurt op mij telefoon, en tablet.. Vincent zou vandaag met een update komen hierover. Telefoon opnieuw opstarten, heeft geen zin. App verwijderen, en opnieuw installeren, heeft geen zin. Helaas gisteren mij telefoon terug moeten zetten naar fabrieksinstellingen, ook dit heeft niet geholpen. Kan alleen nog aan de Android app liggen.
Reputatie 7
Badge +8
Hopelijk komt er vandaag uitsluitsel wat er met de app aan de hand is? Ik heb het gisteren gemist, helaas..
Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag,

Mijn collega Folkert heeft het gemeld. Zodra hij meer weet, dan hoor je het. Dat is niet altijd dezelfde dag ;)

Groet,
Mike
Reputatie 7
Badge +8
Goedemiddag,

Mijn collega Folkert heeft het gemeld. Zodra hij meer weet, dan hoor je het. Dat is niet altijd dezelfde dag ;)

Groet,
Mike

@Mike: Vincent had mij vorige week al toegezegd dat tie gisteren meer zou weten..
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

Het klopt, Vincent heeft het gemeld en ik heb de terugkoppeling gegeven die hij gekregen heeft, deze bestond uit een vervolgvraag, ze hebben het verder in onderzoek, het kan even duren voordat ze dit kunnen reproduceren, zodra dit gebeurt is kan er aan een oplossing gewerkt worden.

Reageer