Mijn Eneco app geeft afwijkende uitkomst binnen dezelfde maand | Eneco Community
beantwoord

Mijn Eneco app geeft afwijkende uitkomst binnen dezelfde maand

Reputatie 6
Badge +2
eneco app is volgens mij van padje af
1e kerstdag nog 11euro terug
vandaag 33euro betalen
terwijl toon op -56 staat.

vreemd weer !
icon

Beste antwoord door Erica 4 januari 2019, 15:10

@RL van der Werf goed dat je dit meldt. Ik durf niet te zeggen of de Mijn Eneco- app het nog allemaal op een rijtje heeft 😉 Soms is er een verstoring in het ophalen van verbruiksgegevens en wanneer dit als nog doorkomt kan de uitkomst daardoor beïnvloed zijn. Wat betreft de vergelijking met Toon. Dat kan sowieso kloppen. Beide werken namelijk met een andere berekening. De verschillen zien er zo uit:

Eneco App: Gebruikt alle kosten: Verbruik x kWhprijs, verbruik x m3 prijs, gasregiotoeslag, transportkosten, vastrecht, belastingen - hefftingskorting voor stroom.

Toon display: Verbruik x Tarief kWh, verbruik x tarief m3 (zonder gasregiotoeslag).

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +4
@RL van der Werf goed dat je dit meldt. Ik durf niet te zeggen of de Mijn Eneco- app het nog allemaal op een rijtje heeft 😉 Soms is er een verstoring in het ophalen van verbruiksgegevens en wanneer dit als nog doorkomt kan de uitkomst daardoor beïnvloed zijn. Wat betreft de vergelijking met Toon. Dat kan sowieso kloppen. Beide werken namelijk met een andere berekening. De verschillen zien er zo uit:

Eneco App: Gebruikt alle kosten: Verbruik x kWhprijs, verbruik x m3 prijs, gasregiotoeslag, transportkosten, vastrecht, belastingen - hefftingskorting voor stroom.

Toon display: Verbruik x Tarief kWh, verbruik x tarief m3 (zonder gasregiotoeslag).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen