Mijn Eneco 2.4.0 update | Eneco Community

Mijn Eneco 2.4.0 update

Reputatie 7
Badge +8
Sinds vandaag een update gehad van Mijn Eneco. Hierin werd gezegd:

• Dat Toon nu te koppelen valt hieraan. Deze functie is al niet vindbaar bij mij..
  • Ook de tussenstand zou nu beter moeten werken? Ook deze werk nogsteeds (sinds '16) niet bij mij!
Gaat er nog iets mis bij Eneco zelf? Of doe ik iets verkeerds?

Gaat overigens over: 3.4.0 , typfoutje gemaakt.

19 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi mAiden,
Bedankt voor je bericht. Wat zie je bij de instellingen? Heb je een print screen?
Wat betreft de tussenstand geldt nog steeds dat we verwachten dat deze eind maart 2018 weer informatie toont.
Hoi Kelly ik zie niets over Toon®️ bij de instellingen:

Hier geen directe auto-update app. Via Iphone 7

eerst verwjderen en dan de nieuwe update downloaden. Bij 1e opstart geef je toestemming koppelen toon

Mooi, goeie tip Mark.
Ik ga ‘m uitproberen.
Reputatie 7
Badge +8
@Kelly :

Inmiddels zojuist een 2e update van Mijn Eneco in de Play Store gehad, hiermee kon ik Toon wel koppelen. Kreeg bij het opstarten, inderdaad het koppel scherm.

Wat betreft de tussenstand, ik wacht af tot eind maart 2018. Mocht het dan nog niet werken, meld ik me weer! 🙂
Hoi @Kelly ,

Ik krijg geen koppelmogelijkheid.
App (IOS)verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Zal wel met Quby en het veldtestgebeuren te maken hebben.
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @Brandje,

Goeie vraag! Daar weet ik niet direct antwoord op maar daar ga ik achteraan.
Je hoort van mij.

Groet, Vincent
Reputatie 5
Badge +2
@Brandje, heb je ook geen handmatige optie?
Je zou dit zelf moeten kunnen koppelen begrijp ik.
VincentN wrote:

@Brandje, heb je ook geen handmatige optie?
Je zou dit zelf moeten kunnen koppelen begrijp ik.

Hoi Vincent,

Dat klopt, dat zou ook moeten.
Ik draai 3.40.0 en als ik dan bij instellingen kijk dat heb ik voor Toestemming diensten staan: Akkoord
Maar een koppeling met Toon zie ik niet.
Ik vermoed namelijk dat het komt omdat ik als veldtester op een andere wijze gekoppeld moet worden.
Heb je dat ook intern nog even nagevraagd?
Reputatie 5
Badge +4
Ik kan wel de basis element van toon besturen via de app. (Temp omhoog en om laag), maar nu zegt de Eneco app dat mijn toon in storing is en dat terwijl de toon app zelf wel netjes zijn werk doet.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje

Als veldtester zit je op een andere server, deze is niet gekoppeld met de Mijn Eneco app, dus kan je hier geen gebruik van maken.
Folkert wrote:

@Brandje

Als veldtester zit je op een andere server, deze is niet gekoppeld met de Mijn Eneco app, dus kan je hier geen gebruik van maken.

Hoi Folkert,

ik vermoedde het reeds, bedankt voor de bevestiging.
Reputatie 5
Badge +4
Het leek zo mooi een koppeling met toon, maar als je na een update van d app de toon moet ontkoppelen en weer opnieuw moet koppelen is toch een gemiste kans. Tevens is het er onduidelijk omdat de app niet de juiste huidige temperatuur van toon laat zien en je hem Rus niet duidelijk kan instellen. Daarom de toon maar ontkoppeld en alleen de toon app gebruiken, omdat deze wel de juiste gegevens laat zien.
We hopen dat het in de volgende update gefixt kan worden.
Net qua weergegeven temperatuur versie 2.189.0 vergelen met Toon®️.
Die is identiek?
Reputatie 5
Badge +4
Bij mij bleef / blijft hij standaard op 18,5 staan. Dus vandaar maar los gekoppeld.
Op nieuw koppelen verholp het niet.
Oke dat is jammer. Misschien even wachten tot er voor jou ook weer een nieuwe versie is?
Reputatie 7
Badge +4
@Masterbas

In het menu van de Eneco app vind je de knop 'Feedback'. Kan je dit probleem daar melden? Zo nodig kunnen via die weg onze ontwikkelaars meekijken om je van meer informatie te voorzien.

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +8
Omdat ik het zelf dit topic niet al te best begon, zal ik hem is even updaten van mij kant.
Mededankzij onder andere @DeniseMR werk mij tussenstand in de Mijn Eneco nu uitstekend! 😎

Nogmaals bedankt Denis!
Dn nu eigenlijk nog even de header laten aanpassen, toch?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen