Klantnummer nieuwe klant | Eneco Community

Klantnummer nieuwe klant

Badge
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 5 reacties
Ik ben pas klant geworden bij Eneco en heb vandaag de Toon gekregen. Nu wil ik hiermee verder met oa de Toon app, maar heb hiervoor mijn klantnummer nodig. Heb het contract al nagekeken maar daar kan ik hem niet vinden. Iemand een idee waar ik hem wel kan vinden?

ps nota's of jaarafrekeningen heb ik als nieuwe klant niet

18 Reacties

Ook gekeken bij Mijn Eneco op de site zelf?
Badge
Brandje wrote:

Ook gekeken bij Mijn Eneco op de site zelf?

Snap niet helemaal wat je bedoelt. Om een account aan te maken bij mijn Eneco heb ik juist mijn klantnummer nodig.
Omdat je eigenlijk een abonnement wil om de uitbreiding gen op Toon®️, zoals de App, te kunnen gebruiken kan je beter bellen met 088 895 59 59.
Het kan alleen telefonisch ivm de mondelinge overeenkomst, dan kan je daar ook meteen je klantnummer navragen.
Reputatie 7
Badge +6
@Darksens,

Welkom hier! Kun je mij je postcode, huisnummer en geboortedatum via een privébericht doorgeven? (Dit i.v.m. je privacy). Dan stuur ik je een privéberichtje terug met je klantnummer en daarmee kun je verder met het aanmaken van een Mijn Eneco account. Met diezelfde inloggegevens kun je vervolgens in de Toon app.
hallo, ik heb een contract bij eneco voor 3 jaar. hoe ik me wil aanmelden bij eneco is het bericht dat mijn account niet bestaat. en de rekeningen komen naar mij voor betaling
Reputatie 7
Badge +4
@Pawel Kusiak

Probeer je een account aan te maken voor Mijn Eneco of probeer je in te loggen?
Ik probeer in te loggen en mijn account bestaat niet
Wat moet ik doen om me te helpen inloggen bij mijn eneco? mijn e-mail werkt ook niet
Reputatie 7
Badge +4
@Pawel Kusiak

We hebben op het moment een storing, waardoor dit helaas niet mogelijk. Ik laat het je hier weten wanneer je een nieuw Mijn Eneco account kan aanmaken.
Reputatie 7
Badge +4
@Pawel Kusiak

Kan je opnieuw een Mijn Eneco account aanmaken? Ik lees graag terug of het is gelukt.
Ik heb het geprobeerd, maar ik kan niet inloggen op een oud account, Wanneer ik een nieuw account open, zal mijn klantnummer veranderen, zal ik dan nog steeds dezelfde hebben?
Reputatie 7
Badge +4
@Pawel Kusiak

Klopt, je dient een nieuw account aan te maken. Dit heeft verder geen invloed op je klantnummer, wat betekent dat deze niet verandert.

Groet, Denise
Hallo,

Ik heb me ook zojuist aangemeld bij Eneco en kan mijn klantnummer ook nergens vinden?
Op mijn adres hebben wij afgelopen jaar Eneco gehad, maar dat stond op iemand anders zijn naam die nu verhuisd is. Vandaar dat ik een nieuw contract heb aangesloten op mijn eigen naam.
Ik neem aan dat ik dan wel een eigen (nieuw) klantnummer krijg?

Groet, Louise
Reputatie 5
Badge
@louisep

Welkom op de communnity. Kan je via een privébericht de postcode, huisnummer en geboortedatum doorgeven? (privacy) Ik bevestig je dan het klantnummer terug via een privébericht.

Alvast bedankt.

Tina
Ik ben ook een nieuwe klant en ik wil een mijn eneco account aanmaken. Maar ik kan ook nergens mijn klantnummer vinden. Tips?
Reputatie 7
Badge +8
Kijk in mails die je van Eneco heb ontvangen?

Brieven die je van Eneco heb ontvangen?
@mAiden staat niks in mails, of het contract. Heb ook nog geen facturen etc om het op te zoeken
Reputatie 5
Badge +3
Hi @Joanne,

Van harte welkom, ik help je graag verder!

Wil je mij een privébericht met je gegevens versturen? Zo kan ik daarmee jouw klantnummer achterhalen.

Alvast bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen